Τι τρέχει με το διδακτορικό της “αρίστης” της ΥΠΕ Κρήτης; – Πολλά και… πολύχρονα περίεργα… (έγγραφα)

Δεν ξέρω αλλά κάτι δεν πάει καλά με τις σπουδές και τα προσόντα της “αρίστης” της ΥΠΕ Κρήτης, διοικήτριας Λένας Μπορμπουδάκη.

Για να τα πάρουμε ένα προς ένα τα σημεία που προκαλούν πολλά ερωτηματικά και σχετίζονται με το διδακτορικό της, το οποίο τουλάχιστον δεν είχε μέχρι που έγινε ΔΥΠΕάρχης το 2019:

Στο επίσημο βιογραφικό της το 2019 αναφέρεται ότι είναι υποψήφια διδάκτωρ από το 2007 έως σήμερα, δηλαδή το 2019 που έγινε διοικήτρια. Επί 12 χρόνια υποψήφια διδάκτωρ; Δεν μπορεί και με τον κανονισμό του Πανεπιστημίου Κρήτης, όπου είναι ή ήταν υποψήφια, να συμβεί κάτι τέτοιο, όπως θα δούμε στη συνέχεια, αφού υπάρχει ανώτατος χρόνος για το διδακτορικό κι εδώ έχει γίνει παραβίασή του.

Πολύ περισσότερο αν παραμένει μέχρι και το 2022 υποψήφια διδάκτωρ, δηλαδή 15 χρόνια!

Αν δούμε όμως στη σελίδα του Πανεπιστημίου Κρήτης, η αναφορά είναι ότι ήταν υποψήφια από το 2006! Πέραν από την ανακρίβεια του ενός χρόνου, η υποψηφιότητά της ανερχόταν το 2019 στα 13 χρόνια! Και αν παραμένει μέχρι σήμερα, στα 16! Αδύνατο να συμβαίνει κάτι τέτοιο, σύμφωνα με τον κανονισμό,

Αδύνατο, λοιπόν, να είναι υποψήφια διδάκτωρ τόσα χρόνια, σύμφωνα με τον κανονισμό του Πανεπιστημίου Κρήτης. Και δείτε γιατί, όπως περιγράφεται στο άρθρο 9: Διάρκεια διδακτορικού 3 έτη, ανώτατος χρόνος 6 έτη, πλην δηλωμένων εξαιρέσεων. Πού τα 6 και που τα… 16, σύμφωνα με την αναφορά όχι στο βιογραφικό της αλλά στα επίσημα στοιχεία του Πανεπιστημίου, αν μέχρι σήμερα παραμένει υποψήφια.

Λοιπόν, τι ακριβώς συμβαίνει; Γιατί δικαιολογημένα το μυαλό μας πάει σε πολλά και διάφορα!

Σχετικά Άρθρα

2 Thoughts to “Τι τρέχει με το διδακτορικό της “αρίστης” της ΥΠΕ Κρήτης; – Πολλά και… πολύχρονα περίεργα… (έγγραφα)”

  1. Citizen Mitsos

    Η μέγιστη διάρκεια εκπόνησης είναι περισσότερο γραφειοκρατικό ζήτημα παρά ουσίας. Πολλοί καθυστέρησαν να τελειώσουν το διδακτορικό τους λόγω εργασίας και επαγγελματικών υποχρεώσεων. Πιο σημαντικό είναι η εργασία την οποία θα υποστηρίξει να αποτελεί δικό της έργο και να μην είναι αντιγραφή και συλλογή από δουλειές άλλων. Και αυτό είναι ακόμα νωρίς να το κρίνουμε.

  2. δεν αξίζει τον κόπο

    Αριστεία είναι να γράφεις τις εργασίες μόνος σου. Το πολύ να σε βοηθήσει και ένας ειδικός στη μετάφραση, αλλά μόνο σε αυτή, όχι να γράφουν τις εργασίες ολόκληρα επιτελεία ειδικών.
    Αριστεία δεν είναι να σου γράφουν τις εργασίες και τα διδακτορικά, να σε σπρώχνουν με αναρίθμητα φροντιστήρια ακόμα και όταν είσαι πια φοιτητής, να σε στέλνουν στα καλύτερα υποτίθεται πανεπιστήμια, όπου όμως γράφεσαι με προϋπόθεση να ανήκεις στην οικονομική ελίτ. Η γνώση κατακτάται με προσωπικό μόχθο, απαιτείται σκληρή προσωπική μελέτη και να έχεις την τύχη να μαθητεύεις σε καλούς καθηγητές που στο αντικείμενο τους είναι πράγματι επιστήμονες.
    Θυμάμαι μια καθηγήτρια μου ιδιοκτήτρια φροντιστηρίου. Έδινε έμφαση στη σωστή προφορά, δίδασκε την προφορά της κάθε λέξης ξεχωριστά, ενώ έδινε επίσης πολύ μεγάλη έμφαση στη σωστή εκμάθηση της γραμματικής και στο λεξιλόγιο. Κάθε μάθημα της είχε συγκεκριμένη δομή. Η γυναίκα αυτή πέρασε στο πανεπιστήμιο και σπούδασε αφού πρώτα είχε πάρει ένα διαζύγιο και είχε και ένα μικρό παιδί. Δεν αξίζει τον κόπο να παριστάνεις τον επιστήμονα με αντιγραφές και, το σπουδαιότερο, σχέσεις…

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί