«Να καταργηθεί η απαράδεκτη ρύθμιση που εξαρτά την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης από το σύνολο των μαθητών του σχολείου»

Ερώτηση του Μ. Συντυχάκη

Επανερχόμαστε στην 1453/24-11-2021 Ερώτηση σχετικά με την κατάργηση της αντιεπιστημονικής και αντιπαιδαγωγικής νομοθετικής ρύθμισης (Ν. 4933/ 2019 άρθρο 28) της προηγούμενης κυβέρνησης, την οποία εφαρμόζει  και η σημερινή, που προβλέπει ότι χρειάζεται να φοιτούν περισσότεροι από διακόσιοι πενήντα (250) μαθητές στο σχολείο, από τους οποίους τουλάχιστον δεκαπέντε (15) με γνωματεύσεις από αρμόδιο δημόσιο φορέα,  για να τοποθετούνται στο σχολείο δύο ειδικοί παιδαγωγοί. Τα αποτελέσματα αυτής της αντιεκπαιδευτικής – αντιλαϊκής πολιτικής γίνονται χειροπιαστά στο δημοτικό σχολείο Κοκκίνη Χάνι Δ. Χερσονήσου Κρήτης, σε βάρος των μαθητών και των γονιών τους, τη στιγμή που στο συγκεκριμένο σχολείο οι γνωματεύσεις στην αρχή της σχολικής χρονιάς έφταναν στις 35,  αλλά δεν ιδρύθηκε 2ο ΤΕ  γιατί στο σχολείο φοιτούν 240 και όχι 250 μαθητές! 

Ωστόσο, το αρμόδιο Υπουργείο επικαλείται το ισχύον θεσμικό πλαίσιο,  για να «αποφανθεί» (με την με Αρ. Πρωτ. 2650/Φ1/ 11-1-2022 απάντησή του στη σχετική ερώτηση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ) ότι «στο Δημοτικό Σχολείο Κοκκίνη Χάνι δεν συντρέχει η προϋπόθεση που ορίζει ο Νόμος για να λειτουργήσει και δεύτερο Τμήμα Ένταξης.» Στην πράξη, δηλαδή, η κυβέρνηση περιφρονεί το δικαίωμα των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες να έχουν τη  σωστή παιδαγωγική υποστήριξη μέσα στο σχολικό περιβάλλον, τη θεωρεί «κόστος», καταστρατηγώντας επιστημονικές γνωματεύσεις και αδιαφορώντας για τις συνέπειες στη μόρφωση και την ψυχολογία παιδιών. Μεταθέτει την ευθύνη στους γονείς που αναγκάζονται να υποστηρίζουν τα παιδιά τους με ιδιωτική/ό ειδική/ό παιδαγωγό στο σπίτι, από το ήδη μειωμένο τους εισόδημα. Επιπλέον, η κυβέρνηση είναι έκθετη στους γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές αφού με περισσή ευκολία και συχνότητα, το νομοθετικό πλαίσιο τροποποιείται αν αφορά ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων, αλλά γίνεται άλλοθι αν αφορά την κάλυψη λαϊκών αναγκών και εν προκειμένω τη στήριξη μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός, τι μέτρα προτίθεται να πάρει ώστε:

  • Να καταργηθεί η απαράδεκτη ρύθμιση που εξαρτά την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης από το σύνολο των μαθητών του σχολείου,  ώστε να λειτουργήσει με κατεπείγουσες διαδικασίες και με την πρόσληψη του απαραίτητου ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού ο απαιτούμενος αριθμός τμημάτων ένταξης στο δημοτικό σχολείο Κοκκίνη Χάνι Δ. Χερσονήσου Κρήτης και σε όποια άλλα σχολεία χρειάζεται.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί