Εκπαιδευτικό υλικό από το 4ο Δημοτικό σχολείο Ηρακλείου – ΤΑΛΩΣ

Στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για εκπαιδευτικούς και γονείς, προκειμένου να τους εξοπλίσει με τις κατάλληλες γνώσεις και κατανόηση των χαρακτηριστικών της ανάπτυξης του παιδιού στην προσχολική και σχολική ηλικία, καθώς και ένα σύνολο πρακτικών συμβουλών και ασκήσεων για τον αρχικό σχηματισμό των δεξιοτήτων μελέτης σε κάθε παιδί, ανάλογα με τις ατομικές του ανάγκες, προχώρησε το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου, στο πλαίσιο των στόχων του ευρωπαϊκού προγράμματος PreDys που συμμετέχει.

Στην ανακοίνωση του σχολείου αναφέρεται:

  Το 4ο Δημοτικό σχολείο Ηρακλείου – ΤΑΛΩΣ  παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε λόγω της πανδημίας covid-19, μένοντας πιστοί στους στόχους του ευρωπαϊκού προγράμματος PreDys που συμμετέχουμε, μαζί με τους εταίρους μας προχωρήσαμε στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για εκπαιδευτικούς και γονείς, προκειμένου να τους εξοπλίσει με τις κατάλληλες γνώσεις και κατανόηση των χαρακτηριστικών της ανάπτυξης του παιδιού στην προσχολική και σχολική ηλικία, καθώς και ένα σύνολο πρακτικών συμβουλών και ασκήσεων για τον αρχικό σχηματισμό των δεξιοτήτων μελέτης σε κάθε παιδί, ανάλογα με τις ατομικές του ανάγκες. Με αυτόν τον τρόπο η κοινοπραξία στοχεύει στη στήριξη των εκπαιδευτικών και των γονέων, έτσι ώστε ακόμη και τα παιδιά που διατρέχουν “κίνδυνο δυσλεξίας” να έχουν μια ομαλή και εύκολη μεταβατική περίοδο στο σχολικό γίγνεσθαι και την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους στο νέο μαθησιακό περιβάλλον.

Η έρευνα δείχνει ότι τα προβλήματα που σχετίζονται με μαθησιακές δυσκολίες (LD), και ιδιαίτερα με τη δυσλεξία, μπορούν να μειωθούν σημαντικά εάν υπάρξει πρόωρη παρέμβαση – η προσχολική ηλικία είναι ζωτικής σημασίας καθώς τα παιδιά αναπτύσσονται με πολύ ταχύτερο ρυθμό από τη γέννηση μέχρι να ξεκινήσουν το σχολείο. Ανάπτυξη των βασικών δεξιοτήτων σε νεαρή ηλικία που είναι οι προϋποθέσεις για την παιδεία, δεξιότητες που σχετίζονται με το σχολείο και άλλες δεξιότητες που είναι απαραίτητες στον σημερινό ανταγωνιστικό κόσμο. Παρόλο που δεν είναι δυνατή η διάγνωση ενός παιδιού με δυσλεξία πριν ξεκινήσει η διαδικασία απόκτησης παιδείας (1η τάξη δημοτικού), υπάρχουν πολλά σημάδια που τοποθετούν ορισμένα παιδιά σε μια ομάδα ατόμων που διατρέχουν «κίνδυνο δυσλεξίας». Αυτά τα σημάδια είναι πολύ γνωστά στους ειδικούς που εργάζονται στον τομέα και εάν αναγνωριστούν και αντιμετωπιστούν αρκετά νωρίς, θα αποτρέψουν τέτοια παιδιά να αγωνίζονται να μάθουν να διαβάζουν και να γράφουν όταν ξεκινούν το σχολείο.

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ 

PreDys ΦΥΛΛΑΔΙΟ 1ο ΔΙΑΔΟΣΗ ΕΛΛΑΔΑ

PreDys ΦΥΛΛΑΔΙΟ 2ο ΔΙΑΔΟΣΗ ΕΛΛΑΔΑ

Όλο το υλικό που αναπτύσσεται σε αυτήν την εταιρική σχέση είναι σε έξι γλώσσες (συμπεριλαμβανομένων των αγγλικών) και είναι διαθέσιμο σε πολύ ευρύτερο κοινό πέρα ​​από τις χώρες εταίρους, γεγονός που θα αυξήσει σημαντικά τον αντίκτυπο των αποτελεσμάτων του έργου σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί