Υπόθεση Λιγνάδη: Απορρίφθηκε η ένσταση ακυρότητας, ξεκίνησε η απολογία του

Η ανακρίτρια θα πρέπει συνυπολογίζοντας τα στοιχεία από τις μηνύσεις και τις καταθέσεις μαρτύρων να αποφασίσει εάν ο ηθοποιός – σκηνοθέτης θα προφυλακιστεί

Απορρίφθηκε η ένσταση ακυρότητας κατά της προδικασίας που υπέβαλε ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Δημήτρης Λιγνάδης. Ο καλλιτέχνης βρίσκεται ενώπιον της ανακρίτριας και έχει ξεκινήσει η απολογία του.

Λίγο νωρίτερα ο ηθοποιός δήλωσε αθώος στο απολογητικό υπόμνημα που κατέθεσε διά του πληρεξούσιου δικηγόρου του Αλέξη Κούγια στην 19η ανακρίτρια ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Δημήτρης Λιγνάδης, ο οποίος έχει συλληφθεί με την κατηγορία του βιασμού κατά συρροή.

Ο κατηγορούμενος και κρατούμενος με ένταλμα σύλληψης καλλιτέχνης με την ένστασή του έβαλε κατά της διαδικασίας που εφαρμόστηκε από τους εισαγγελείς κατά το στάδιο της διερεύνησης της υπόθεσης αλλά και κατά της ακόλουθης έκδοσης του εντάλματος σύλληψης το οποίο θεωρεί άκυρο.

Η απολογία του κατηγορουμένου, που αναμένεται να ολοκληρωθεί αργά το βράδυ, η ανακρίτρια θα πρέπει συνυπολογίζοντας τα στοιχεία από τις μηνύσεις και τις καταθέσεις μαρτύρων να αποφασίσει εάν ο ηθοποιός – σκηνοθέτης θα προφυλακιστεί.

Βλέπει «κατασκευασμένη υπόθεση από το ΣΕΗ»

Ο Δημήτρης Λιγνάδης δηλώνει «αθώος» με πολυσέλιδο υπόμνημα προς την ανακρίτρια, ενώ εξαπολύει επίθεση στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών και τον πρόεδρό του Σπύρο Μπιμπίλα. Παράλληλα, χαρακτηρίζει τους μηνυτές «αδίστακτους και ανήθικους».

Ο σκηνοθέτης αρνείται την κατηγορία για βιασμό κατά συρροή και δηλώνει αθώος ισχυριζόμενος ότι ουδέποτε στη ζωή του εξεδήλωσε ερωτικό ενδιαφέρον για ανήλικα πρόσωπα, ούτε έχει κάνει χρήση ναρκωτικών.

«Η υπόθεση αυτή είναι κατασκευασμένη από δικηγόρους του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών (Σ.Ε.Η.) και ως υποδομή έχει την ευθεία αντιπαράθεσή μου εδώ και χρόνια με τα πρόσωπα που συγκροτούν το ΔΣ για τον τρόπο που διαχειρίζονται την Ένωση Ελλήνων Ηθοποιών και τα χρήματα που έρχονται στην κατοχή τους και εξαιτίας αυτής της αντιπαραθέσεως υπάρχει χρόνια εχθρότητα μεταξύ εμού και αυτών και ιδίως με τον πρόεδρο αυτής και μέτριο ηθοποιό Σπύρο Μπιμπίλα, ο οποίος συμπτωματικά και όχι αξιοκρατικά βρίσκεται σε αυτή τη θέση» ισχυρίζεται μεταξύ άλλων ο Δημήτρης Λιγνάδης και προσθέτει:

«Τα πρόσωπα αυτά με φθονούν από τότε που ξεκίνησα την καριέρα μου, η δε εχθρότητα και ο φθόνος τους υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια που πρωταγωνιστώ ως ηθοποιός ή/και σκηνοθετώ κορυφαίες παραστάσεις στο Εθνικό θέατρο, στο Θέατρο Επιδαύρου κ.α., γιατί ουδέποτε επέλεξα τους περισσότερους εξ αυτών, για να συμμετάσχουν στις παραστάσεις, τις οποίες σκηνοθετούσα, και κορυφώθηκε την ημέρα που εξαιτίας της εξαίρετης διαδρομής μου ως ηθοποιού αρχικά και ως σκηνοθέτη μετά, με διακομματική επιλογή, επελέγην ως Καλλιτεχνικός Διευθυντής τους κορυφαίου και θεσμικού θέατρο της χώρας, του Εθνικού Θεάτρου».
Σε άλλο σημείο του υπομνήματος που αριθμεί 27 σελίδες, ο Δημήτρης Λιγνάδης αναφέρει ότι η υπόθεση εναντίον του ξεκίνησε με διαρροές σε «υποκινούμενα sites» ότι μετά τις αποκαλύψεις της Σοφίας Μπεκατώρου θα έρθουν και άλλες για κορυφαίο ηθοποιό ενώ όπως αναφέρει, μετά από αυτά ακολούθησαν στις 2 Φεβρουαρίου δημοσιεύματα «της γνωστής και συνδεόμενης πολιτικά με την αντιπολίτευση, κόρης παλαιών υπουργών, Έλενας Ακρίτα ότι θα παραιτηθώ από την θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του εθνικού θεάτρου…».

Κατά τον κατηγορούμενο ακολούθησε μία κλιμάκωση ενεργειών με σκοπό «αρχικά, την ηθική εξόντωση μου δια του χαρακτηρισμού μου ως παιδόφιλου και βιαστή και όχι ο εγκλεισμός μου στην φυλακή» όπως αναφέρει ότι συνέβη μετά την καταγγελία Μπεκατώρου.

Σύμφωνα με το υπόμνημα «στην πορεία όμως, άλλαξε το σχέδιό τους και με την προσδοκία ότι από αυτή την υπόθεση θα μπορούσαν να έχουν και οικονομικό κέρδος λόγω του κλίματος που είχαν πετύχει να δημιουργηθεί για το πρόσωπο μου, βρήκαν δύο αδίστακτους και ανήθικους ανθρώπους και έφτιαξαν δύο ιστορίες, μια τον Αύγουστο του 2010 και μία τον Αύγουστο του 2015, πιθανολογώντας ότι τον Αύγουστο που είναι ο μήνας των παραστάσεων στην Επίδαυρο και στα άλλα θερινά θέατρα, θα ήμουν στην Αθήνα, χωρίς καν να φροντίσουν να ελέγξουν τα προγράμματα των παραστάσεων και να έχουν μια στοιχειώδη αξιοπιστία».

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί