Καταγγελία μέσω του Candiadoc για τον ΟΑΕΔ: Δεν τον βάζουν στο ταμείο ανεργίας, ενώ έχει τα απαιτούμενα ένσημα

“Απλήρωτος από τον Νοέμβριο με 2 παιδιά εισπράττω μόνο αδιαφορία”

Με επιστολή του στο Candiadoc πολίτης καταγγέλλει ότι δεν μπαίνει στο ταμείο ανεργίας εξαιτίας λαθών των εργαζομένων του ΟΑΕΔ της Αλικαρνασσού.

Όπως μας αναφέρει ο άνθρωπος στην καταγγελία του, έχει αιτηθεί για ταμείο ανεργίας από 27/11, έχει τα απαιτούμενα ένσημα που χρειάζεται για επιδότηση για πρώτη φορά. Ενω μέσα από επικοινωνία που είχε με το παράρτημα, μετά από πολλές προσπάθειες,οι περισσότερες από τις οποίες δεν απαντούνταν, τον ενημέρωναν ότι αν δεν υπάρξουν εκκρεμότητες επρόκειτο να πληρωθεί εντός των ημερών, πράγμα που δεν έγινε ποτέ. Αντ’ αυτού προχώρησαν τελικά σε απόρριψη του ταμείου λίγο αφού τον είχαν ενημερώσει για εκκρεμότητες. Ο άνθρωπος επικοινώνησε μαζί τους για να μάθει τον λόγο της απόρριψης αγανακτισμένος, αφού στην αίτηση γράφει ότι δεν έχει τα απαιτούμενα 80 ένσημα, ενώ τα ένσημά του είναι 95 χωρίς τους τελευταίους 2 μήνες. Του είπαν λοιπόν ότι δεν έχει τα απαιτούμενα ένσημα χωρίς περισσότερες διευκρινίσεις,ούτε κάποια απολογία σχετικά με την συμπεριφορά τους. Μετά από αποστολή αποδεικτικών για τα ένσημα, αλλα και της ένστασης του- την ίδια ημέρα – και μετά από αρκετά μηνύματα την πρωτοκολλησαν. Μετά από παρακλήσεις να προχωρήσουν με την ένσταση μιας και βρίσκεται σε αυτή την θέση , απλήρωτος από τον Νοέμβριο με 2 παιδιά εισπράττει μόνο αδιαφορία.

Η κατάσταση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο, καθώς, ο άνθρωπος απευθύνθηκε σε άλλο παράρτημα του ΟΑΕΔ, το οποίο επικοινώνησε με τον ΟΑΕΔ Αλικαρνασσού, εξηγώντας τους ότι δικαιούται ταμείο για να προχωρήσουν οι διαδικασίες με την στάση του παραρτήματος να μένει ίδια.

Η καταγγελία έρχεται λίγες ημέρες μετά την καταγγελία επιχειρηματία μέσω του Candiadoc ότι ενώ έχει εντάξει στην επιχείρησή του προσωπικό από τα προγράμματα του Οργανισμού, εδώ και 6 μήνες στην πραγματικότητα του έχουν κλείσει την πόρτα με πρόφαση τον κορονοϊό ή φόρτο εργασίας.

Δείτε: Πώς ο ΟΑΕΔ “δουλεύει” επιχειρηματία του Ηρακλείου και εργαζόμενους που προσέλαβε από τα προγράμματα ανεργίας

Η απάντηση του ΟΑΕΔ στην καταγγελία επιχειρηματία του Ηρακλείου που έφερε στο φως το Candiadoc

Δείτε αναλυτικά, την καταγγελία:

Πρόκειται για καταγγελία σχετικά με το παράρτημα στην Αλικαρνασσό Ηρακλείου Κρήτης και συγκεκριμένα για λαθη των εργαζομένων τα οποία στερούν από εμένα το ταμείο ανεργιας. Ονομάζομαι Ε.Α . Έχω αιτηθεί για ταμείο ανεργίας από 27/11 Έχω τα απαιτούμενα ένσημα που χρειάζεται για επιδότηση για πρώτη φορά. Ενω μέσα από επικοινωνία που είχα με το παράρτημα, μετά από πολλές προσπάθειες,οι περισσότερες από τις οποίες δεν απαντουνταν, με ενημέρωναν ότι αν δεν υπάρξουν εκκρεμότητες επρόκειτο να πληρωθώ εντός των ημερών, εν τέλει αυτό δεν έγινε ποτέ. Η αίτηση μου βρισκόταν σε επεξεργασία από τις 14/01 ως και 22/01 όπου μετά από δική μου προσπάθεια για επικοινωνία με ενημέρωσαν ότι υπήρξαν εκκρεμότητες και θα επικοινωνούσαν μαζί μου ΑΠΟ Δευτέρα 25/01 για να διευθετηθούν. Αντ αυτού προχώρησαν τελικά σε απόρριψη του ταμείου λίγο αφού με είχαν ενημερώσει για εκκρεμότητες . Συγκεκριμένα 13:48 με ενημέρωσαν για εκκρεμότητες για τις οποίες είπαν ότι ΘΑ επικοινωνούσαν μαζί μου , αλλά στις 14:07 με απέρριψαν. Επικοινώνησα μαζί τους την ιδέα στιγμή αλλά και την Δευτέρα 25/01 διερωτομενος τον λόγο απόρριψης, αγανακτισμένος, αφού στην αίτηση γράφει ότι δεν έχω τα απαιτούμενα 80 ένσημα, ενώ τα ένσημα μου είναι 95 χωρίς τους τελευταίους 2 μήνες. Μου είπαν λοιπόν ότι δεν έχω τα απαιτούμενα ένσημα χωρίς περισσότερες διευκρινίσεις,ούτε κάποια απολογία σχετικά με την συμπεριφορά τους. Μετά από αποστολή αποδεικτικών για τα ένσημα, αλλα και της ένστασης μου- την ίδια ημέρα – και μετά από αρκετά μηνύματα την πρωτοκολλησαν. Μετά από παρακλήσεις να προχωρήσουν με την ένσταση μιας και βρίσκομαι σε αυτή την θέση , απλήρωτος από τον Νοέμβριο με 2 παιδιά εισπράττω μόνο αδιαφορία. Αναγκαστηκα να επικοινωνήσω με άλλο παράρτημα ΟΑΕΔ και εκείνοι επικοινώνησαν μαζί τους εξηγώντας τους ότι δικαιούμαι ταμείο για να προχωρήσουν οι διαδικασίες . Η στάση τους είναι ακόμα η ίδια, όχι μόνο δεν παραδέχονται τα λάθη τους,αλλά αγνοούν και τα μηνύματά μου, αφήνοντας με να πληρώνω εγώ για λαθη δικά τους. Καταγγέλλω λοιπόν τους υπαλλήλους του παραρτήματος για αμέλεια μιας και δεν έδωσαν τον απαιτούμενο χρόνο να μελετήσουν την υπόθεση μου, ως οφείλουν, για αδιαφορία να εκτελέσουν σωστά τα καθήκοντά τους και απαξίωση προς τους πολίτες που είναι υποχρεωμένοι να εξυπηρετούν, αφού δεν απαντούν ούτε σε μηνύματα, συγγνώμη απαντούν επιλεκτικά, ούτε σε τηλέφωνα αλλά ούτε δέχονται να εξυπηρετήσουν κόσμο μέσα από την διαδικασία του ραντεβού(το οποίο για να κλείσεις θα πρέπει να πας από εκεί αφού δεν σηκώνουν τηλέφωνα) αφού έχω πάει και από εκεί και με έχουν διώξει λέγοντας μου να περιμένω και θα δικαιωθω με την ένσταση. ΠΟΤΕ?

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί