Playboy, Nassosblog, κουμπάροι, νέα των celebrities και blogs ελάχιστων επισκέψεων στην Κρήτη!

Ιδού πού έδωσε ο Πέτσας το κρατικό χρήμα

Μια ματιά στη λίστα των μέσων ενημέρωσης (ή και “μέσων ενημέρωσης”) που χρηματοδοτήθηκαν από την κυβέρνηση στο όνομα του κορονοϊού (απ’ αυτήν που κόπηκαν προκλητικά το Documento, Κουτί Πανδώρας, Candiadoc και μερικά άλλα μη βολικά ακόμα) μπορεί να δώσει χρήσιμα συμπεράσματα. Για παράδειγμα, διαπιστώνεται η χρηματοδότηση περίπου ανύπαρκτων μέσων ή ελάχιστης επισκεψιμότητας ή αναγνωσιμότητας αλλά με εμπλοκή “κολλητών” της κυβέρνησης σε αυτά, “μέσα ενημέρωσης” που υπάρχουν για τις κουτσομπολίστικες τηλεοπτικές εκπομπές ή ακόμα μόνο για τα “νέα” των “διασημοτήτων”, για τα… άστρα!

Είδατε, δεν είναι μόνο ο Φουρθιώτης…

Εντοπίζουμε ακόμα και το Playboy.gr, με γνωστό περιεχόμενο, στο μάλλον “επένδυσε” η κυβέρνηση!

Εντοπίζεται η ιστοσελίδα pointmedia.gr, μηδαμινής επισκεψιμότητας, που εμφανίζεται να συνδέεται με τον βουλευτή Γρεβενών της Ν.Δ. Ανδρέα Πάτση και τη σύζυγό του, δημοσιογράφο Βίκυ Παπαλουκά. Ενδεικτικό είναι ότι η σελίδα της στο facebook έχει μόλις 2.308 “like” (για τις συγκρίσεις, το Candidoc έχει περίπου 39.000).

Δείτε: Το παντελώς άγνωστο site του κουμπάρου του Πέτσα και της συζύγου του, που πήρε μερίδιο από την πίτα των εκατομμυρίων

Υπάρχουν και ανάλογες περιπτώσεις στην Κρήτη.

Η ιστοσελίδα Cretavoice.gr είναι από αυτές που σύμφωνα με τη λίστα πήραν χρηματοδότηση από το πρόγραμμα. Στην ουσία πρόκειται για μια μηνιαία εφημερίδα, στην οποία εμφανίζεται να έχει συμμετοχή ο Π. Στ. Νικηφοράκης. Είναι άραγε συγγενικό πρόσωπο του “ανθρώπου της οικογένειας
Μητσοτάκη και παλιότερα βουλευτή της ΝΔ και εκδότη του πάλαι ποτέ “Κήρυκα”, Στέλιου Νικηφοράκη;

Η ιστοσελίδα πάντως φαίνεται ότι είναι ανύπαρκτης επισκεψιμότητας (στο facebook έχει λιγότερα από 950 “like”, ενώ δεν φαίνεται καν να έχει καθημερινή ροή στην ειδησεογραφία.

Δείτε ακόμα μερικά από “μέσα” που χρηματοδοτήθηκαν

Σε 627 ιστοτόπους “διαχύθηκε” η πίτα – Οι askmen.gr, notiosxtypos.gr και karatzova.gr φαίνεται να είναι ανύπαρκτες – Το ελάχιστο ποσό που φέρονται να έλαβαν sites της περιφέρειας είναι τα 1.000 ευρώ. Καθόλου άσχημα για «μέσα» στα οποία συνήθως απασχολείται ένας άνθρωπος, ο ιδιοκτήτης τους

Ο Στέλιος Πέτσας δήλωσε πρόσφατα ότι η διαφημιστική καμπάνια ύψους 20 εκατ. ευρώ κάλυψε την επικράτεια διά πολλών μέσων ενημέρωσης, υπό την προϋπόθεση αυτά «να λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας των μέσων αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό».

Η καμπάνια «διαχύθηκε» σε πλήθος ιστοσελίδων, που φτάνουν τον διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό 627. Από αυτή τη μακρά λίστα λείπουν, βέβαια, ιστοσελίδες με πλούσια ειδησεογραφία και πρωτογενές υλικό, όπως το 902.gr ή το stokokkino.gr ή το documentonews.gr.

Στη θέση τους υπάρχουν βέβαια οι ιστοσελίδες του ΣΚΑΪ, skai.gr και skairadio.gr, από τις οποίες η δεύτερη ουσιαστικά αποτελεί υποσύνολο της πρώτης. Ενδιαφέρουσα και η παρουσία στη λίστα του dromosfm.gr, που περιλαμβάνει αναρτήσεις για νέα τραγούδια καλλιτεχνών, ή του melodia.gr, που προφανώς δεν μπορούν να ελεγχθούν για την αμεροληψία τους, καθώς δεν είναι ενημερωτικές ιστοσελίδες.

Και ο Φουρθιώτης στο κόλπο

Αίσθηση προκάλεσε η αποκάλυψη πως κρατικό χρήμα έλαβε το protieidisi.gr, που φέρεται να ανήκει στον Μένιο Φουρθιώτη και δημιουργήθηκε αποκλειστικά και μόνο για να λάβει μέρος στη μοιρασιά. Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα περιέργως εμπλούτισε το περιεχόμενό της χθες, λίγο αφότου αποκαλύφθηκε η υπόθεση, με περιεχόμενο με παλιότερες ημερομηνίες, αλλά παραπομπές σε νεότερα άρθρα.

Ωστόσο ο μάνατζερ – παρουσιαστής φαίνεται πως έλαβε δημόσιο χρήμα και από άλλη μεριά. Συγκεκριμένα η ιστοσελίδα apokaliptikalive.gr, όπου αναρτώνται εκπομπές που παράγει σε τοπικής εμβέλειας κανάλια, βρίσκεται στη λίστα με τους υποδοχείς κρατικής διαφήμισης.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε χθες ότι η έλλειψη περιεχομένου στον ιστότοπο menta.gr, που έλαβε διαφημιστικό μερίδιο, οφείλεται σε ορθογραφικό λάθος. Πρέπει λοιπόν να απαντήσει εάν το ίδιο ισχύει με το askmen.gr, το notiosxtypos.gr στα οποία η επίσκεψη οδηγεί στο απόλυτο κενό. Όσον αφορά πάντως το meapospi.gr, δοκιμάσαμε να διορθώσουμε το προφανές ορθογραφικό λάθος και επισκεφθήκαμε το meapopsi.gr. Εις μάτην. Και πάλι ανύπαρκτη η ιστοσελίδα…

Ο αριθμός δε των διαδικτυακών σελίδων που αναρτούν ειδήσεις μια στο τόσο είναι εξαιρετικά μεγάλος. Τόσο μεγάλος ώστε η αναφορά σε ορισμένες εξ αυτών θα αδικούσε όλες τις υπόλοιπες. Ενδεικτικά αναφέρουμε το roumlouki.gr, που επικεντρώνεται σε θέματα της Αλεξάνδρειας Ημαθίας και που δεν έχει αναρτήσει νέο υλικό από την περασμένη Τρίτη. Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να αναφερθούμε στις ονομασίες ορισμένων ιστοσελίδων (ξεχωρίζει το laikoyra.gr, που αφορά την Ημαθία).

Πληροφορίες αναφέρουν πως το ελάχιστο ποσό που έλαβαν ιστοσελίδες της περιφέρειας μόνο από τη συγκεκριμένη καμπάνια είναι τα 1.000 ευρώ. Καθόλου άσχημα για «μέσα» στα οποία συνήθως απασχολείται ένας άνθρωπος, ο ιδιοκτήτης τους.

Η… μάχη της Ορθοδοξίας

Ξεχωριστές περιπτώσεις είναι οι ιστοσελίδες θρησκευτικού και εκκλησιαστικού ενδιαφέροντος, που σε αυτές δεν ίσχυσε μάλλον το κριτήριο της «μη πρόκλησης σύγχυσης στο κοινό». Το ellinismos-orthodoxia.gr έχει αναρτήσει πολλές «ειδήσεις» περί της μη μετάδοσης του κορωνοϊού από τη θεία κοινωνία και δηλώσεις ιεραρχών ότι «δεν αποδεχόμαστε ότι υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης ασθένειας μέσω της Εκκλησίας».

Αντίστοιχα στο vimaorthodoxias.gr είναι και σήμερα αναρτημένο άρθρο γνώμης που, σχετικά με τη μετάληψη, αναφέρει πως «οι υποχωρήσεις υπέρ του ορθολογισμού, όσο αθώες και να φαίνονται, όσο και να γίνονται χάριν της οικονομίας για τους ασθενέστερους στην πίστη, στην πραγματικότητα δεν αφήνουν τον Θεό να ενεργήσει».

Ωστόσο οι ιθύνοντες της καμπάνιας με δημόσιο χρήμα πρέπει να έθεσαν στόχους πέραν της Ελλάδας. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός πως το orthodoxtimes.gr είναι ιστοσελίδα όπου αναρτάται η δραστηριότητα εκκλησιαστικών παραγόντων στα… αγγλικά!

Δείτε ακόμη: Ανήθικα μέσα άθλιων εκπροσώπων ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος

Στο σκοτάδι κάνουν καλύτερα τις βρομοδουλειές τους- Πώς επιχειρούν να σβήσουν το Candia και τα μη βολικά μέσα

Αυτή είναι η λίστα με τα ΜΜΕ που πήραν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»

Και ξαφνικά… το blog του Φουρθιώτη γέμισε αναρτήσεις

ΣΥΡΙΖΑ: Να καταθέσει το ποσό που έλαβε κάθε Μέσο και να παραιτηθεί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος

Το παντελώς άγνωστο site του κουμπάρου του Πέτσα και της συζύγου του, που πήρε μερίδιο από την πίτα των εκατομμυρίων

Πολάκης: Πέτσας και Δημητριάδης… όπως Αβραμόπουλος και Γεωργιάδης με ΚΕΕΛΠΝΟ

Μα καλά, δε βλέπετε ότι ο Πολάκης καπνίζει;

Αμήχανος ο Πέτσας με την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» – Εξακολουθεί να κρύβει τη λίστα με τα χρήματα στα ΜΜΕ (Βίντεο)

Διαφοροποίηση βουλευτή της ΝΔ: Να δοθούν στη δημοσιότητα τα ποσά που πήραν τα ΜΜΕ (Βίντεο)

Mail Πρέσβη Βαμβουνάκη σε Πέτσα: «Δώστε τα ποσά που πήρε κάθε ΜΜΕ, αλλιώς μην ξαναμιλήσετε για διαφάνεια»

Σχετικά Άρθρα

One Thought to “Playboy, Nassosblog, κουμπάροι, νέα των celebrities και blogs ελάχιστων επισκέψεων στην Κρήτη!”

  1. αυτοί για τους οποίους λες ότι πήραν λαμογίστικα επιδότηση, πληρώνουν εισφορές και φόρους. Εχουν υπαλλήλους που τους ασφαλίζουν και πληρώνουν εφορία. Εσύ τι κάνεις; Όλα μαύρα και παράνομα. Και μίλάς;;;

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί