Γιατί ο δήμος Ηρακλείου έβαλε λουκέτο στο πάρκινγκ του Πολιτιστικού;

Το βιβλιοπωλείο της Βικελαίας, όπως έχουμε γράψει, παραμένει σε καραντίνα, από το δήμο Ηρακλείου…

Δείτε επίσης: Η εικόνα -ντροπή για το δήμο Ηρακλείου: Ακόμα κλειστό, σε καραντίνα, το βιβλιοπωλείο της Βικελαίας! (φωτο)

Το πάρκινγκ στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του Ηρακλείου, αυτό που εξυπηρετούσε εκατοντάδες πολίτες (και με μικρότερο τίμημα έναντι των ιδιωτικών), έκλεισε από το δήμο λίγο πριν την καραντίνα και δεν ξανάνοιξε ποτέ… Προσέξτε, δεν έκλεισε με την καραντίνα και δεν άνοιξε ακόμα. Έκλεισε πριν την καραντίνα, καθώς οι πολίτες που νοίκιαζαν χώρους είχαν ειδοποιηθεί νωρίτερα ότι δεν θα γίνει ανανέωση των συμφωνιών τους.

Άραγε να έχει σχέση με τον ανταγωνισμό των ιδιωτικών πάρκινγκ;

Απλά ρωτάμε…

ΚΙ όταν τίθενται ερωτήματα, θα πρέπει να δίνονται και απαντήσεις (άντε γιατί έχει παρακάνει το δήμος τελευταία, αγνοώντας ΄,τι γράφεται, πιστεύοντας ίσως ότι θα ξεχαστεί…)

4 Thoughts to “Γιατί ο δήμος Ηρακλείου έβαλε λουκέτο στο πάρκινγκ του Πολιτιστικού;”

  1. KGK

    Αγαπητέ FF,
    απάντησα στην αιτίασή σου ότι
    οι τιμές του δημοτικού χώρου σταθμεύσεως
    είναι “… κάτω του κόστους.”,
    και μάλιστα, “…για να κάνουν
    την “πελατειακή” τους πολιτική οι άρχοντες…”,
    όπως έγραψες αορίστως.

    Και απέδειξα ότι όχι, μόνον,
    δεν είναι κάτω του κόστους,
    αλλά είναι πολύ-πολύ ακριβότερες
    από τον ανταγωνισμό!

    Θα σου συνιστούσα, λοιπόν,
    να προσέχεις περισσότερο
    όταν διαβάζεις κάτι.

  2. FF

    Τι λες καλέ ΚΓΚ που δεν έχει βάση ο ισχυρισμός μου! Δες τους ισολογισμούς τις ΔΕΠΤΑΗ και έλα να μας το ξαναπείς. Καφέδες και αναψυκτικά πουλάει και μπαίνει μέσα 200.000 ευρώ ανά έτος, όταν όλα τα ιδιωτικά καφέ της πόλης θησαυρίζουν. Ποιος πληρώνει τη ζημιά, ο δήμαρχος από την τσέπη του; Εσυ κορόιδο την πληρώνεις κι εγώ.

  3. KGK

    Ο χώρος στάθμευσης
    -που κόστισε κάτι εκατομμύρια ευρώ-
    έχει κλείσει τώρα και ’πάνω από ένα χρόνο!
    Εξ όσων, δε, γνωρίζω, «βρέθηκε»
    (πώς και από ποιόν άραγε;),
    ότι η κλίση της ράμπας εισόδου
    ήταν μεγαλύτερη από όση θα έπρεπε.

    Κάπως έτσι
    τέσσερις (ή πέντε) υπόγειοι όροφοι
    πήγαν στράφι,
    χωρίς να ιδρώνει το αυτί κανενός !
    Κάπως έτσι
    εκατοντάδες συμπολίτες
    που εξυπηρετούνταν έχασαν
    τη θέση σταθμεύσεως που είχαν,
    με αποτέλεσμα
    (και) την περαιτέρω όξυνση
    του προβλήματος της στάθμευσης.

    Ούτε και κανείς παρεπέμφθη,
    ποτέ, στη Δικαιοσύνη!
    Όλα… καλά, δηλαδή:
    και ταλαιπωρία και πεταμένα
    τα (πάρα πολλά!) χρήματα
    του δημότη, του πολίτη, της Ε.Ε.!
    Κι ούτε βρίσκεται άνθρωπος
    να κάνει μιά μηνυτήρια αναφορά
    ενώπιον του αρμοδίου κ. Εισαγγελέως!

    Όσο για την τιμή, που αναφέρει ο FF:
    ήταν 30 ευρώ η μηνιαία στάθμευση,
    όταν, μία ωραία πρωία,
    και μεσούσης της κρίσεως, πήγε στα… 40,
    ήτοι έγινε αύξηση 33,33%!
    (Σημειωτέον ότι στα 30 ήταν μία η άλλη
    με άλλους ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης
    24ώρου καθημερινής
    -365 ημέρες τον χρόνο- λειτουργίας,
    δεδομένου ότι ο συγκεκριμένος
    δεν ήταν ανοιχτός
    όλες τις ημέρες και ώρες.)
    Στα 40 ευρώ, όμως,
    ήταν κατά πολύ ακριβότερος,
    οπότε τα έωλα συμπεράσματα
    περί του ότι
    «… δημότες του Ηρακλείου …
    χρηματοδοτούν τις ζημιές της ΔΕΠΤΑΗ
    για να κάνουν
    την “πελατειακή” τους πολιτική οι άρχοντες
    προσφεροντας τιμές κάτω του κόστους.»
    δεν έχουν πόδια να σταθούν.

    Ο αναφερόμενος
    από τον ίδιο, ως άνω, σχολιογράφο,
    αθέμιτος ανταγωνισμός
    προφανώς και υπάρχει,
    μόνο που θα πρέπει
    κάπου αλλού να αναζητηθεί,
    και όχι, βέβαια, εντελώς αορίστως,
    στη «πελατειακή» πολιτική
    κάποιων μη κατονομαζόμενων…
    αρχόντων…

  4. FF

    Η άδεια ανακλήθηκε οπότε δεν μπορεί να λειτουργεί παράνομα. Προφανώς και έχει σχέση με τον ανταγωνισμό όταν αυτός γίνεται αθέμιτος. Δεν γίνεται οι δημότες του Ηρακλείου να χρηματοδοτούν τις ζημιές της ΔΕΠΤΑΗ για να κάνουν την “πελατειακή” τους πολιτική οι άρχοντες προσφεροντας τιμές κάτω του κόστους.

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί