Η οικονομική αβάντα του ΟΛΗ στο Αστικό ΚΤΕΛ Ηρακλείου και οι απορίες από μια στενή συγγενική σχέση

  • 366
  •  
  •  
  •  
  •  
    366
    Shares

Μοιάζει σε αυτή την πόλη όλοι να προωθούν (για… άγνωστους, άραγε, λόγους;) τα συμφέροντα του Αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου, της εταιρείας του άλλοτε προέδρου της ΝΟΔΕ της ΝΔ, Καλλέργου Βουλγαράκη. Από τη μια ο δήμος με τις χαριστικές συμβάσεις, στις οποίες κάθε χρόνο πληρώνει πολύ πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ προκειμένου να… “προσφέρει δωρεάν” το αστικό ΚΤΕΛ με δυο μικρά λεωφορεία στην κυκλοφορία εντός της πόλης, εξυπηρετώντας μόλις το 5% των πολιτών!

Από την άλλη η νέα διοίκηση του ΟΛΗ που εντελώς ξαφνικά αποφάσισε, στην ουσία, να κάνει έξωση των ΤΑΞΙ από το λιμάνι, προς όφελος του αστικού ΚΤΕΛ, στο οποίο παραχωρεί την κυκλοφορία. Θα μπορούσε να πει κανείς, ε, πιο φτηνό είναι το αστικό λεωφορείο από το ΤΑΞΙ, σωστή απόφαση. (Το φτηνό είναι σχετικό, όταν ο φοιτητής στο Ηράκλειο πληρώνει για την αστική συγκοινωνία 45 ευρώ το μήνα και στην Αθήνα μόλις 15 €! Αλλά αυτά θα τα ξαναπούμε)

Μμμμμμ…. Εδώ υπάρχει μια άλλη συγγενική σχέση, που θέλοντας και μη, μπαίνει στη λογική εξήγηση της “πρωτοβουλίας” του ΟΛΗ! Είναι μια πολύ στενή συγγενική σχέση του προέδρου του αστικού ΚΤΕΛ με κορυφαίο παράγοντα της νέας διοίκηση. Κι απλά και λογικά, ποιος μπορεί να πει ότι δε σκέφτεται πως, για παράδειγμα, πίσω από από μια τέτοια απόφαση μπορεί να είναι η πρόθεση ενός γαμπρού να φροντίσει την αύξηση της περιουσίας του πεθερού του, άρα της συζύγου, άρα του ιδίου, τελικά;

Ερωτήματα καταρχήν, σε μια υπόθεση που – με συγχωρείτε – δε μοιάζει να έχει αφετηρία μόνο τις αγαθές προθέσεις και το δημόσιο συμφέρον…

Και όταν διαχειρίζεσαι δημόσια πράγματα, δημόσιο χρήμα, δε θα πρέπει μόνο να (λες ότι) έχεις προθέσεις, αλλά να τις αποδεικνύεις. Και να λειτουργείς με απόλυτη διαφάνεια.

Άλλωστε οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ (εν προκειμένω οι ιδιοκτήτες και οδηγοί ΤΑΞΙ, αλλά και πολλοί άλλοι) και γνωρίζουν και κρίνουν…

Δείτε επίσης μια πρώτη ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χάρης Μαμουλάκης για το θέμα αλλά και μια ανακοίνωση του συλλόγου Επαγγελματιών Ιδιοκτητών επιβατηγών οχημάτων (ΤΑΞΙ) του Ηρακλείου, με υπαινιγμό για την προσωπική σχέση των επικεφαλής ΟΛΗ και αστικού ΚΤΕΛ.

Στη Βουλή η σχεδιαζόμενη απομάκρυνση των ΤΑΞΙ από το λιμάνι του Ηρακλείου, με απόφαση του ΟΛΗ

Σχετικά Άρθρα

One Thought to “Η οικονομική αβάντα του ΟΛΗ στο Αστικό ΚΤΕΛ Ηρακλείου και οι απορίες από μια στενή συγγενική σχέση”

  1. AvatarCitizenMitsos

    Που πρέπει να πάει κάποιος που έρχεται στο λιμάνι για να βρει ταξί με αυτόν τον σχεδιασμό; Από τη στιγμή που τα λεωφορεία δεν καλύπτουν καν τις περισσότερες περιοχές της πόλης δεν μπορεί να αποτελούν την μοναδική επιλογή για να φύγεις φορτωμένος από το λιμάνι.

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί