Κρήτη: Επεισοδιακό δημοτικό συμβούλιο λόγω…μονοδρομήσεων – Αποχώρησαν παρατάξεις της μειοψηφίας (Βίντεο & φωτο)

Πρωτοφανείς καταστάσεις εκτυλίχθηκαν στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Χανίων που σημαδεύτηκε από τέσσερις ώρες αντιπαράθεσης για το εάν θα μονοδρομηθούν ή όχι 50 μέτρα δρόμου στην πλατεία του Γαλατά, η οποία διεξήχθηκε σε πολύ υψηλούς τόνους και ανάμεσα σε αλληλοκατηγορίες. Στο τέλος δε, ο Δήμαρχος, βλέποντας ότι κερδίζει έδαφος πρόταση της μειοψηφίας, σημείωσε ότι αποσύρει το θέμα ως εισηγητής με αποτέλεσμα οι παρατάξεις Παπαδογιάννη, Αρχοντάκη, Βουρλάκη και Ρίζου να αποχωρήσουν καταγγέλοντας τον Δήμαρχο.

Η κίνηση αυτή εξόργισε τις παρατάξεις της μειοψηφίας που αποχώρησαν καταγγέλοντας τον Δήμαρχο ότι αυτό δεν είναι δημοκρατία. «Αυτό δεν έχει ξαναγίνει! Όταν δεν σε βολεύει το θέμα να το αποσύρεις» σχολίασε ο Γρηγόρης Αρχοντάκης.

Το θέμα, αφορούσε κυκλοφοριακές μελέτες για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Νέα Κυδωνία, Άνω και Κάτω Σταλό, Αγία Μαρίνα και Γαλατά.

Η συζήτηση χαρακτηρίστηκε από εντάσεις και υψηλούς τόνους, ενώ στο τέλος, ο Γρηγόρης Αρχοντάκης πρότεινε να γίνουν δεκτές οι παρατηρήσεις του συμβουλίου της κοινότητας Γαλατά. Από τη μεριά του ο Δήμαρχος σε πάρα πολύ υψηλούς τόνους κατήγγειλε τον Γρηγόρη Αρχοντάκη, ότι κάνει πολιτικά παιχνιδάκια εξυπηρετώντας πολιτικές σκοπιμότητες. «Μετράτε εδώ και βλέπετε ότι μπορεί να μην περάσει το θέμα. Κανείς δεν πιστεύει ότι ο κ. Αρχοντάκης ενδιαφέρεται για τους δρόμους του Γαλατά» ανέφερε μεταξύ άλλων και ζήτησε να αποσυρθεί το θέμα πριν την ψηφοφορία.

Το μέρος της παράταξης Αρχοντάκη πήρε και η Λαϊκή Συσπείρωση τονίζοντας πως πρέπει η πρόταση να τεθεί σε ψηφοφορία και με τον δήμαρχο να απαντά «το ίδιο λαϊκιστές είστε κι εσείς».

Παρόντες στην συνεδρίαση ήταν ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου και κάτοικοι του Γαλατά που μετέφεραν τις εντάσεις τους ως προς την πρόταση για μονοδρόμηση της πλατείας. Ο πρόεδρος του τοπικού,  Ηλίας Κατσιφαράκης τόνισε πως είναι θετικοί με την εφαρμογή της μελέτης αλλά  πως ο συγκεκριμένος δρόμος δέχεται μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο και συνεπώς δεν μπορεί να μονοδρομηθεί. Ακόμη σημειώσε πως εάν δεν υπάρχει το απαιτούμενο πλάτος, ας μειωθεί το πεζοδρόμιο που προβλέπεται να κατασκευαστεί. «Σας κάναμε κάποιες παρατηρήσεις που μας είπατε ότι θα ενσωματωθούν αλλά αυτό δεν έγινε» τόνισε.

Όπως σημειώνουν οι κάτοικοι, οι προτεινόμενες παρεμβάσεις δεν απαντούν στις ανάγκες τις περιοχής και θα οδηγήσουν σε καταστάσεις κυκλοφοριακής ασφυξίας.

Το τοπικό συμβούλιο της κοινότητας Γαλατά, σε σχέση με την μελέτη, διατύπωσε ομόφωνα δύο παρατηρήσεις:
1. Απαγόρευση διέλευσης βαρέων οχημάτων και στην Β. Ρουμελιωτάκη.
2. Να παραμείνει διπλής κατεύθυνσης ο δρόμος από την γωνία του Μνημείου προς το κρεοπωλείο ή, σαν εναλλακτική, από την γωνία του μνημείου έως την Εκκλησία. Εάν γίνει έτσι, τότε θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση η οδός Σπυριδάκη και να γίνει άνοδος από την Εθνική Οδό προς την Πλατεία και η Ελευθέρων Σκοπευτών να γίνει κάθοδος προς Εθνική
Οδό.

Εκ μέρους κατοίκων, ο κ. Σταματάκης σημείωσε πως οι προτεινόμενες μονοδρομήσεις θα διοχετεύσουν περισσότερη κίνηση και μποτιλιάρισμα μέσα στον Γαλατά.

Από την παράταξη Παπαδογιάννη ο Μανώλης Καραγιαννάκης τόνισε πως οι παρεμβάσεις που προτείνονται δεν είναι ικανές να αντιμετωπίσουν το κυκλοφοριακό στον Γαλατά, σημειώνοντας πως οι μελετητές επισκέφθηκαν την περιοχή στις 4 το απόγευμα που δεν υπήρχε κανείς: «Ας έρθουν και ώρα αιχμής» σημείωσε. «Με την συγκεκριμένη μελέτη επιβαρύνεται ο δρόμος του σχολείου» τόνισε.

Ο Γιάννης Φραγκάκης από την παράταξη Αρχοντάκη, εξέφρασε τις επιφυλάξεις του για τις προτεινόμενες παρεμβάσεις σημειώνοντας πως  «ο Γαλατάς είναι κομβικό σημείο σαν χωριό γιατί συνδέει την Παλιά Εθνική και το Καλαμάκι μέχρι να συναντήσει στην Όαση τον δρόμο του Ομαλού».

Από την «Πρωτοβουλία πολιτών» ο Γιάννης Σαρρής σημείωσε πως «σεβόμαστε την ανασφάλεια των κατοίκων της περιοχής, όμως εδώ έχει γίνει μια συνολική μελέτη. Ας εφαρμοστεί η μελέτη και αν δούμε ότι δημιουργεί προβλήματα ή ότι δεν είναι προς όφελος της ζωή, την αλλάζουμε».

Από την «Λαϊκή Συσπείρωση» ο Μπάμπης Λουτσέτης, ανέφερε: «Να μας πείτε για ποιον γίνεται το έργο. Δεν γίνεται για τους κατοίκους; Αν γίνεται για τους κατοίκους δεν οφείλει το δημοτικό συμβούλιο να σεβαστεί την άποψη και την ομόφωνη απόφαση του τοπικού συμβουλίου της κοινότητας Γαλατά. » σημειώνοντας ότι οφείλει ο Δήμος να κάνει σεβαστή την θέληση και την βούληση της κοινότητας.

Τέλος, ο Σεραφείμ Ρίζος  από την «Ανταρσία στα Χανιά» σημείωσε πως βασικό πράγμα για οποιονδήποτε σχεδιασμό για εμάς, είναι αυτό το οποίο λένε οι κάτοικοι, το οποίο καταλαβαίνουμε ότι δεν έχει ληφθεί υπόψη.

Να παροχωρήσει άμεσα η μελέτη ζήτησε ο πρόεδρος του τοπικού Αγίας Μαρίνας, Άρης Σοϊλεντάκης: Δεν μπορούμε άλλο να περιμένουμε την τοπική κοινότητα Γαλατά. Η μελέτη αφορά τέσσερις δημοτικές κοινότητες της Νέας Κυδωνίας και δεν μπορεί να προχωρήσει αλλιώς. Να ξέρετε ότι η όποια καθυστέρηση σημειωθεί σήμερα, καθυστερεί και τις υπόλοιπες δημοτικές κοινότητες»

«Έχουμε κάνει διεξοδική διαβούλευση εδώ και δύο χρόνια ειδικά με τον Γαλατά. Σήμερα καλούμαστε να πάρουμε μια πολιτική απόφαση» σημείωσε ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών, Μιχάλης Καλογριδάκης.

Τι προβλέπει η κυκλοφοριακή μελέτη

ΓΑΛΑΤΑΣ

Οι προτεινόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στους οικισμούς Άνω & Κάτω Γαλατά είναι οι εξής:
1) Καθορισμός γενικού ορίου ταχύτητας για τις οδούς του οικισμού: 40 χλμ./ώρα – οι οδοί που εξαιρούνται του μέτρου προσδιορίζονται ονομαστικά.
2) Οδός Κωνστ. Γιαννουλάκη: Μονοδρόμηση τμήματος από Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη έως πλατεία Μάχης Κρήτης, με κατεύθυνση προς πλατεία Μάχης Κρήτης.
3) Οδός Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη: Μονοδρόμηση τμήματος από διασταύρωση Ελευθέρων Σκοπευτών/Β. Χατζητζανάκη έως διασταύρωση Κωνστ. Γιαννουλάκη, με κατεύθυνση προς Κωνστ. Γιαννουλάκη.
4) Οδός Ελευθέρων Σκοπευτών: Μονοδρόμηση τμήματος από διασταύρωση Ελευθερίας/Ουέλιγκτον/Β. Σπυριδάκη έως Β. Χατζητζανάκη, με κατεύθυνση προς Β. Χατζητζανάκη.
5) Οδός Μάνου Κατράκη: Μονοδρόμηση τμήματος από Ελευθέρων Σκοπευτών έως την Δημ. Κατσιφαράκη, με κατεύθυνση προς Δημ. Κατσιφαράκη.
6) Οδός Θέμιδος: Μονοδρόμηση τμήματος από Γερογιάννηδων έως Βασ. Ρουμελιωτάκη με κατεύθυνση προς Βασ. Ρουμελιωτάκη.
7) Διαδοχικές οδοί Στέφ. Ζωγραφάκη και Ναϊάδων: Μονοδρόμηση από Γερογιάννηδων έως Ανδρουλογιάννη, με κατεύθυνση προς Ανδρουλογιάννη.
8) Οδός Ανδρουλογιάννη: Προτεραιότητα έναντι οδού Ναϊάδων.
9) Οδός Ιωαν. Φουρναράκη: Μονοδρόμηση τμήματος από Βασ. Χατζητζανάκη έως τη διασταύρωση Ανδρ. Πλατσάκη/Αθ. Τσουρουνάκη με κατεύθυνση προς τη διασταύρωση.
10) Διαδοχικές οδοί Ανδρ. Πλατσάκη και Καρυάτιδων: Μονοδρόμηση από Ιωαν. Φουρναράκη έως Καρυάτιδων, με κατεύθυνση προς Καρυάτιδων.
11) Οδός Αθ. Τσουρουνάκη: Μονοδρόμηση τμήματος από Ιωαν. Φουρναράκη έως Βαγγ. Χατζηαγγελή, με κατεύθυνση προς Βαγγ. Χατζηαγγελή.
12) Οδός Αγίου Φανουρίου: Μονοδρόμηση τμήματος από Αγίου Φανουρίου έως Σαμαριάς, με κατεύθυνση προς νότο.
13) Οδός Αγίου Φανουρίου: Προτεραιότητα έναντι των κάθετων οδών και διόδων.
14) Οδός Αγίου Δημητρίου: Μονοδρόμηση τμήματος από Ελευθερίας έως ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου, με κατεύθυνση προς ΠΕΟ.
15) Οδός Αγίου Δημητρίου: Προτεραιότητα έναντι των κάθετων οδών και διόδων.
16) Διαδοχικές οδοί Κνωσού και Μίνωος: Μονοδρόμηση τμήματος από Αγίου Δημητρίου έως Ειρήνης, με κατεύθυνση προς οδό Ειρήνης.
17) Διαδοχικές οδοί Κνωσού και Μίνωος: Προτεραιότητα έναντι των κάθετων οδών και διόδων.
18) Οδός Β. Χατζητζανάκη: Μονοδρόμηση τμήματος από τη διασταύρωση Γερογιάννηδων/Βασ. Σπυριδάκη έως τη διασταύρωση Ελευθέρων Σκοπευτών/Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη, με κατεύθυνση Ελευθέρων Σκοπευτών/Εμμ. & Ιωαν.
Νικολακάκη.
19) Οδός Ελευθέρων Σκοπευτών: Απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων στο τμήμα από τη διασταύρωση με Μάνου Κατράκη και προς την κεντρική περιοχή του οικισμού.
20) Οδός Βασ. Χατζητζανάκη: Απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων στο τμήμα από διασταύρωση Δημ.Κατσιφαράκη – Ραούλ Τριγκέτα προς την κεντρική περιοχή του οικισμού.
21) Οδός Βασ. Χατζητζανάκη: Απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων στο τμήμα από διασταύρωση Δημ.Κατσιφαράκη – Βασ. Χατζητζανάκη προς την κεντρική περιοχή του οικισμού.
22) Οδός Κωνστ.Γιαννουλάκη: Απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων στο τμήμα από
διασταύρωση Κωνστ.Γιαννουλάκη/Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη έως πλατεία Μάχης Κρήτης.
23) Οδός Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη: Απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων στο τμήμα από διασταύρωση Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη – Πολυχρόνη Κηρυκλάκη έως διασταύρωση Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη – Κωνστ. Γιαννουλάκη.
24) Οδός Γερογιάννηδων: Απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων στο τμήμα από διασταύρωση Ειρήνης – Ελευθ. Βενιζέλου – Γερογιάννηδων – Παπαδοπέτρου – Γεωργ. Κορωναίου προς το κέντρο του οικισμού.
25) Οδός Κωνστ. Γιαννουλάκη: Κατασκευή πεζοδρομίου στη δεξιά πλευρά κατά την προτεινόμενη κατεύθυνση
μονόδρομης κίνησης και στο τμήμα της αριστερής πλευράς που προτείνεται από τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας.
26) Οδός Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη, προτεινόμενο για μονοδρόμηση τμήμα: Κατασκευή πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
27) Οδός Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη, αμφίδρομο τμήμα: Κατασκευή πεζοδρομίου στη νότια πλευρά.
28) Οδός Ελευθ. Σκοπευτών: Κατασκευή πεζοδρομίου στην αριστερή πλευρά κατά την προτεινόμενη κυκλοφορίας.
29) Οδός Ειρήνης: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην ανατολική πλευρά του τμήματος από διασταύρωση Ελ. Βενιζέλου – Γεωρ. Κορωναίου – Παπαδοπέτρου – Γερογιάννηδων έως διασταύρωση Μίνωος/Αγίου Φανουρίου.
30) Οδός Ειρήνης: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν, από διασταύρωση Μίνωος/Αγίου Φανουρίου έως παραλιακή οδό.
31) Οδός Ειρήνης: Κατασκευή πεζοδρομίου στην δεξιά πλευρά κατά την κατεύθυνση κίνησης προς το κέντρο του
οικισμού.
32) Οδός Μάνου Κατράκη: Κατασκευή πεζοδρομίου στην αριστερή πλευρά κατά την προτεινόμενη κατεύθυνση κυκλοφορίας.
33) Οδός Γερογιάννηδων: Κατασκευή πεζοδρομίου στη δεξιά πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας.
34) Οδός Βασ. Σπυριδάκη: Κατασκευή πεζοδρομίου στη δεξιά πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας.
35) Ανώνυμη οδός 1ου νηπιαγωγείου: Κατασκευή πεζοδρομίου στη δεξιά πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας.
36) Οδός Ελευθέρων Σκοπευτών, από διασταύρωση με Μάνου Κατράκη έως Βασ. Χατζητζανάκη: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στη δεξιά πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας.
37) Οδός Μάνου Κατράκη, από διασταύρωση με Ελευθέρων Σκοπευτών έως Δημ. Κατσιφαράκη: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στη δεξιά πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας.
38) Οδός Κωνστ. Γιαννουλάκη: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην αριστερή πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας.
39) Οδός Γερογιάννηδων: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην αριστερή πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας.
40) Οδός Γερογιάννηδων, έμπροσθεν του 1ου Δημοτικού Σχολείου: Διαμόρφωση κοινόχρηστης θέσης στάθμευσης οχήματος ΑμεΑ.
41) Οδός Βασ. Σπυριδάκη: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην αριστερή πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας.
42) Ανώνυμη οδός 1ου νηπιαγωγείου: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην αριστερή πλευρά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας.
43) Οδός Γερογιάννηδων, πλησίον σχολικού συγκροτήματος:
• Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
• Καθορισμός διάβασης πεζών πλησίον εισόδου/εξόδου σχολικού συγκροτήματος, υπό την προϋπόθεση
ύπαρξης/κατασκευής πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
• Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν σε αποστάσεις 5 μ. πριν και μετά τη διάβαση πεζών.
44) Ανώνυμη οδός 1ου Νηπιαγωγείου:
• Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
• Καθορισμός διάβασης πεζών πλησίον εισόδου/εξόδου σχολικού κτηρίου, υπό την προϋπόθεση ύπαρξης/κατασκευής πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
• Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν σε αποστάσεις 5 μ. πριν και μετά τη διάβαση πεζών.
45) Οδός Εμμ. & Ιωάν. Νικολακάκη, πλησίον 6ου Νηπιαγωγείου:
• Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
• Καθορισμός διάβασης πεζών πλησίον εισόδου/εξόδου σχολικού κτηρίου, υπό την προϋπόθεση ύπαρξης/κατασκευής πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
• Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν σε αποστάσεις 5 μ. πριν και μετά τη διάβαση πεζών.
46) Οδός Εμμ. & Ιωάν. Νικολακάκη, πλησίον παιδικού σταθμού:
• Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
• Καθορισμός διάβασης πεζών πλησίον εισόδου/εξόδου σχολικού κτηρίου, υπό την προϋπόθεση
ύπαρξης/κατασκευής πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
• Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν σε αποστάσεις 5 μ. πριν και μετά τη διάβαση πεζών.
47) Οδός Φαιστού: Προτεραιότητα έναντι όλων των κάθετων οδών και διόδων.
48) Οδός Ειρήνης: Προτεραιότητα έναντι όλων των κάθετων οδών και διόδων.
49) Οδός Ελευθερίας: Προτεραιότητα έναντι όλων των κάθετων οδών και διόδων.
50) Οδός Μάνου Κατράκη: Προτεραιότητα έναντι όλων των κάθετων οδών και διόδων.
51) Στάση ‘‘Μπιγκάζα’’ (τέρμα): Μετακίνηση στην οδό Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη, μεταξύ Β. Χατζητζανάκη και Ισμήνης.
52) Στάση Αγίου Αντωνίου: Μετακίνηση στην οδό Εμμ. & Ιωαν. Νικολακάκη, μεταξύ Σπ. Τοράκη και ανώνυμης οδού δυτικά 6ου Νηπιαγωγείο

ΚΑΤΩ ΔΑΡΑΤΣΟΣ

Την έγκριση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στον οικισμό του Κάτω Δαράτσου, που αναφέρονται στην αντίστοιχη «Μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων Δημοτικής Ενότητας Νέας Κυδωνίας’’, όπως αυτές έχουν γίνει δεκτές από την Επιτροπή» Κυκλοφοριακών Θεμάτων
1) Καθορισμός γενικού ορίου ταχύτητας για τις οδούς του οικισμού: 40 χλμ./ώρα (οι οδοί που εξαιρούνται του μέτρου προσδιορίζονται ονομαστικά).
2) Οδός Ν. Καζαντζάκη: Μονοδρόμηση τμήματος από ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου έως Παραδείσου, με κατεύθυνση προς βορρά.
3) Οδός Κωνστ. Τσισμενάκη: Μονοδρόμηση τμήματος από ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου έως Μπουμπουλίνας, με κατεύθυνση προς βορρά.
4) Οδός Θεμιστοκλέους: Μονοδρόμηση τμήματος από Κουντουριώτη έως Μπουμπουλίνας, με κατεύθυνση προς νότο.
5) Οδός Θεμιστοκλέους: Προτεραιότητα έναντι όλων των καθέτων οδών και διόδων.
6) Οδός Μπουμπουλίνας: Προτεραιότητα έναντι οδού Θεμιστοκλέους.
7) Άξονας οδών Αγγέλων (νότιο τμήμα) – Ιφιγένειας (νότιο τμήμα) – Μετεώρων – Ναυαρίνου: Προτεραιότητα έναντι
όλων των καθέτων οδών και διόδων.
8) Άξονας οδών Αγγέλων (νότιο τμήμα) – Ιφιγένειας (νότιο τμήμα) – Μετεώρων – Ναυαρίνου: Απαγόρευση στάσης
και στάθμευσης εκατέρωθεν.
9) Οδός Κουντουριώτη: Προτεραιότητα έναντι όλων των καθέτων οδών και διόδων.
10) Οδός Κουντουριώτη: Προτεραιότητα έναντι οδού Ναυαρίνου.
11) Παραλιακή οδός, τμήμα μετά το χώρο στάθμευσης στο βορειοανατολικό τμήμα, άνωθεν της «Χρυσής Ακτής» και προς ανατολικό ακρωτήρι: Απαγόρευση εισόδου όλων των οχημάτων πλην ποδηλάτων.
12) Πάρκο Αγίων Αποστόλων, παραλιακή οδός, κεντρικό τμήμα, μεταξύ του χώρου στάθμευσης στο βορειοανατολικό τμήμα, άνωθεν της «Χρυσής Ακτής» και του χώρου στάθμευσης επί του κεντρικού αλσυλλίου στο ύψος του κεντρικού κολπίσκου:
Απαγόρευση εισόδου όλων των οχημάτων πλην ποδηλάτων.
13) Πάρκο Αγίων Αποστόλων, παραλιακή οδός, τμήμα από δυτικό χώρο στάθμευσης προς ναΐσκο Αγίων Αποστόλων/δυτικό ακρωτήρι: Απαγόρευση εισόδου όλων των οχημάτων πλην ποδηλάτων.
14) Πάρκο Αγίων Αποστόλων: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα σε όλο το εσωτερικό οδικό δίκτυο:
• Δασκαλογιάννη (μετά τη διασταύρωση με Μπουμπουλίνας) – Κουντουριώτη
• Παραλιακή οδός προς ανατολικό ακρωτήρι
• Παραλιακή οδός προς κεντρικών ακρωτήρι
• Νεάρχου, τμήμα μεταξύ παραλιακής οδού και Δρακονιανών
• Δρακονιανών
• Ηρακλέους, τμήμα από Δρακονιανών έως παραλιακή οδός
• Παραλιακή οδός, τμήμα από Ηρακλέους έως χώρο στάθμευσης
15) Πάρκο Αγίων Αποστόλων/Αστική λεωφορειακή γραμμή Νο 21 – Διαδρομή μετάβασης: ΠΕΟ Χανίων/Κισσάμου – Δασκαλογιάννη – (Κουντουριώτη) – παραλιακή (Αγίων Αποστόλων) – Νεάρχου – Δρακονιανού – Ηρακλέους – δυτικό χώρο
στάθμευσης – Δρακονιανού – Νεάρχου – ΠΕΟ Χανίων /Κισσάμου.
16) Πάρκο Αγίων Αποστόλων/Αστική λεωφορειακή γραμμή Νο 21 – Διαδρομή επιστροφής: ΠΕΟ Χανίων/Κισσάμου – Νεάρχου – Δρακονιανού – Ηρακλέους – δυτικό χώρο στάθμευσης – Δρακονιανού – Νεάρχου – παραλιακή (Αγίων Αποστόλων) –
(Κουντουριώτη) – Δασκαλογιάννη – ΠΕΟ Χανίων /Κισσάμου.
17) Οδός Δασκαλογιάννη, πλησίον στάσεων «Παραλία Χρυσή Ακτή»: Διάβαση πεζών.
18) Πάρκο Αγίων Αποστόλων, διασταύρωση Κουντουριώτη – παραλιακή οδός προς ανατολικό ακρωτήρι: Διάβαση πεζών.
19) Πάρκο Αγίων Αποστόλων, διασταύρωση Νεάρχου – παραλιακή οδός: Διάβαση πεζών.
20) Πάρκο Αγίων Αποστόλων, παραλιακή οδός πλησίον τμήματος προς δυτικό ακρωτήρι: Διάβαση πεζών.
21) Πάρκο Αγίων Αποστόλων, οδός Ηρακλέους, πλησίον των στάσεων αστικής συγκοινωνίας και του δυτικού χώρου στάθμευσης: Διάβαση πεζών.
22) Πάρκο Αγίων Αποστόλων, οδός Δρακονιανού, πριν την συμβολή της με την οδό Αγ. Αποστόλων, δυτικά: Διάβαση πεζών.
23) Οδός Αγίων Αποστόλων: Κατασκευή πεζοδρομίου στη δυτική πλευρά (αριστερά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας).
24) Οδός Κωνστ. Τσισμενάκη: Κατασκευή πεζοδρομίου στη δυτική πλευρά,
25) Οδός Ν. Καζαντζάκη: Κατασκευή πεζοδρομίου στη δυτική πλευρά (αριστερά κατά την προτεινόμενη κατεύθυνση κυκλοφορίας).
26) Οδός Στρατή Παντελάκη: Κατασκευή πεζοδρομίου στη δυτική πλευρά (αριστερά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας).
27) Οδός Κωνστ. Τσισμενάκη: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην ανατολική πλευρά (δεξιά κατά την προτεινόμενη κατεύθυνση κυκλοφορίας).
28) Οδός Θεμιστοκλέους: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην ανατολική πλευρά (αριστερά κατά την προτεινόμενη κατεύθυνση κυκλοφορίας).
29) Οδός Ν. Καζαντζάκη: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην ανατολική πλευρά (δεξιά κατά την προτεινόμενη κατεύθυνση κυκλοφορίας).
30) Οδός Αγίων Αποστόλων: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην ανατολική (δεξιά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας).
31) Οδός Στρατή Παντελάκη: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης στην ανατολική πλευρά (δεξιά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας).
32) Οδός Παπανικολή: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν.

ΑΝΩ ΔΑΡΑΤΣΟ

Την έγκριση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στον οικισμό του Άνω Δαράτσου, που αναφέρονται στην αντίστοιχη
‘‘Μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων Δημοτικής Ενότητας Νέας Κυδωνίας’’, όπως αυτές έχουν γίνει δεκτές από την Επιτροπή
Κυκλοφοριακών Θεμάτων (με το ως άνω υπ’ αριθμ. 6
ο
/21 Πρακτικό, Θέμα 1α‘), δηλ. ως εξής :
1) Καθορισμός γενικού ορίου ταχύτητας για τις οδούς του οικισμού: 40 χλμ./ώρα (οι οδοί που εξαιρούνται του
μέτρου προσδιορίζονται ονομαστικά).
2) Οδός Γεωργ. Παπανδρέου/Κύδωνος: Μονοδρόμηση τμήματος από Ελευθ. Βενιζέλου έως την πλατεία
Μικρασιατών, με κατεύθυνση προς νότο (πλατεία).
3) Οδός Κωνσταντινουπόλεως: Μονοδρόμηση τμήματος από Δημοκρατίας έως διασταύρωση
Κωνσταντινουπόλεως/I. Μυγιάκη/Ντολαπίων, με κατεύθυνση προς νότο (διασταύρωση).
4) Οδός Σφακίων: Μονοδρόμηση τμήματος από διασταύρωση Κωνσταντινουπόλεως/I. Μυγιάκη/Ντολαπίων έως οδό Δημοκρατίας, με κατεύθυνση προς βορρά (Δημοκρατίας).
5) Οδός Ελ. Γιακουμάκη: Μονοδρόμηση τμήματος από Δημοκρατίας έως Ελευθ. Βενιζέλου, με κατεύθυνση προς βορρά (Ελευθ. Βενιζέλου).
6) Οδός Σκηναβρέ: Μονοδρόμηση τμήματος από Βεχάκηδων έως Βαμβουνάκη με κατεύθυνση προς βορρά (Βαμβουνάκη), εφόσον ολοκληρωθεί η διάνοιξη και ασφαλτόστρωση της οδού Βεχάκηδων ανατολικά της οδού Σκηναβρέ.
7) Ανατολική επέκταση οδού Βεχάκηδων, Μονοδρόμηση τμήματος από Σκηνεβρέ έως Ελ. Ξενάκη, με κατεύθυνση προς νοτιοδυτικά (Σκηνεβρέ), εφόσον ολοκληρωθεί η διάνοιξη και ασφαλτόστρωση της οδού Βεχάκηδων ανατολικά
της οδού Σκηναβρέ.
8) Οδός Δημοκρατίας, από διασταύρωση Ελ. Γιακουμάκη/Σφακίων έως πλατεία Μικρασιατών: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
9) Οδός Σμύρνης, από πλατεία Μικρασιατών έως διασταύρωση Βεκάκηδων/Αγίου Αντωνίου: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
10) Οδός Ν. Αντάρα, από Σμύρνης (πλατεία Μικρασιατών) έως Ε. Λαμπρινάκη: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
11) Οδός Γιακουμάκηδων, από Ε. Λαμπρινάκη έως πέρας: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
12) Οδός Ε. Λαμπρινάκη, από Γεωργ. Παπανδρέου/Κύδωνος έως Γιακουμάκηδων: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
13) Οδός Δουράτσου, από Γιακουμάκηδων έως Δρομοπήγαδου: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
14) Οδός Δρομοπήγαδου, από Δημ. Αλατζογιάννη έως πέρας: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
15) Οδός Γεωργ. Παπανδρέου/Κύδωνος: Κατασκευή πεζοδρομίου στη δυτική πλευρά (δεξιά κατά την προτεινόμενη κατεύθυνση κυκλοφορίας).
16) Οδός Κωνσταντινουπόλεως: Κατασκευή πεζοδρομίου στην ανατολική πλευρά (
17) Οδός Σφακίων: Κατασκευή πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
18) Οδός Ελ. Γιακουμάκη: Κατασκευή πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
19) Οδός Σκηναβρέ: Κατασκευή πεζοδρομίου στην πλευρά του σχολικού συγκροτήματος (ανατολική).
20) Οδός Γεωργ. Παπανδρέου από Λαμπρινάκη έως Δημοκρατίας/Σμύρνης: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης
κατά τη δυτική πλευρά (δεξιά κατά την κατεύθυνση της προτεινόμενης κυκλοφορίας).
21) Οδός Γεωργ. Παπανδρέου τμήμα έμπροσθεν της πλατείας Μικρασιατών: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν.
22) Οδός Δημοκρατίας, από διασταύρωση Ελ. Γιακουμάκη/Σφακίων έως πλατεία Μικρασιατών: Απαγόρευση
στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν.
23) Οδός Σμύρνης, από πλατεία Μικρασιατών έως διασταύρωση Βεκάκηδων/Αγίου Αντωνίου: Απαγόρευση
στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν, με την προϋπόθεση εξαίρεσης των μονίμων κατοίκων.
24) Οδός Ν. Αντάρα, από Σμύρνης (πλατεία Μικρασιατών) έως Ε. Λαμπρινάκη: Απαγόρευση στάσης και
στάθμευσης εκατέρωθεν, με την προϋπόθεση εξαίρεσης των μονίμων κατοίκων.
25) Οδός Γιακουμάκηδων, από Ε. Λαμπρινάκη έως πέρας: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν, με
την προϋπόθεση εξαίρεσης των μονίμων κατοίκων.
26) Οδός Ε. Λαμπρινάκη, από Γεωργ. Παπανδρέου/Κύδωνος έως Γιακουμάκηδων: Απαγόρευση στάσης και
στάθμευσης εκατέρωθεν, με την προϋπόθεση εξαίρεσης των μονίμων κατοίκων.
27) Οδός Δουράτσου, από Γιακουμάκηδων έως Δρομοπήγαδου: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης
εκατέρωθεν, με την προϋπόθεση εξαίρεσης των μονίμων κατοίκων.
28) Οδός Δρομοπήγαδου, από Δημ. Αλατζογιάννη έως πέρας: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν,
με την προϋπόθεση εξαίρεσης των μονίμων κατοίκων.
29) Οδός Σμύρνης: Καθορισμός θέσεων στάσης και στάθμευσης, σύμφωνα με τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας.
30) Οδός Σμύρνης: Καθορισμός μίας θέσης στάσης/στάθμευσης επί της οδού Σμύρνης (σύμφωνα με τη μελέτη
ανάπλασης της πλατείας) ως θέσης τροφοδοσίας.
31) Οδός Ελ/ Γιακουμάκη, πλησίον 2ου Νηπιαγωγείου:
• Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
• Καθορισμός διάβασης πεζών πλησίον εισόδου/εξόδου σχολικού κτηρίου, υπό την προϋπόθεση
ύπαρξης/κατασκευής πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
• Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν σε αποστάσεις 5 μ. πριν και μετά τη διάβαση πεζών.
32) Διασταύρωση Δημοκρατίας (ή Βεχάκηδων) – Ελ. Γιακουμάκη, πλησίον 5ου Νηπιαγωγείου:
• Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα, σε καθένα από τα σκέλη της διασταύρωσης.
• Καθορισμός διαβάσεων πεζών στα σκέλη των οδών Ελ. Γιακουμάκη και Δημοκρατίας (ή Βεχάκηδων) ανατολικά,
υπό την προϋπόθεση ύπαρξης/κατασκευής πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
33) Οδός Κωνσταντινουπόλεως, πλησίον Γυμνασίου:
• Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
• Καθορισμός διάβασης πεζών πλησίον εισόδου/εξόδου σχολικού κτηρίου, υπό την προϋπόθεση
ύπαρξης/κατασκευής πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
• Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν σε αποστάσεις 5 μ. πριν και μετά τη διάβαση πεζών.
34) Οδός Σκηναβρέ, πλησίον Γενικού Λυκείου:
• Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
• Καθορισμός διάβασης πεζών πλησίον εισόδου/εξόδου σχολικού κτηρίου, υπό την προϋπόθεση
ύπαρξης/κατασκευής πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
• Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν σε αποστάσεις 5 μ. πριν και μετά τη διάβαση πεζών.
35) Οδός Αμπελώνος: Προτεραιότητα έναντι των κάθετων οδών και διόδων.
36) Οδός Αλατζογιάννη: Προτεραιότητα έναντι των κάθετων οδών και διόδων.
37) Οδός Σμύρνης: Προτεραιότητα έναντι των κάθετων οδών και διόδων.

ΑΝΩ ΣΤΑΛΟΣ

Την έγκριση των Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων στον οικισμό του Σταλού – Άνω Τμήμα, που αναφέρονται στην αντίστοιχη
‘‘Μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων Δημοτικής Ενότητας Νέας Κυδωνίας’’, όπως αυτές έχουν γίνει δεκτές από την Επιτροπή
Κυκλοφοριακών Θεμάτων (με το ως άνω υπ’ αριθμ. 6
ο Πρακτικό, Θέμα 1δ’), δηλ. ως εξής :
1. Καθορισμός γενικού ορίου ταχύτητας για τις οδούς του οικισμού: 40 χλμ./ώρα (οι οδοί που εξαιρούνται του μέτρου προσδιορίζονται ονομαστικά).
2. Διαδοχικές οδοί Ηρώων Πολυτεχνείου και Νικ. Μαλινδρέτου, τμήμα μετά την ανώνυμη σύνδεση με την Αριστ. Δίκαιου έως την πλατεία Βαγγέλη Κτιστάκη: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
3. Οδός Χρήστου Κτιστάκη για αντίστοιχο μήκος με την Ηρώων Πολυτεχνείου έως την πλατεία Βαγγέλη Κτιστάκη:
Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
4. Ανώνυμη οδός που συνδέει τις Νικ. Μαλινδρέτου/πλατεία Ελευθερίας και Χρήστου Κτιστάκη: Καθορισμός ορίου
ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
5. Διαδοχικές οδοί Ηρώων Πολυτεχνείου και Νικ. Μαλινδρέτου: Προτεραιότητα έναντι όλων των κάθετων οδών και διόδων.
6. Διαδοχικές οδοί Ηρώων Πολυτεχνείου και Νικ. Μαλινδρέτου, τμήμα μετά την ανώνυμη σύνδεση με την Αριστ. Δίκαιου έως την πλατεία Βαγγέλη Κτιστάκη: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν.
7. Διαμόρφωση θέσεων στάσης και στάθμευσης μονίμων κατοίκων στην πλατεία Βαγγέλη Κτιστάκη.
8. Ανώνυμη οδός Νηπιαγωγείου :
• Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
• Καθορισμός διάβασης πεζών πλησίον εισόδου/εξόδου σχολικού κτηρίου, υπό την προϋπόθεση ύπαρξης/κατασκευής
πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
• Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν σε αποστάσεις 5 μ. πριν και μετά τη διάβαση πεζών.

ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ

Για τον οικισμό της Κοινότητας Αγίας Μαρίνας, στην  μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων Δημοτικής Ενότητας Νέας Κυδωνίας’’ προβλέπονται τα εξής:
1. Γενικό όριο ταχύτητας για τις οδούς του οικισμού: 40 χλμ./ώρα (οι οδοί που
εξαιρούνται του μέτρου προσδιορίζονται ονομαστικά).
2. Οδός Ρωμιοσύνης: Μονοδρόμηση τμήματος από ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου έως Ιωάν. Καποδίστρια, με κατεύθυνση προς Ιωάν. Καποδίστρια.
3. Οδός Πέντε Πηγαδίων: Μονοδρόμηση τμήματος Αδαμάντιου Κοραή – Δομ. Θεοτοκόπουλου, με κατεύθυνση προς Δομ. Θεοτοκόπουλου.
4. Οδός Βαγί: Μονοδρόμηση τμήματος από Αμπέλας έως Ιωάν. Καποδίστρια, με κατεύθυνση προς Ιωάν. Καποδίστρια.
5. Οδός στα δυτικά (κάθετη της Ιωαν. Καποδίστρια), που διέρχεται κατάντι (νότια) του ΒΟΑΚ: Προτεραιότητα έναντι καθέτων οδών παράλληλων στο ΒΟΑΚ
6. Οδός (Αρκαλίων) στο ύψος της Ρωμιοσύνης, που διέρχεται κατάντι (νότια) του ΒΟΑΚ:
Προτεραιότητα έναντι ανωνύμου οδού παράλληλης στο ΒΟΑΚ
7. Οδός Κεφάλας: Προτεραιότητα έναντι καθέτου οδού – Αρκαλίων
8. Οδός Γεροσπήλιου: Προτεραιότητα έναντι της οδού Πλανιανών (ή Καλντέρα)
9. Οδός Γεροσπήλιου: Προτεραιότητα έναντι της οδού Νεροσπηλιάς(σημείο 5, σχέδιο 1.4).
10. Οδός Πεσόντων Αγιομαρινωτών: Προτεραιότητα έναντι της οδού Αγίας Παρασκευής
11. Οδός Πεσόντων Αγιομαρινωτών: Προτεραιότητα έναντι της οδού Πανοράματος
12. Οδός Αγίας Παρασκευής/Αγίου Ιωάννη: Προτεραιότητα έναντι ανωνύμου καθέτου οδού
13. Οδός Νεροσπηλιάς: Προτεραιότητα έναντι της οδού Δεξαμενής (σημείο 9, σχέδιο 1.4).
14. Οδός Πανοράματος: Προτεραιότητα έναντι της οδού Βουκόλε (σημείο 10, σχέδιο 1.4).
15. Οδός Ι. Καποδίστρια: Προτεραιότητα έναντι όλων των κάθετων οδών και διόδων.
16. ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου: Προτεραιότητα έναντι της οδού Αλέξη Ζορμπά.
17. ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου: Προτεραιότητα έναντι της οδού Αδελφοσύνης.
18. ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου: Προτεραιότητα έναντι της οδού Γιωργ. Λυτινάκη.
19. ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου: Προτεραιότητα έναντι της οδού 8ης Μαΐου.
20. ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου: Προτεραιότητα έναντι της οδού Αγίων Θεοδώρων.
21. ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου: Προτεραιότητα έναντι της οδού Φλόριντας.
22. ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου: Προτεραιότητα έναντι της οδού Νηρηίδων.
23. ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου: Προτεραιότητα έναντι της οδού Φιλοξενίας.
24. ΠΕΟ Χανίων – Κισσάμου: Προτεραιότητα έναντι της οδού Παντελιάνων.
25. Οδός Δομ. Θεοτοκόπουλου, τμήμα από Πέντε Πηγαδίων έως Ιωάν. Καποδίστρια: Κατασκευή πεζοδρομίου στη δυτική πλευρά (δεξιά κατά την κατεύθυνση κυκλοφορίας).
26. Αμφίδρομο τμήμα που συνδέει τις οδούς Αμπέλας και Δομ. Θεοτοκόπουλου: Κατασκευή
πεζοδρομίου στη βόρεια πλευρά.
27. Οδός Ρωμιοσύνης: Κατασκευή πεζοδρομίου ανατολική πλευρά (αριστερά κατά την προτεινόμενη
κατεύθυνση κυκλοφορίας).
28. Οδός Πέντε Πηγαδίων: Κατασκευή πεζοδρομίου στη βόρεια πλευρά.
29. Οδός Ιωάν. Καποδίστρια, τμήμα από Πεσόντων Αγιομαρινιωτών έως Οδυσσέα Ελύτη: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
30. Οδός Δομ. Θεοτοκόπουλου, τμήμα από Οδυσσέα Ελύτη/Αμπέλας έως (περίπου) Αγίου Σπυρίδωνα: Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
31. Οδός Δομ. Θεοτοκόπουλου, τμήμα από ΠΕΟ Χανίων-Κισσάμου έως Πέντε Πηγαδίων: Απαγόρευση
στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν.
32. Οδός Δομ. Θεοτοκόπουλου, τμήμα από Οδυσσέα Ελύτη/Αμπέλας έως (περίπου) Αγίου Σπυρίδωνα: Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν.
33. Οδός Αδαμάντιου Κοραή, πλησίον σχολικού συγκροτήματος:
• Καθορισμός ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ./ώρα.
• Καθορισμός διάβασης πεζών πλησίον εισόδου/εξόδου σχολικού κτηρίου, υπό την προϋπόθεση ύπαρξης/κατασκευής πεζοδρομίων εκατέρωθεν.
• Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν σε αποστάσεις 5 μ. πριν και μετά τη διάβαση πεζών.

zarpanews.gr

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί