Πολάκης: Πέτσας και Δημητριάδης… όπως Αβραμόπουλος και Γεωργιάδης με ΚΕΕΛΠΝΟ

Με ανάρτησή του στο Facebook ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, και νυν βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης σχολιάζει τις εξελίξεις όσον αφορά το μεγάλο σκάνδαλο όπως αποδεικνύεται της κυβερνητικής εκστρατείας «Μένουμε Ασφαλείς» όπου δόθηκαν χρηματικά ποσά σε ανύπαρκτα site.

Δείτε: Ανήθικα μέσα άθλιων εκπροσώπων ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος

Αυτή είναι η λίστα με τα ΜΜΕ που πήραν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»

Και ξαφνικά… το blog του Φουρθιώτη γέμισε αναρτήσεις

O Παύλος Πολάκης αναφέρει πως η «υπόθεση» Πέτσα και Δημητριάδη με την εταιρεία Initiative θυμίζει του σκάνδαλο του ΚΕΕΛΠΝΟ με τους Αβραμόπουλο και Γεωργιάδη και χαρακτηρίζει «κουτοπονηριά» το γεγονός πως δόθηκε με καθυστέρηση ο κατάλογος των μέσων που έλαβαν χρήματα για τη διαφήμιση, όχι όμως και τα αντίστοιχα ποσά.

Διαβάστε την ανάρτηση του Παύλου Πολάκη:  

Πέτσας και Δημητριαδης με την Initiative όπως Αβραμοπουλου και Γεωργιαδης με ΚΕΕΛΠΝΟ .!!

«Διαφημειστε-ξεπλύνετε-ξεκοκαλιστε»!!!

Μπροστά στην πίεση, ο υπουργός δεν δίνει κατάλογο με τα ποσά που έδωσε σε Μέσα, αλλά κουτοπόνηρα και επιμένοντας στην αδιαφάνεια, δίνει κατάλογο με 1.230 Μέσα που πήραν διαφήμιση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ:

«Ακόμη και αυτός ο κατάλογος όμως που δόθηκε για να καλύψει την αδιαφάνεια είναι αποκαλυπτικός. Ο γνωστός σε όλους Μένιος Φουρθιώτης, με ένα blog (ούτε καν site), παίρνει χρήματα για την καμπάνια, αν και η σελίδα του δεν έχει καμία ανάρτηση πλην της διαφήμισης. Για τραγική ειρωνεία το blog λέγεται «πρώτη είδηση» και έχει ανεβάσει πρώτη και τελευταία, τη διαφήμιση Πέτσα. Ένα άλλο site που εισπράττει χρήματα (κατά την παραδοχή και τον κατάλογο Πέτσα πάντα) είναι το menta.gr. Το site αυτό, όταν το «κλικάρεις» βγάζει μια ανακοίνωση πως είναι για πώληση προς 4.900 ευρώ , ενώ η αναζήτηση της δραστηριότητάς του το δείχνει ανενεργό από το 2016. Δεκάδες ακόμη site δεν λειτουργούν βγάζοντας ένδειξη πως δεν υπάρχουν (error), ενώ εκατοντάδες ακόμη έχουν μηδαμινή επισκεψιμότητα με κατάταξη στις μηχανές μέτρησης επισκεψιμότητας πάνω από 2.000.000. Πολλά άλλα όταν αναζητηθούν φαίνεται πως δεν υπάρχουν και κάνουν ανακατεύθυνση σε άλλα site. Δηλαδή πιθανόν δόθηκαν λεφτά στο ίδιο άτομο και το ποσό «έσπασε» σε διάφορα site για να φαίνεται μεγάλη διασπορά της διαφήμισης.«

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί