Το Λύκειο Μελεσών στη Γαλλία για το Erasmus+

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ /ΔράσηΚΑ2, με κωδικό: “2020 – 1-FR01-KA229-079928_2” και τίτλο : “ Together Investigate and Learn  to Tackle Climate Issues” », επτά μαθητές και τρεις καθηγητές του Λυκείου Μελεσών ταξίδεψαν στην πόλη Μοντελιμάρ της Γαλλίας  κατά το διάστημα 05/12/2021-11/12/2021, φιλοξενούμενοι από το τοπικό Λύκειο «Alain Borne».

Το πρόγραμμα αποτελεί μια σύμπραξη 4 Ευρωπαϊκών χωρών, με συντονίστρια χώρα την Γαλλία και συνεργάτες σχολεία από την Ισπανία , την Ιταλία και το Γενικό Λύκειο Μελεσών, ως εταίρο από την Ελλάδα. Η διεύθυνση του σχολικού συγκροτήματος καθώς και οι υπεύθυνοι καθηγητές του Λυκείου υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό την Ελληνική αποστολή και ήταν πάντα πρόθυμοι για την υποστήριξη του όλου εγχειρήματος.

Στα πλαίσια του προγράμματος, οι μαθητές προετοίμασαν και παρουσίασαν τις εργασίες τους πάνω στο θέμα των «Πολιτικών Ενέργειας» των χωρών τους αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε συνάρτηση πάντα με το επίκαιρο θέμα της «Κλιματικής Αλλαγής». 

Οι μαθητές δούλεψαν ομαδο-συνεργατικά, συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις και εργαστήρια ενώ συζήτησαν στην ολομέλεια για ομοιότητες και διαφορές  του εν λόγω θέματος μεταξύ των  τεσσάρων χωρών. Προβληματίστηκαν επίσης πάνω στο θέμα της βιώσιμης παραγωγής ενέργειας και τις εναλλακτικές που διαθέτουμε για το μέλλον, με φόντο την Κλιματική Αλλαγή.

Όλα τα μέλη των ευρωπαϊκών αποστολών πραγματοποίησαν επισκέψεις σε περιοχές ενεργειακού ενδιαφέροντος όπως είναι το πυρηνικό εργοστάσιο του Cruas καθώς και σε περιοχές ιδιαίτερου φυσικού και πολιτισμικού ενδιαφέροντος της περιοχής όπως η ιστορική πόλη της Avignon και το σπήλαιο του Chauvet.

Η Ελληνική αποστολή συμμετείχε με ιδιαίτερη επιτυχία σε όλες τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν, επιδεικνύοντας υψηλά επίπεδα επικοινωνιακών, και μαθησιακών δεξιοτήτων.

H συνεργασία με μαθητές σε ευρωπαϊκό επίπεδο, προσέφερε την δυνατότητα σε όλους τους συμμετέχοντες να ενισχύσουν τις δεξιότητες τους στις ξένες γλώσσες, τις τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών αλλά και να γνωρίσουν από κοντά την καθημερινότητα των συμμαθητών τους στην Γαλλία. Η μαθητική κινητικότητα, η οποία βρίσκεται στην καρδιά των προγραμμάτων ΚΑ229 κατάφερε να καλλιεργήσει την ανεκτικότητα, τον σεβασμό και την αλληλεγγύη ενώ ενισχύθηκε και το αίσθημα ευρωπαϊκής ταυτότητας στους συμμετέχοντες.

“Η εμπειρία που απέκτησε η αποστολή του σχολείου μας ήταν εξαιρετική και στόχος μας είναι να μεταφερθεί με ακρίβεια τόσο στο σχολείο όσο και στην ευρύτερη κοινωνία μέσω των μαθητών μας”, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το σχολείο.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί