Ποια είναι η εταιρεία των “αρίστων” που πήρε τα 32 εκ.€- Ο Κρητικός που απεχθάνεται κράτος και αριστερά!

Η Marketing Greece που πήρε απευθείας την καμπάνια των 32 εκατ. για τον τουρισμό, με ένα παλιό αλλά και… κλεμμένο σύνθημα, το ανδρόγυνο που κάνει κουμάντο και ο Κρητικός επιχειρηματίας του ΔΣ που αναρτά fake σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ και δε θέλει το κράτος, αλλά θέλει να “αξιοποιήσει” μνημεία, δάση και αιγιαλό προς όφελος των ξενοδοχείων!

Η υπόθεση της καμπάνιας «Restart Tourism» είχε προκαλέσει εξαρχής αναταράξεις, με επίκεντρο την παράκαμψη του ΕΟΤ μέσω της απευθείας ανάθεσης στην εταιρεία Marketing Greece, η οποία έχει συγκροτηθεί με πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος αντί 32 εκατομμυρίων ευρώ.

Δείτε: Το σκάνδαλο της ημέρας: 32 εκατ. € απευθείας ανάθεση για μια αντιγραφή! (βίντεο)

Οδηγήθηκαν σε παραίτηση 4 μέλη του ΕΟΤ επειδή αρνήθηκαν να υπογράψουν τη σκανδαλώδη ανάθεση της καμπάνιας σε ιδιωτική εταιρεία

Ουσιαστικά είναι μια εταιρεία “αρίστων” που τους ανατέθηκε το υπέρογκο ποσό ώστε να το διαχειριστούν χωρίς καν να δίνουν λόγο, αφού δεν είναι κρατικός φορέας. Πρόεδρος της Marketing Greece είναι ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος και διευθύνουσα σύμβουλος η σύζυγός του, Ιωάννα Δρέττα, πρώην διευθύντρια του γραφείου της Όλγας Κεφαλογιάννη.

Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της συγκεκριμένης εταιρείας (δείτε την πλήρη σύνθεση εδώ) είναι η εξής: Πρόεδρος του ΔΣ είναι ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, αντιπρόεδρος ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Αλέξανδρος Βασιλικός, διευθύνουσα σύμβουλος η Ιωάννα Δρέττα. Μεταξύ των τακτικών και αναπληρωματικών μελών του Δ.Σ. εμφανίζονται επίσης ο διευθύνων σύμβουλος του Sani Resort της Χαλκιδικής Ανδρέας Ανδρεάδης, ο πρόεδρος της Vernicos Yachts Γιώργος Βερνίκος και ο Φώτης Κοκοτός του ομίλου Εlounda Mare, αλλά και ο Ευτύχιος Βασιλάκης της Aegean.

Όλοι τους από τον ιδιωτικό τομέα, αλλά με μερικές διακριτές περιπτώσεις, όπως του κ. Βασιλάκη, στα κρίσιμα να ζητούν τη συμβολή του κράτους στην επιβίωση του ιδιωτικού.

Δείτε: Νεοφιλελεύθερες “επιτυχίες”: Ξεπούλησε την ΟΑ και τώρα ίσως την κρατικοποιήσει πάλι ως Aegean…

Π. Πολάκης σε Ευ. Βασιλάκη για την Aegean: «Δεν το μάθατε πως ζούμε στον καπιταλισμό; Ρωτήστε τον κύριο Θεοδωρικάκο να σας το εξηγήσει»

Παράλληλα, έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι η Marketing Greece «αυτοσυστήνεται», μέσω της ιστοσελίδας της, ως μη κερδοσκοπική εταιρία που συστήθηκε ως «συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Αποτελούμε μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδος (ΞΕΕ)».

Ο όρος «μη κερδοσκοπική» όμως δεν δικαιολογείται από πουθενά – αντιθέτως, στο ίδιο το καταστατικό της η Marketing Greece εμφανίζεται καθαρά ως «Ανώνυμη Εταιρία» με την επωνυμία «MARKETING GREECE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ» και με το διακριτικό τίτλο «MARKETING GREECE Α.Ε.». Η εν λόγω εταιρεία ανέλαβε το έργο με απευθείας ανάθεση, με βάση Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που εκδόθηκε στην κορύφωση της πανδημίας, στις 13 Απριλίου. Με τη συγκεκριμένη ΠΝΠ δίνεται ουσιαστικά το «πράσινο φως» σε όλους τους φορείς του δημοσίου, να συμβάλλονται αποκλειστικά, και με απ’ ευθείας αναθέσεις, με τη Marketing Greece για θέματα προβολής. Αξίζει δε να σημειωθεί πως κεντρικό ρόλο στην εν λόγω υπόθεση φέρεται να έχει ο στενός συνεργάτης του Κυριάκου Μητσοτάκη, Στιβ Βρανάκης.

Η περίπτωση του Φώτη Κοκοτού

Ιδιαίτερη είναι η περίπτωση του Κρητικού τουριστικού επιχειρηματία Φώτη – Ιωσήφ Κοκοτού, που εμφανίζεται ως αναπληρωματικό μέλος του ΔΣ, αλλά προφανώς με λόγο πολύ πιο ισχυρό από τη διοικητική του θέση. Αντικρατιστής… μέχρι κόκαλο, στέκεται απέναντι σε ό,τι και όποιον έχει την “κοινωνική αντίληψη” στην πρώτη θέση, αλλά και υπέρμαχος αντιλήψεων όπως να “αξιοποιήσουμε” τα πάντα, μνημεία, αιγιαλό, δάση, υπέρ της τουριστικής ανάπτυξης. Το κακό κράτος, λοιπόν, γίνεται καλό μόνο όταν είναι στην υπηρεσία (στην κυριολεξία) τω επιχειρηματικών συμφερόντων.

Ο κ. Κοκοτός, επιχειρηματίας με έντονη δράση στα social media, ανήκε στο κόμμα του Στέφανου Μάνου “ΔΡΑΣΗ”, ήταν υποψήφιος βουλευτής του στο νομό Λασιθίου, ενώ το 2014 ήταν υποψήφιος ευρωβουλευτής στο κοινό ψηφοδέλτιο της “ΔΡΑΣΗΣ” και της “Δημουργίας Ξανά” του Τζήμερου.

Ο Φ. Κοκοτός, όπως προαναφέραμε, είναι γνωστός για τις ακραία νεοφιλελεύθερες απόψεις του, την απέχθεια του σε κάθε έννοια “κράτους”. Τώρα μεν θα πάρει, όχι προσωπικά αλλά ως στέλεχος της εταιρείας “Marketing Greece”, κρατικό χρήμα που φτάνει τα 32 εκατομμύρια ευρώ, όμως ούτε θέλει να ακούσει για την έννοια του κράτους!

Πρόσφατα, μάλιστα, σε ανάρτησή του στο twitter, διακήρυττε:

Αφού είναι από εκείνους τους επιχειρηματίες που απεχθάνονται το κράτος, αλλά παίρνουν το κρατικό χρήμα, παρά τις αντίθετες διακηρύξεις τους, είναι πολύ… φυσικό να ζητά η ιστορική και φυσική κληρονομιά να είναι στη διάθεση των “αντικρατιστών” για να κερδίζουν στις δραστηριότητές τους…

Ιδού:

Είναι γνωστός επίσης για την αναπαραγωγή κάθε fake σε βάρος του Αλέξη Τσίπρα, της αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ.

Χαρακτηριστικό είναι ότι ακόμα και σήμερα αναπαράγει στα social media προβοκάτσιες που είχαν καταπέσει στο παρελθόν, όπως πχ, ότι ο Αλέξης Τσίπρας “αγόρασε” σπίτι δανειολήπτη που είχε κατασχεθεί από Τράπεζα! Χυδαιότητες και άλλα fake που ανεβάζει σχεδόν καθημερινά.

Δείτε μερικές από τις αναρτήσεις του. Έτσι για να ξέρουμε σε ποια χέρια πάνε εκατομμύρια ευρώ από τα κρατικά ταμεία…

Σχετικά Άρθρα

3 Thoughts to “Ποια είναι η εταιρεία των “αρίστων” που πήρε τα 32 εκ.€- Ο Κρητικός που απεχθάνεται κράτος και αριστερά!”

  1. Ιάκωβος Παντελάκης

    Κόκοτος 2020 Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και ο κ. Φώτης Κοκοτός, της οικογενειακής ξενοδοχειακής επιχείρησης Ελούντα Α.Ε., που έχει τρία πολυτελή ξενοδοχεία στο Λασίθι, το Elounda Mare, Porto Elounda και το Elounda Peninsula.
    Είμαστε έτοιμοι, μόλις δοθεί το «πράσινο φως» από την πολιτεία να υποδεχθούμε την πελατεία μας, λέει στο mononews.gr και σημειώνει, πως ενδεχομένως να μην ανοίξουν και τα τρία ξενοδοχεία της αλυσίδας.
    Ωστόσο όπως λέει όλα θα εξαρτηθούν από τις αποφάσεις που θα ληφθούν σε κεντρικό επίπεδο για το άνοιγμα των ξενοδοχείων και κάτω από ποιες προϋποθέσεις και πότε θα γίνει αυτό.

    Προς το παρόν οι ξενοδόχοι «τρέχουν» διάφορα σενάρια για την επόμενη μέρα, και σημειώνουν πως ακόμα και αν λειτουργήσουν από τον Ιούλιο και μετά, το σίγουρο είναι ότι η σεζόν θα κλείσει με πτώση στα έσοδα πάνω από -50%.
    Και παραδέχονται πως το 2020 οικονομικά έχει χαθεί. «Πάμε για το 2021. Η σεζόν φέτος είναι στον αέρα», λένε χαρακτηριστικά.
    Ακόμα και αν οι μονάδες στους δημοφιλείς προορισμούς ανοίξουν από τον Ιούλιο, είναι άγνωστο ποιες αγορές θα είναι ανοικτές και πόσοι θα είναι διατεθειμένοι να ταξιδέψουν. Σύμφωνα με τους ξενοδόχους, ακόμα και στην περίπτωση που οι μονάδες λειτουργήσουν το τρίτο τρίμηνο –που φέρνει και το 55% των τουριστικών εσόδων σε κανονικές συνθήκες-, η πτώση στα έσοδα θα ξεπεράσει το 50%.
    Προς το παρόν είναι άγνωστο και κάτω από ποιες προδιαγραφές θα ανοίξουν οι ξενοδοχειακές μονάδες Κόκοτος 2022 Fotis S. Kokotos
    @FotisKokotos

    ·
    4h
    Να θυμίσω σε αυτό το σημείο την συνήθη αφελή απορία «γιατί δεν βγαίνουν έξω οι τουρίστες από τα ξενοδοχεία;». Ελπίζω κάτι να καταλάβατε τώρα εσείς που ρωτούσατε τότε. #Μυλοπόταμος
    Translate Tweet
    pussy nigga hoe ass bitch/Δι(ιο)γένής Ακρί(ήττ)δ
    Translate Tweet
    pussy nigga hoe ass bitch/Δι(ιο)γένής Ακρί(ήττ)δας
    @kokkaliaris2
    ·
    23m
    ας
    @kokkaliaris2

    ·
    54s
    είσαι σίγουρα μεσίτης ή το παίζεις?Ο κόσμος που υπάρχει σε όλα τα μεγάλα ξενοδοχεία αρκείται σε όλα εκείνα που του προσφέρει το all inclusive. Δεν βγαίνουν οι τουρίστες έξω από τα μεγάλα ξενοδοχεία, που είναι αλήθεια ότι έχουν πληρότητες αυτή τη στιγμή πάνω
    Translate Tweet
    pussy nigga hoe ass bitch/Δι(ιο)γένής Ακρί(ήττ)δας
    @kokkaliaris2
    από 70%, να δαπανήσο
    Translate Tweet
    pussy nigga hoe ass bitch/Δι(ιο)γένής Ακρί(ήττ)δας
    @kokkaliaris2

    Replying to
    @kokkaliaris2

    and
    @FotisKokotos

    υν κάτι παραπάνω για φαγητό, για ποτό η για κάποιο σουβενίρ από τα τουριστικά μαγαζιά. Οι αυξήσεις στα καύσιμα, στα τρόφιμα και σ
    Translate Tweet
    12:35 am · 25 Aug 2022·Twitter Web App
    View Tweet analytics

    pussy nigga hoe ass bitch/Δι(ιο)γένής Ακρί(ήττ)δας
    @kokkaliaris2
    ·
    21m
    Replying to
    @kokkaliaris2
    τα είδη πρώτης ανάγκης και το αρνητικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην συγκρατημένη καταναλω
    Translate Tweet
    2:02 pm · 24 Aug 2022·Twitter Web App
    View Tweet analytics
    pussy nigga hoe ass bitch/Δι(ιο)γένής Ακρί(ήττ)δας
    @ko
    Translate Tweet
    pussy nigga hoe ass bitch/Δι(ιο)γένής Ακρί(ήττ)δας
    @kokkaliaris2
    ·
    21m
    kkaliaris2
    ·
    35s
    Replying to
    @kokkaliaris2

    and
    @FotisKokotos

    τική ψυχολογία των ξένων επισκεπτών μας, ενώ οι Έλληνες τουρίστες, δεν έχουν κάνει ακόμη τη δυναμική τους εμφάνιση στα μαγαζιά μας», υποστηρίζει ο πρόεδρος του Σωματείου Καταστηματαρχών καφέ και εστίασης Ιεράπετρας
    Translate Tweet
    pussy nigga hoe ass bitch/Δι(ιο)γένής Ακρί(ήττ)δας
    @kokkaliaris2
    ·
    20m
    κ. Μανόλης Μιχελαράκης

  2. Anti-logos

    @PANOS DIMITRIADIS
    Περίμενε καλέ μου. Η Domino’s έχει επιστραφεί. Θα την παραλάβετε κατά Οκτώβριο – Νοέμβριο, γιατί έχει μια δουλίτσα στις Βρυξέλλες πρώτα να τακτοποιήσει. Υπομονή…., “αγάλι, αγάλι γίνεται κολοκύθα το στραγάλι”. Σας έρχεται συστημένο. KOURAGIO PANOS…..!

  3. PANOS DIMITRIADIS

    Πονάτε! Πολύ πονάτε από την Domino’s που φάγατε το περσινό καλοκαίρι…Και θα πονάτε για πολύ καιρό ακόμα γιατί ήταν μεγάλη και μεγαλώνει περισσότερο όσο περνάει ο καιρός!
    Η Domino’s εννοείται….

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί