Από τις επιστολές του Ιησού, στην Παναγιά… τη Γκέισα ο Βελόπουλος με ψεκασμένα fake news

Και τι δεν είπε πάλι για να υποστηρίξει το ψεκασμένο παραλήρημά του στο debate

Μετά τις αυθεντικές επιστολές του Ιησού Χριστού που ο ίδιος πουλά σε… εξαιρετικές τιμές και είναι ευκαιρία για τους απανταχού Χριστιανούς, ο Κυριάκος Βελόπουλος εμφανίστηκε στο debate και ως εικονομάχος. Εθναμύντωρ, προστάτης της «καθαρής» χριστιανικής θρησκείας που κάποιοι θέλουν να μολύνουν, άξιος εκπρόσωπος ακροδεξιών, ψεκασμένων θεωριών για τον Χριστιανισμό και την Ελλάδα που κινδυνεύουν.

Δεν δίστασε δε να χρησιμοποιήσει fake news ή να παραποιήσει συγκεκριμένα μαθήματα του ελληνικού σχολείου προκειμένου να εισαγάγει μια νέα… ονομασία για την Παναγία. Δεν έφταναν τα δεκάδες ονόματα προς τιμήν της, ο Βελόπουλος έβαλε στη συζήτηση και την «Παναγία την… Γκέισα» ή την «Παναγία την Ινδιάνα», θέλοντας να… αποδείξει το σχέδιο αποχριστιανοποίησης που μόνον αυτός καταλαβαίνει.

Αφού ορκίστηκε πίστη στο τρίπτυχο Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης παρουσίασε και δύο φωτογραφίες από το βιβλίο Θρησκευτικών της Γ’ τάξης του Δημοτικού.

«Είναι σε βιβλία 3ης Δημοτικού. Δεν είναι πρόστυχο; Δεν είναι χριστιανοφοβία; Γιατί δεν το καταγγέλλει κανείς; Σε παιδάκια δημοτικού αυτά. Γκέισα, πόρνη –συγγνώμη για τη φράση– Παναγιά. Δεν είναι ντροπή αυτό;».

Αυτά είπε με ύφος οργισμένο για να κερδίσει προφανώς τις εντυπώσεις και να απευθυνθεί στο ακροδεξιό του ακροατήριο που μπορεί να πιστεύει ακόμη και τα ψεύτικα στοιχεία που παρατίθενται.

Ποια είναι όμως η αλήθεια; Μήπως ότι η Παναγία πρέπει να απεικονίζεται μόνο ως μάνα Ελληνίδα, με τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων; Αραγε οι χριστιανοί της Αφρικής δεν μπορούν να απεικονίζουν την Παναγία ή τον Χριστό μαύρους;

Οι Γιαπωνέζοι δεν έχουν δικαίωμα να φτιάχνουν εικόνες με πρόσωπα με σχιστά μάτια;

Και γιατί ο κ. Βελόπουλος δεν επέλεξε να δείξει εικόνες με την Παναγία και τον μικρό Ιησού να είναι μαύροι; Μήπως γιατί φοβήθηκε ότι θα τον χαρακτηρίσουν ρατσιστή;  

Κι όμως, αυτές οι απεικονίσεις και πολλές άλλες υπάρχουν σε όλους τους λαούς του πλανήτη που έχουν ασπαστεί τη χριστιανική θρησκεία.

Και το βιβλίο Θρησκευτικών της τρίτης τάξης ουσιαστικά έρχεται να μυήσει τα παιδιά στον κόσμο της θρησκείας και της πίστης με εικόνες, πρόσωπα και ιστορίες.

Στο βιβλίο αυτό υπάρχει ένα εκτενές αφιέρωμα για τα Χριστούγεννα και δίνονται αποσπάσματα από την ελληνική και ξένη λογοτεχνία. Αποσπάσματα από τον Κωστή Παλαμά, τον Τέλλο Αγρα, αλλά και από ξένους συγγραφείς και ποιητές που γράφουν για τη μεγάλη γιορτή της χριστιανοσύνης, όπως οι ίδιοι την βιώνουν και με βάση τα έθιμα των λαών τους.

Παρατίθενται δε και εικόνες τις οποίες χρησιμοποίησε και ο Κυριάκος Βελόπουλος για να υποστηρίξει το ακραίο, ψεκασμένο παραλήρημά του στο debate.

Σε ένα από τα αποσπάσματα παρατίθεται ποίημα του Τζιάνι Ροντάρι «Φλυαρίες ανάμεσα στον ουρανό και τη Γη»:

Ο Ινδιάνος στη φάτνη

Να ένας Ινδιάνος μες στη φάτνη.

Περίεργο. Πώς βρέθηκε εδώ;

Ανάμεσα στα πρόβατα, στους μάγους,

Κάτ’ απ’ τ’ αστέρι, δίπλα στον βοσκό;

– Γκρίζε αητέ, να φύγεις απ’ τη φάτνη.  

Πάρ’ το τσεκούρι σου και δρόμο από δω. Τι θέση μπορεί να ’χει ένας Ινδιάνος πλάι στο θείο, νιογέννητο μωρό;

Μα εκείνος δεν ακούει, δεν απαντάει.

Κουράστηκε. Ταξίδι μακρινό…

Γυρίζει, τους κοιτάει, χαμογελάει,

χαμόγελο αγάπης, τρυφερό.

Ίσως να άκουσε το μήνυμα της φάτνης κι έτρεξε να ’ρθει τόσο βιαστικά,

να πει σε όλους μας μ’ αυτό το χαμογέλιο:

«Ειρήνη, αδέλφια, κι αγάπη στην καρδιά».

Είναι προφανές ένα πανέμορφο ποίημα που συνδυάζει το πανανθρώπινο μήνυμα της γέννησης του Χριστού και της ελπίδας με την παγκόσμια ειρήνη.

Και είναι ακόμη πιο προφανές ότι ο τηλεπωλητής κηραλοιφών και αυθεντικών επιστολών του Ιησού θέλησε να μιλήσει στο δικό του ακροατήριο. Προς ενίσχυση των παραπάνω συνέχισε το παραλήρημα λέγοντας: «Τις πολιτικές μας θέσεις τις υπαγορεύουν οι παραδόσεις της χώρας μας. Ο ψευτοπροοδευτισμός με βρίσκει απέναντι. Έχετε μπερδέψει την πρόοδο με τα «παρά φύσιν ζειν»».

Κι έτσι «δένει» το ακροδεξιό και ομοφοβικό του θεώρημα.

Διαβάζοντας όμως το βιβλίο των θρησκευτικών βρίσκει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία: Στις σελίδες 56-57 υπάρχουν παραστάσεις της Γέννησης στην τέχνη. Βλέπει κανείς εκεί την Παναγία και το θείο βρέφος να είναι μαύροι, βλέπει τη μητέρα του Χριστού να είναι… γιαπωνέζα αλλά και διάφορες άλλες εικόνες που αποθεώνουν το κορυφαίο γεγονός της χριστιανοσύνης.

Βλέπει στη σελίδα 58 και την «επίμαχη» εικόνα που παρουσίασε ο Βελόπουλος, την Παναγία δηλαδή να κρατά ένα μωρό και να είναι ντυμένη με γιαπωνέζικα παραδοσιακά ρούχα.

Στην εισαγωγή του βιβλίου αναφέρεται:

Εσύ κι εγώ μαζί, θα αρχίσουμε το καινούριο μάθημα της Τρίτης τάξης: τα Θρησκευτικά. Ένα ταξίδι στον κόσμο της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης με οδηγό τις εικόνες, τις περιγραφές, τα πρόσωπα και τις ιστορίες που θα βρεις στις σελίδες μου. Οι δημιουργικές δραστηριότητες που θα κάνεις στην τάξη με την καθοδήγηση του δασκάλου ή της δασκάλας σου, ελπίζω να σου δώσουν την ευκαιρία να κατανοήσεις πόσο σημαντικό είναι να ζούμε όλοι μαζί στον όμορφο κόσμο που μας χάρισε ο Θεός. Καλό μας ξεκίνημα!

«Στην Γ΄ Δημοτικού που αποτελεί μέρος του Α΄ θεματικού κύκλου οι θεματικές ενότητες αφορούν την γνωριμία με σύμβολα, εικόνες, γιορτές, τελετουργίες και έθιμα, και την προσέγγιση ιερών προσώπων που οργανώνονται, μέσω βιβλικών αφηγήσεων και θρησκευτικών ιστοριών, γύρω από τις καθημερινές εμπειρίες των παιδιών τις οποίες έχουν τη δυνατότητα να συσχετίσουν σε προσωπικό επίπεδο. Το μάθημα των Θρησκευτικών γίνεται ένα ταξίδι στον κόσμο της θρησκείας με οδηγό τις εικόνες, τις περιγραφές, τα πρόσωπα και τις ιστορίες που υπάρχουν μέσα στις σελίδες του Φακέλου Υλικού. Στην πορεία των μαθημάτων οι μαθητές θα ανακαλύψουν την ορθόδοξη χριστιανική παράδοση αλλά και κάποια στοιχεία από την παράδοση άλλων θρησκειών μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και θα κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι να ζούμε όλοι μαζί στον όμορφο κόσμο που μας χάρισε ο Θεός». 

Και στην συνέχεια το βιβλίο γράφει:

Παρατηρούμε προσεκτικά τις εικόνες της Γέννησης από την τέχνη του κόσμου. Απαντάμε στις παρακάτω ερωτήσεις, προσέχοντας να στηρίζουμε τη θέση μας με λογικά επιχειρήματα: Ø Τι βλέπω; Ø Τι νομίζω ότι θα ακολουθήσει στην ιστορία; Ø Τι σκέφτομαι γι’ αυτό που βλέπω; Ø Τι είναι αυτό που με κάνει να αναρωτιέμαι; 2. Με φιγούρες πήλινες ή πλαστικές ή ακόμα και με χαρτονένιες που θα ζωγραφίσουμε στην τάξη, φτιάχνουμε και στολίζουμε σε μια γωνιά μια φάτνη. Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στα πρόσωπα, στις θέσεις και στο ύφος τους. 3. Μοιραζόμαστε ιδέες και φράσεις μας για τη λέξη «Χριστούγεννα». Ο δάσκαλος ή η δασκάλα καταγράφει τις ιδέες μας στον πίνακα και μας βοηθάει να συζητήσουμε και να απαντήσουμε στην ερώτηση «τι γιορτάζουμε τελικά τα Χριστούγεννα;»

Δεν πτοήθηκε βεβαίως ο κ. Βελόπουλος και επανήλθε στο twitter γράφοντας:

Πρέπει να επισημάνω στους διάφορους αγράμματους, αμόρφωτους, χριστιανοφοβικους, ότι η επίσημη θρησκεία της χώρας είναι η ορθόδοξη Ανατολική εκκλησία! Οπότε «Παναγία» ινδιάνα και «Παναγιά» γκέισα, μόνο στην Αμερική και στην Ιαπωνία !Αυτά είναι παραχαραξη και βλασφημία, για όσους είναι ορθόδοξοι! ΕΔΏ ΕΊΝΑΙ ΕΛΛΆΔΑ! ΓΙΑ ΌΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΡΘΌΔΟΞΟΙ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΆΖΕΙ…. ΨΕΚΑΣΜΌΣ(Όχι αγιασμός) έπεσε πάνω τους!

Που να καταλάβει βεβαίως ο… μορφωμένος κ. Βελόπουλος ότι η πολυπολιτισμικότητα δεν έχει αποκλεισμούς και ότι η γνώση των θρησκειών και των θρησκευτικών εθίμων και της λογοτεχνίας όλων των λαών κάνει ακόμη καλύτερους τους ανθρώπους. Και σίγουρα πιο ανεκτικούς.

Διότι η Παναγία η Γκέισα είναι μια μεταξοτυπία από την Ιαπωνία της δεκαετίας του ’60 με τίτλο Παναγία η βρεφοκρατούσα ενώ τα λουλούδια που υπάρχουν είναι Ume, και είναι άνθη δαμάσκηνου που στη χώρα αυτή συμβολίζει την ειρήνη.

Οσο για την Παναγία την Ινδιάνα είναι ένα έργο του πατέρα Τζον Τζουλιάνι ο οποίος άρχισε να ζωγραφίζει ιερά πρόσωπα. Ένα από αυτά έχει τίτλο: «Τσεγιέν (Cheyenne) Παναγία και Χριστός». Στην κριτική για το εικαστικό του έργο σημειώνεται πως: «Οι εικόνες του ενσωματώνονται στις πλούσιες και ποικίλες πολιτιστικές παραδόσεις των Ιθαγενών Αμερικανών σε όλη τη Βόρεια, Κεντρική και Νότια Αμερική».

Οι επιστολές του Ιησού

Δεν μπορεί κανείς να ξεχάσει βεβαίως ότι ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης πωλούσε μέσω τηλεόρασης τις αυθεντικές επιστολές του Ιησού: «

«Νιώθω δέος και μόνο που κρατάω στα χέρια τις [χειρόγραφες] επιστολές του Ιησού. Ο μοναδικός άνθρωπος στον κόσμο», έλεγε. Αργότερα το πήρε πίσω βεβαίως, αν και οι συγκεκριμένες επιστολές είχαν γραφτεί τον 15ο αιώνα.

Ο επιχειρηματίας και μάλιστα πετυχημένος κ. Βελόπουλος, πουλάει κι άλλα πολλά βέβαια. Οπως τις κηραλοιφές που σώζουν από τον κοροναϊό ή τις αλοιφές για τη φαλάκρα.

Οι κηραλοιφές πάντως είχαν φέρει εισαγγελική έρευνα το 2020, στην αρχή της πανδημίας όπου όλοι αγωνιούσαν με το νέο ιό. Στην αναφορά του Αρείου Πάγου τονιζόταν ότι ο Κυριάκος Βελόπουλος «αποβλέπει στην αύξηση των πωλήσεων αγνοώντας επιδεικτικά τις επίσημες οδηγίες των υγειονομικών αρχών της χώρας που είναι οι μόνοι αρμόδιοι για να υποδείξουν μέτρα προστασίας για τον πληθυσμό».

Τι έλεγε τότε ο κ. Βελόπουλος; «…Με την «Βυζαντινόν» (κηραλοιφή), αποτρέπετε κάθε μικρόβια από τα χέρια σας. Είναι φυσικό, φόρμουλα με βότανα μέσα. Μία επάλειψη θα κάνετε το πρωί, μία το μεσημέρι και μία το βράδυ και θα είστε Ok. Μετά μπορείτε να κάνετε και 17 χειραψίες. Έχει μέσα ένα κοκτέιλ ουσιών. Και κάποια από τα βότανα υπάρχουν μόνο στην Αυστραλία. Ούτε να φοβάσαι τον κορωνοϊό. Ούτε τίποτα. Έχει από τα λίγα βότανα που είναι δυσεύρετα. Ούτε κορωνοϊό, ούτε να φοβάστε ιώσεις, ούτε βακτήρια ούτε να φοβάστε τίποτα. Πάρτε το και θα με θυμηθείτε…». 

In.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί