Πρώην διευθυντής ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από τα τέλη του 2020 δεν μπαίνω σε τρένο – Η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε πριν από 3-4 χρόνια

Στο τέλος του 2020 αφαιρέθηκε από τις διαδικασίες ελέγχου των σιδηροδρόμων η κρίσιμη λειτουργία του κέντρου δευτεροβάθμου ελέγχου κυκλοφορίας τρένων που λειτουργούσε στην οδό Καρόλου, όπως κατήγγειλε στην κρατική τηλεόραση ο πρώην Διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πρώην μέλος της Επιτροπής Ερευνών Χρήστος Ρετσινάς.

«Μέχρι το τέλος του ‘20 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος – ο πρώτος είναι ο Σταθμάρχης – στην Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος Σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», όπως περιέγραψε ο κ. Ρετσινάς.

Σημειώνεται ότι, όπως γράφει σήμερα η Αυγή, η διαχείριση της κυκλοφορίας στους σιδηρόδρομους μέχρι και σήμερα γίνεται εν πολλοίς «manually», καθώς ηλεκτρονικά μέσα δεν λειτουργούν, ενώ το 80% των μέσων συμβατικής σήμανσης, τα λεγόμενα φανάρια, είναι είτε σβηστά είτε μόνιμα στο κόκκινο.

Μάλιστα, ήταν κάθετος όταν ρωτήθηκε αν μπορούν να ξανακυκλοφορήσουν συρμοί μετά και το τελευταίο τραγικό γεγονός, όσο υφίσταται το τρέχον πλαίσιο, τονίζοντας ότι «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν».

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην ερώτηση αν «θα παίρνατε αύριο εισιτήριο, να πάτε Αθήνα-Θεσσαλονίκη;», η απάντηση του κ. Ρετσινά ήταν σαφής: «Από το τέλος του 2020, όχι! Δεν μπαίνω σε τρένο».

Δείτε και αυτό:

Γιώργος Αποστολέρης, 40 χρόνια σταθμάρχης: «Η βάρδια στον σταθμό του ΟΣΕ στη Λάρισα διέθετε δύο σταθμάρχες και άλλους δύο στην τηλεδιοίκηση, η οποία σταμάτησε να λειτουργεί πριν από 3-4 χρόνια».

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί