Τι απαντά η Μπαλατσινού για την υπόθεση της κρατικής διαφήμισης «Μένουμε στο Σπίτι»

Σε απάντηση για την υπόθεση που έχει ξεσπάσει για την ύπαρξη ή μη πληρωμένης κρατικής διαφήμισης με την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» στο Jenny.gr προχώρησε η ιδρυτής και Chief Creative Director του site Τζένη Μπαλατσινού και η ιδιοκτήτρια εταιρία.

Δείτε: Jenny jenny και άλλες ιστορίες κυβερνητικής αθλιότητας

Η Koolworks αναφέρει: «Η koolworks A.E., κάτοχος του γυναικείου site jenny.gr, ανακοινώνει πως η τοποθέτηση διαφημιστικού περιεχομένου (web banner) για την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι” του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας έγινε δωρεάν στα πλαίσια στήριξης της συνολικής προσπάθειας για τον περιορισμό του αντικτύπου του COVID-19. Επιπλέον διευκρινίζεται πως η κυρία Τζένη Μπαλατσινού ουδεμία μετοχική σχέση έχει με την υποφαινόμενη εταιρία».

Σε ανάρτησή της στο twitter η Τ. Μπαλατσινού αναφέρει: «Προς αξιότιμο @SteliosKoul (και όλους όσους έσπευσαν να αναπαράξουν fake news), λυπάμαι αλλά θα σας απογοητεύσω. Το http://www.jenny.gr  δεν μου ανήκει εδώ και 1 χρόνο. Σε αντίθεση με τη δική σας καριέρα η δίκη μου δεν υπήρξε ποτέ κρατικοδίαιτη».

Αρχικά εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως για κάποιο λόγο η Τζένη Μπαλατσινού, και ακολούθως κάποιοι σχολιαστές, αναφέρονται στον ευρωβουλευτή Στέλιο Κούλογλου, ο οποίος δεν έχει προβεί σε αναφορά για το θέμα της διαφήμισης στο Jenny.gr. Μετά την ανάρτηση της Τζένης Μπαλατσινού, ο Στέλιος Κούλογλου δήλωσε: «Όπως έχω επανειλημμένως δηλώσει, μετά την εκλογή μου στην Ευρωβουλή δεν έχω καμία αρμοδιότητα στις συντακτικές επιλογές του Τvxs.gr,  όπου παραμένω ως απλός αρθρογράφος».

Σχετικά με την υπόθεση, η Τζένη Μπαλατσινού εμφανίζεται ως Chief Creative Director του jenny.gr και το Tvxs.gr στο δημοσίευμά του διατύπωνε ερωτήματα για το αν η κρατική διαφήμιση στο jenny.gr ήταν επί πληρωμή. Επομένως τα ερωτήματα που διατυπώθηκαν για το αν το jenny.gr συμμετείχε στο πρόγραμμα κρατικής διαφήμισης των 11 εκατ ευρω  είναι απολύτως δικαιολογημένα, καθώς αφορούν το δημόσιο συμφέρον και τη διαφάνεια στη χορήγηση κρατικών διαφημίσεων. Αυτό είναι το καθήκον της δημοσιογραφίας και όχι για λίγα ή πολλά ευρώ, να παρουσιάζει τον κ. Μητσοτάκη ως τον «σύγχρονο Μωυσή». 

Επίσης διευκρινίζεται πως το Tvxs.gr ουδέποτε αναφέρθηκε σε ποσό που έλαβε το jenny.gr, όπως λανθασμένα αναφέρουν ορισμένοι σχολιαστές, για παράδειγμα η Έλενα Ακρίτα που κάνει λόγο για 92.000 ευρώ. 

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί