Πώς σχολιάζει η Λαϊκή Συσπείρωση Ηρακλείου τις δηλώσεις Σπίρτζη για τον ΒΟΑΚ

Ανακοίνωση εξέδωσε η Λαϊκή Συσπείρωση Ηρακλείου, μέσω της οποίας σχολιάζει τις ανακοινώσεις του υπουργού υποδομών, κ. Χρήστου Σπίρζη, για το ΒΟΑΚ.

Δείτε: Χρ. Σπίρτζης για τον ΒΟΑΚ: Σε χρόνο – ρεκόρ οι μελέτες – Αναβαθμίζεται η Κρήτη

Την τελική χάραξη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης παρουσίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών από το Ηράκλειο

Πέρασε στη β΄ φάση ο διαγωνισμός για τον ΒΟΑΚ – Οι εταιρείες που πέρασαν

Αναλυτικά, στην ανακοίνωση αναφέρεται:

Για άλλη μία φορά ο Υπουργός Υποδομών – όπως και όλοι οι προηγούμενοι υπουργοί, όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων – ξεδίπλωσε τη μπαγιάτικη προπαγάνδα των “μεγάλων έργων”, με ξαναζεσταμένες εξαγγελίες για το Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ). Δίπλα στεκόταν ο Περιφερειάρχης.

Η πολύχρονη άρνηση όλων των κυβερνήσεων να χρηματοδοτήσουν από τον κρατικό προϋπολογισμό την κατασκευή σύγχρονου και ασφαλή δημόσιου αυτοκινητόδρομου στη θέση του ΒΟΑΚ, οδήγησε  σε εκατοντάδες νεκρούς, στην τεράστια υποβάθμιση με κατάρρευση ολόκληρων τμημάτων από έντονα καιρικά φαινόμενα.

Τώρα ο υπουργός της δήθεν αριστεράς δήλωσε πως είναι έτοιμη επιτέλους η μελέτη για ΒΟΑΚ από Καστέλλι ως Χερσόνησο, προϋπολογισμού 1,7 δις και ομολόγησε ανοιχτά, ότι έγινε με κριτήριο να είναι «ελκυστική για τους επενδυτές» ! ! !

Πάνω απ’ όλα, τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων, από την κατασκευή και την εκμετάλλευση του ΒΟΑΚ και όχι οι λαϊκές ανάγκες. Είτε με διόδια, είτε με νέους φόρους που θα βγουν και πάλι από την τσέπη του λαού. Πικρή εμπειρία έχουν οι κάτοικοι άλλων περιοχών της Ελλάδας που ακριβοπληρώνουν ιδιωτικούς αυτοκινητόδρομους, όπως η Αττική οδός, η Ιονία οδός κλπ.

Καμία εμπιστοσύνη στην «ανάπτυξή» τους.

Μόνο η λαϊκή πάλη και η ενίσχυση της Λαϊκής Συσπείρωσης σε περιφέρεια και δήμους, στις ερχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις, μπορεί να βάλει φραγμούς στα αντιλαϊκά σχέδια τους. Καλούμε το λαό να διεκδικήσει ένα Βόρειο Οδικό Άξονα και συνολικά σύγχρονο ασφαλές οδικό δίκτυο στη Κρήτη που σήμερα είναι παραπάνω από απαραίτητο, με ελεύθερη πρόσβαση, χωρίς διόδια ή άλλη μορφής εκμετάλλευση και δανεισμό που θα τον πληρώσουν και πάλι οι ίδιοι. Συνολικά να διεκδικηθούν έργα υποδομών που θα υπηρετούν τις λαϊκές ανάγκες.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί