«Τι είδους ονόματα είναι αυτά»: «Πόρτα» σε μαθητές σχολείου στην Ακρόπολη επειδή δεν είχαν… ελληνικά ονόματα!

Πρακτική διάκρισης έναντι των μαθητών του 2ου ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού από μία ταμία και την υπεύθυνη των εκδοτηρίων του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης καταγγέλουν οι καθηγητές και η διεύθυνση του σχολείου.

Το περιστατικό συνέβη στις 12 Νοεμβρίου, κατά την επίσκεψη του σχολείου στην Ακρόπολη.

Σύμφωνα πάντα με την καταγγελία, ενώ είχε προηγηθεί συμφωνία με το αρχιφυλακείο και τα εκδοτήρια του αρχαιολογικού χώρου, κλείνοντας τη μέρα και το χρόνο της επίσκεψης και ζητώντας από το σχολείο μόνο μία λίστα με τα ονόματα των μαθητών και των συνοδών τους, όταν πήγαν στα εκδοτήρια ήρθαν αντιμέτωπη με την… κατάπληξη της ταμία, η οποία διερωτήθηκε «τι είδους ονόματα είναι αυτά» κατά την προβλεπόμενη διαδικασία παράδοσης της εγκεκριμένης λίστας των επισκεπτών.

Η ταμίας, μάλιστα, έδωσε προτεραιότητα σε άλλο σχολείο που διέθετε αποκλειστικά Έλληνες μαθητές και καθυστέρησε επί μιάμιση ώρα την είσοδο του διαπολιτισμικού σχολείου, μιλώντας με αρμόδιους στο τηλέφωνο, χωρίς να βρίσκει λύση στο «πρόβλημα». Μάλιστα, καταγγέλλεται η επίδειξη αγενούς συμπεριφοράς προς τους εκπροσώπους του σχολείου κατά τη διάρκεια της «πιστοποίησης».

Το πρόβλημα λύθηκε αποκλειστικά χάρη στην αποτελεσματική παρέμβαση της Εφορίας Αρχαιοτήτων, ωστόσο λόγω της καθυστέρησης ο χρόνος παραμονής των μαθητών στον αρχαιολογικό χώρο μειώθηκε σημαντικά.

Στην καταγγελία τους οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι η σφραγίδα της ελληνικής δημοκρατίας που φέρει κάθε σχολείο της χώρας θέτει σε ισχύ τον ίδιο νόμο περί ελεύθερης εισόδου στους αρχαιολογικούς χώρους, ενώ σημειώνουν πως η λύση δεν αποδείχθηκε δύσκολη, γεγονός που υποδεικνύει την έλλειψη βούλησης από την πλευρά μερίδας υπαλλήλων της υπηρεσίας.

Ακολουθεί η καταγγελία:

https://docdro.id/ZCkhNJU
https://docdro.id/38rKDBT

Tvxs.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί