ΣΥΡΙΖΑ για “λίστα Κικίλια”: Να μην κάνει πάλι τα ίδια αίσχη η κυβέρνηση

Αυστηρή προειδοποίηση στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση απευθύνει ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, με αφορμή τη λίστα Κικίλια, που έρχεται να μοιράσει 18,5 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ με πρόσχημα την ενημέρωση για το καλό του εμβολιασμού κατά του κορονοϊού.

Δείτε ακόμη: Μετά τη “λίστα Πέτσα”, η “λίστα Κικίλια”: Λεφτά για ΜΕΘ δεν υπάρχουν, αλλά δίνουν ακόμα 18,5 εκατ. στα μμε για τα εμβόλια

Σε ανακοίνωσή του, ο ΣΥΡΙΖΑ επαναλαμβάνει ότι οι επιχειρήσεις Τύπου χρειάζονται μεν ενίσχυση ως πληττόμενες, αλλά οριζόντια, με διαφάνεια και κριτήρια. Προειδοποιεί έτσι τον Κυριάκο Μητσοτάκη να «μη διανοηθεί να μετατρέψει εκ νέου μία εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό σε μοχλό χειραγώγησης και εκβιασμού του Τύπου», να μην μοιράσει πάλι εκατομμύρια ευρώ δημόσιο χρήμα «με κρυφές λίστες, αδιαφάνεια και μόνο στους αρεστούς», αλλά και να μην καταστρατηγήσει πάλι το νόμο που προβλέπει ότι το 30% της καμπάνιας οφείλει να πάει στο σύνολο του περιφερειακού Τύπου.

«Μετά τους σκανδαλώδεις χειρισμούς της κυβέρνησης με την πρώτη καμπάνια 20 εκατ. ευρώ ακόμα και σε ανύπαρκτα ΜΜΕ για την πανδημία, ο κ. Μητσοτάκης κατάφερε η χώρα μας να είναι δεύτερη σε αρνητές του κορονοϊού μετά τη Νιγηρία, σύμφωνα με έρευνα που αποκάλυψε ο Guardian. Ελπίζουμε να μην κάνει πάλι τα ίδια αίσχη» υπογραμμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ.

«Ο κ. Μητσοτάκης, που αρνείται κονδύλια για συνταγογράφηση και αποζημίωση των διαγνωστικών τεστ για όλους τους πολίτες, για τις απλήρωτες εφημερίες των υγειονομικών, για μόνιμες προσλήψεις γιατρών στο ΕΣΥ, ετοιμάζεται τώρα να δώσει ακόμα 18,5 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ ως εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό.

Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία από την πρώτη στιγμή έχει τονίσει πως οι επιχειρήσεις του Τύπου χρειάζονται ενίσχυση ως πληττόμενες, αλλά αυτό οφείλει να γίνει οριζόντια, με διαφάνεια, με κριτήρια και σίγουρα δεν μπορεί να γίνει με πρόσχημα την πανδημία.

Προειδοποιούμε λοιπόν τον κ. Μητσοτάκη:

  • Μη διανοηθεί να μετατρέψει εκ νέου μία εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό σε μοχλό χειραγώγησης και εκβιασμού του Τύπου για να τον αποθεώνουν τα ΜΜΕ και να κρύβουν τα εγκληματικά λάθη του στην διαχείριση της πανδημίας.
  • Μη διανοηθεί να μοιράσει πάλι 18,5 εκατ. ευρώ δημόσιο χρήμα με κρυφές λίστες, αδιαφάνεια και μόνο στους αρεστούς, εξαιρώντας όποια Μέσα του ασκούν κριτική. Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να δώσει στη δημοσιότητα από την πρώτη μέρα τα ποσά που θα λάβει κάθε Μέσο.
  • Μη διανοηθεί να μοιράσει δημόσιο χρήμα χωρίς αντικειμενικά κριτήρια για την αναγνωσιμότητα/τηλεθέαση/επισκεψιμότητα του εκάστοτε Μέσου και τον αριθμό των εργαζομένων σε αυτά.
  • Μη διανοηθεί να καταστρατηγήσει πάλι το νόμο που προβλέπει ότι το 30% της καμπάνιας οφείλει να πάει στο σύνολο του περιφερειακού Τύπου με αντίστοιχα κριτήρια.

Μετά τους σκανδαλώδεις χειρισμούς της κυβέρνησης με την πρώτη καμπάνια 20 εκατ. ευρώ ακόμα και σε ανύπαρκτα ΜΜΕ για την πανδημία, ο κ. Μητσοτάκης κατάφερε η χώρα μας να είναι δεύτερη σε αρνητές του κορονοϊού μετά τη Νιγηρία, σύμφωνα με έρευνα που αποκάλυψε ο Guardian. Ελπίζουμε να μην κάνει πάλι τα ίδια αίσχη.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί