Σ. Βαρδάκης: «Μετά τη φαρσοκωμωδία της δήθεν θεμελίωσης στο Καστέλι, ασυναρτησίες, εμπαιγμός και ψέματα – Ο Μητσοτάκης παραπέμπει το ΒΟΑΚ στις καλένδες»

«Μετά τη φαρσοκωμωδία της δήθεν θεμελίωσης στο Καστέλι, εμπαιγμός, ψέματα με ασυναρτησίες. Ο κρητικός Πρωθυπουργός παραπέμπει το ΒΟΑΚ στις καλένδες.»,  δήλωσε ο βουλευτής Ηρακλείου ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Βαρδάκης, με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην Κρήτη.

Ο κ. Βαρδάκης στηλίτευσε την πράξη τοποθέτησης πλάκας με τα ονόματα του κ. Μητσοτάκη και του κ. Καραμανλή, σε μία τελετή θεμελίωσης και έναρξης των εργασιών του αεροδρομίου Καστελίου. 

Όμως ο διαγωνισμός έγινε από την κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα, μέσα στην κρίση, παρά τις πιέσεις για να μην δημοπρατηθεί.

Η σύμβαση είχε υπογραφεί  από την κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα, στις 21/02/2019,  και είχε κυρωθεί από τη Βουλή, επίσης επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, στις 14/05/2019.

Το έργο έπρεπε να ξεκινήσει τον Ιούλιο ακριβώς μετά τις εκλογές (δηλαδή δύο μήνες μετά την κύρωση της συμφωνίας στη βουλή), ποτέ όμως δεν εκδόθηκε απόφαση ούτε για την έναρξη των πρόδρομων εργασιών, ούτε καν του οδικού δικτύου μήκους 24 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 18 είναι αυτοκινητόδρομος και θα συνδέει το αεροδρόμιο με το ΒΟΑΚ. 

Προτιμήθηκε μια πάγια τακτική της τωρινής κυβέρνησης σε ό,τι αφορά έργα και αποφάσεις δρομολογημένες από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αυτή της καθυστέρησης, με προφάσεις επικοινωνιακού τύπου. 

Ο κ. Βαρδάκης τόνισε πως σε όλα τα έργα τα οποία ολοκλήρωσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στο νησί, δε μπήκε καμία πλάκα «αποπεράτωσης», και μάλιστα ο ΣΥΡΙΖΑ άφησε κληρονομιά στην Κρήτη. Ολοκλήρωσε το δρόμο Μεσαράς, τη γέφυρα Χαμαιζίων, το δρόμο Γούρνες-Χερσονήσου, τους κόμβους Αχλάδας, Αγίας Πελαγίας, την προσαγωγό διώρυγα Μύρτους Μπραμιανών, το δίκτυο ύδρευσης του Δήμου Ηρακλείου και οροπεδίου Λασιθίου.

Σε ότι αφορά το ΒΟΑΚ ο κ. Βαρδάκης είπε χαρακτηριστικά ότι: 

«Με εντολή του Χρήστου Σπρίτζη οι υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών προκήρυξαν και ανάθεσαν τις μελέτες γεωμετρικών σχεδιασμών για τη σύνταξη μελέτης περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων και την περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου.

Προκηρύχτηκαν  τον Ιούνιο του 2018 δύο διαγωνισμοί , βρίσκονται σε εξέλιξη και έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση, τον Οκτώβριο του 2018. Η  δεύτερη φάση των διαγωνιστικών διαδικασιών προβλεπόταν τον Σεπτέμβριο του 2019, η κατάθεση τεχνικών και οικονομικών προσφορών τον Νοέμβριο του 2019, μαζί με τις γεωλογικές μελέτες που θα υλοποιούσαν οι συμμετέχοντες, στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας και την προκήρυξη αναδόχου τον Δεκέμβριο του 2019.

Επίσης, προβλέφθηκε να ξεκινήσει ο ΒΟΑΚ από το Καστέλι Χανίων και είχε ανακοινωθεί. Αυτό προέκυψε από τις μελέτες που έγιναν από την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα και δικαιολογούν την ένταξη του τμήματος Καστέλι Χανίων – Χανιά από τους κυκλοφοριακούς φόρτους που μετρήθηκαν, με διατομή αυτοκινητοδρόμου. Σε ότι αφορά τα διόδια στον νέο αυτοκινητόδρομο, ο τότε Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, με δήλωσή του είπε πως δε θα υπάρξουν διόδια για τους κατοίκους.»

Κλείνοντας ο κ. Βαρδάκης κλείνοντας είπε πως επιπλέον προχώρησαν οι διαδικασίες ωρίμανσης (απαλλοτριώσεις) για το τμήμα Νεάπολης – Αγίου Νικολάου και μετά από όλα τα παραπάνω έρχεται σήμερα ο κ Μητσοτάκης να μας μιλήσει για το 2021, όπως κάνει και για άλλα έργα;

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί