Στοχοποιεί αντί να απαντά για τα λεφτά στα ΜΜΕ ο Πέτσας

Αντί η κυβέρνηση να απαντήσει στις δεκάδες εκκλήσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης αλλά και κορυφαίου στελέχους της Νέας Δημοκρατίας για για το πώς, πού και σε τι ποσά ανά μέσο ενημέρωσης διανεμήθηκαν τα κονδύλια της κρατικής διαφήμισης για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επέλεξε να στοχοποιήσει το Documento και να επιτεθεί στον ΣΥΡΙΖΑ.

«Όλη η φασαρία γίνεται από ένα συγκεκριμένο μέσο που συκοφαντεί τον πρωθυπουργό και την οικογένειά του, χωρίς κανένα ντοκουμέντο» ανέφερε ο Στέλιος Πέτσας κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών σε μια προσπάθεια να υποβαθμίσει το θέμα που έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις και έχει προκαλέσει ακόμα και την αντίδραση της Ντόρας Μπακογιάννη.

Δείτε: Μπακογιάννη: «Περιμένω να δοθούν οι λίστες με τα ποσά στα ΜΜΕ» (Βίντεο)

Όταν το ίδιο σου το αίμα σε αδειάζει…

Πετώντας τη μπάλα στην εξέδρα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έστρεψε τα βέλη του κατά του ΣΥΡΙΖΑ και του προέδρου ζητώντας: «Ο κ. Τσίπρας να ενημερώσει πόσα χρήματα δόθηκαν στο συγκεκριμένο μέσο προτίμησής του την περίοδο διακυβέρνησής του.

Μέρες τώρα η κυβέρνηση καλείται να δώσει τα στοιχεία και σφυρίζει αδιάφορα. Η τακτική της πλέον περνά σε άλλο επίπεδο με επιθέσεις στους πολιτικούς αντιπάλους της για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Δείτε ακόμη: Αυτή είναι η λίστα με τα ΜΜΕ που πήραν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»

Με ποσά απαντά το Documento

Το Documento «ήταν πάντα διάφανο ως εκδοτική επιχείρηση» απαντά στον κυβερνητικό εκπρόσωπο η εβδομαδιαία εφημερίδα δίνοντας μάλιστα στη δημοσιότητα πίνακα με τα ποσά από κρατικές διαφημίσεις που έλαβε από το 2017 έως το 2019. 

ΕΥΔΑΠ

  • 2017 – 16.864
  • 2018 – 31.992
  • 2019 – 15.500

Σύνολο 64.356

ΔΕΠΑ

  • 2017 – 20.832
  • 2018 – 12.958
  • 2019 – 6.076

Σύνολο 39.866

Οργανισμός Λιμένα Θεσσαλονίκης

  • 2017 – 1.240
  • 2018 – 1.240
  • 2019 – 868

Σύνολο 3.348

ΕΥΑΘ

  • 2017 – 1.240
  • 2018 – 1.240
  • 2019 – 0

Σύνολο 2.480

ΔΕΗ

  • 2017 – 7.440
  • 2018 – 37.820
  • 2019 – 0

Σύνολο 45.260

Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής 

  • 2017 – 0
  • 2018 – 0
  • 2019 – 24.800 (Διαφήμιση κοινής λήψης για τη Συμφωνία Πρεσπών)

Σύνολο 24.800

Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας

  • 2017 – 0
  • 2018 – 1.860
  • 2019 – 0
  • Σύνολο 1.860

ΕΛΤΑ

  • 2017 – 0
  • 2018 – 2.480
  • 2019 – 2.480

Σύνολο 4.960

Ελληνικό Κτηματολόγιο

  • 2017 – 0
  • 2018 – 0
  • 2019 – 6.200

Σύνολο 6.200

ΣΥΡΙΖΑ: Ο Μητσοτάκης κρύβει τη λίστα με τα ποσά σε ΜΜΕ και υπεκφεύγει για να μαγειρέψει τα νούμερα

“Ο κ. Μητσοτάκης συνεχίζει να κρύβει τη λίστα με τα ποσά που έλαβαν ΜΜΕ, παρά την ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ., τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωση του. “Είναι ζήτημα αυτονόητης λογοδοσίας και Δημοκρατίας ο κ. Μητσοτάκης να δώσει σήμερα κιόλας τη λίστα με τα ποσά χωρίς άλλες υπεκφυγές”.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ:

Ο κ. Μητσοτάκης συνεχίζει να κρύβει τη λίστα με τα ποσά που έλαβαν ΜΜΕ, παρά την ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ.

Αντί απαντήσεων για τα ανύπαρκτα Μέσα, υπεκφεύγει με διαρροές χυδαίων συμψηφισμών για το τι έκαναν προηγούμενες κυβερνήσεις, για να κερδίσει χρόνο και να μαγειρέψει τα νούμερα. Του θυμίζουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ νομοθέτησε ώστε οι διαφημιστικές δαπάνες, ακόμα και των τραπεζών, να δημοσιεύονται προκειμένου να υπάρχει πλήρης διαφάνεια.

Ούτε μοίραζε δημόσιο χρήμα σε ανύπαρκτα Μέσα χωρίς ούτε έναν εργαζόμενο, ούτε έδινε χρήματα παράνομα σε sites εκτός online Μητρώου media, ούτε έκρυβε ενοχικά τη λίστα με το πού πήγαν τα λεφτά.

Είναι ζήτημα αυτονόητης λογοδοσίας και Δημοκρατίας ο κ. Μητσοτάκης να δώσει σήμερα κιόλας τη λίστα με τα ποσά χωρίς άλλες υπεκφυγές.

Και τέλος ένα ερώτημα: Θα ζητήσει την παραίτηση του κυβερνητικού εκπροσώπου ή θα τον καλύψει, μετακινώντας τον απλά σε άλλη θέση, γιατί ό,τι έκανε ήταν κατ’ εντολή Πρωθυπουργού.

Εξηγήσεις ζητά η ΕΣΗΕΑ

Με την κυβέρνηση να υπεκφεύγει, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ απέστειλε την Πέμπτη (18/06) προς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο επιστολή, με την οποία ζητεί συνάντηση για να ενημερωθεί για τα κριτήρια με τα οποία εντάχθηκαν τα ΜΜΕ στις καμπάνιες «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ» και «ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ» καθώς επίσης και για την πρόοδο του σχεδιασμού όσον αφορά τη στήριξη του έντυπου Τύπου.

 Tου Στράτου Ιωακείμ, Εφημερίδα των Συντακτών

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί