Ο «γαλάζιος» Δήμαρχος Μυτιλήνης αναγνωρίζει ιμάμη και μουσουλμανική μειονότητα (Έγγραφο)

Πλήρη άγνοια των εθνικών κινδύνων φαίνεται πως έχει ο Δήμαρχος Μυτιλήνης, Στρατής Κύτελης αφού με έγγραφό του, όπως αποκαλύπτει το stonisi.gr, αναγνωρίζει , τόσο μουσουλμανική μειονότητα στο νησί όσο και… ιμάμη.

Και μπορεί εκ των υστέρων ο Δήμαρχος να επιρρίπτει την ευθύνη στην προηγούμενη διοίκηση, ωστόσο με την ανάρτησή του στην ουσία επιβεβαιώνει το επίμαχο έγγραφο.

Ο Στρατής Κύτελης με έγγραφο του σε επίσημο έντυπο του Δήμου Μυτιλήνης με την υπογραφή του και τη σφραγίδα του Δήμου, αναγνωρίζει σαφώς και άμεσα την ύπαρξη επίσημης μουσουλμανικής μειονότητας στο νησί η οποία (κατά την άποψή του) διαθέτει ιμάμη δηλαδή θρησκευτικό ηγέτη αλλά και κοινοτικό μουσουλμανικό νεκροταφείο!

Συγκεκριμένα σε έγγραφο του Δήμου Μυτιλήνης – Γραφείο Δημάρχου, πριν μια εβδομάδα στις 20 Ιανουαρίου, το οποίο και υπογράφει και σφραγίζει ο κ. Κύτελης (και αποκάλυψε η συγκεκριμένη ηλεκτρονική σελίδα), αναφέρονται τα παρακάτω:

«Με το παρόν ενημερώνουμε ότι παραχωρούμε άδεια στον Ιμάμη του νησιού της Λέσβου κ. Μουσταφά Νταόυι να αναλαμβάνει τις κηδείες και την ταφή μεταναστών και προσφύγων στο μουσουλμανικό νεκροταφείο του Κάτω Τρίτους».

Και επειδή αναφέρεται στην προηγούμενη διοίκηση, καλό είναι να επισημανθεί πως ποτέ δεν είχε γίνει καμία έγγραφη αναγνώριση άμεση ή έμμεση, μουσουλμανικής κοινότητας και μουσουλμανικού νεκροταφείου στο νησί.

Αντίθετα, όπως αναφέρεται, η προηγούμενη δημοτική αρχή είχε προφορικά δώσει την άδειά της για ταφή χωρίς κανένα απολύτως έγγραφο ώστε να λυθεί το μεγάλο και υπαρκτό πρόβλημα νεκρών μουσουλμάνων.

Προσθέτουν επίσης πως ο αναφερόμενος ως «ιμάμης» δεν έχει κανένα απολύτως επίσημο σχήμα και δεν έχει αναγνωριστεί από την Μουφτεία της Θράκης.

Επίσης, ακόμα και ο χώρος ταφής, στην περιοχή «Κάτω Τρίτους» είναι ένα ελαιόκτημα του Δήμου, που βρέθηκε ατύπως για να λύσει το πρόβλημα χωρίς να αποτελεί επισήμως νεκροταφείο και βεβαίως χωρίς να αποτελεί «μουσουλμανικό νεκροταφείο»

Με το έγγραφο αυτό ο κ. Κύτελης ο οποίος εκλέχθηκε πριν λίγους μήνες με «υπερπατριωτικές κορώνες», επικαλούμενος εθνικούς κινδύνους και κατηγορώντας μαζί με πολλά στελέχη του ψηφοδελτίου του ως μειοδότες και θιασώτες της «ισλαμοποίησης» του νησιού όσους είχαν διαφορετική από εκείνον άποψη στα θέματα της διαχείρισης του προσφυγικού και μεταναστευτικού ρεύματος, προβαίνει σε σειρά ατοπημάτων:

1. Αποδεχόμενος εγγράφως την ύπαρξη ιμάμη και μάλιστα όλου του νησιού αποδέχεται την ύπαρξη θρησκευτικής μειονότητας στο νησί. Για την ιστορία και μόνο και σύμφωνα με το νόμο τον οποίον ο κ. Κύτελης σαφώς παραβαίνει, επί θρησκευτικών ζητημάτων όπως το δικαίωμα ταφής ή η κηδεία, σύμφωνα επαναλαμβάνουμε με τους νόμους του Ελληνικού κράτους μόνο η αρμόδια Μουφτεία (θρησκευτική μουσουλμανική αρχή) της θρησκευτικής μειονότητας της Θράκης έχει άποψη αυτή δε και εκδίδει τη σχετική «ρήτρα». Πέραν αυτής ουδείς άλλος και προπάντων ο Δήμαρχος μιας πόλης άλλου μάλιστα θρησκεύματος στην οποία δεν υπάρχει αναγνωρισμένη μουσουλμανική μειονότητα, δικαιούται να δίνει και μάλιστα με έγγραφο της Ελληνικής Δημοκρατίας θρησκευτικά δικαιώματα.

2. Αποδεχόμενος την ύπαρξη μουσουλμανικής μειονότητας με τοπικό θρησκευτικό ηγέτη ο κ. Κύτελης αναγνωρίζει και το δικαίωμα αυτής της μειονότητας να πραγματοποιεί θρησκευτικές τελετές και να διεκδικεί χώρο θρησκευτικής λατρείας δηλαδή τη λειτουργία τζαμιού για τις πέντε φορές τη μέρα προσευχές.

3. Η αναφορά σε «μουσουλμανικό νεκροταφείο» σημαίνει την ύπαρξη οργανωμένης θρησκευτικής κοινότητας μουσουλμάνων στη Λέσβο οι οποίοι έχουν πετύχει τη δημιουργία δικού τους νεκροταφείου δίνει το δικαίωμα στο μέλλον και άλλων δομών.

Σημειώσεις:

  • Ο «ιμάμης» τον οποίον ο κ. Κύτελης αναγνωρίζει ως τέτοιον είναι ένας θρησκευόμενος νέος Αιγυπτιακής καταγωγής που σπούδασε στην Κομοτηνή στα πλαίσια Ελληνοαιγυπτιακής συμφωνίας. Και ο οποίος εργάζεται στη Λέσβο περιστασιακά, ως μεταφραστής.
  • Ως μουσουλμανικό νεκροταφείο Κάτω Τρίτους δε ο κ. Κύτελης ονομάζει και χαρακτηρίζει χωρίς προφανώς να το έχει επισκεφθεί καν ένα ελαιόκτημα ιδιοκτησίας του Δήμου Μυτιλήνης στα Πηγαδάκια το οποίο και χρησιμοποιήθηκε ως λύση ανάγκης αλλά ταυτόχρονα και παράτυπα ως νεκροταφείο, τις μέρες της κορύφωσης της προσφυγικής – μεταναστευτικής κρίσης. Προκειμένου να θάβονται θύματα ναυαγίων μουσουλμάνοι πρόσφυγες και μετανάστες οι οποίοι δεν μπορούσαν πλέον να θάβονται στην άκρη του νεκροταφείου του Αγίου Παντελεήμονα της Μυτιλήνης το οποίο και είχε γεμίσει.
Φωτογραφία: lesvosnews.net

Με ανάρτηση σε σελίδα του Δήμου στο Facebook επιχειρείται να αποπροσανατολιστεί η κοινή γνώμη. Και αναφέρεται:

«Επειδή σήμερα περιέργως τέθηκε θέμα ιμάμη στο νησί μας, να υπενθυμίσουμε ότι ο εν λόγω ιμάμης υφίσταται χωρίς να κινδυνεύει η ασφάλεια του Ελληνικού Κράτους, από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή».

Επιβεβαιώνεται δηλαδή η έγγραφη και αντίθετη με τα εθνικά συμφέροντα αποδοχή από τον κ. Κύτελη της ύπαρξης παράνομου ιμάμη. Και μάλιστα ενός «ιμάμη», ο οποίος δεν υφίσταται ως τέτοιος για την μόνη αναγνωρισμένη νόμιμη μουσουλμανική αρχή της Ελλάδας, τη Μουφτεία στη Θράκη.

Ως αποδεικτικό δε των όσων επιμένει να θεωρεί σωστά παρουσιάζει δημοσίευμα στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ το 2016, που αναφέρεται στην ύπαρξη του συγκεκριμένου κοινοτικού και όχι μουσουλμανικού νεκροταφείο, στο Κάτω Τρίτος και στην ταφή από τον συγκεκριμένο θρησκευόμενο Αιγύπτιο νέο, μεταφραστή σε ΜΚΟ στη Λέσβο και όχι από τον ιμάμη.

Ο κ. Κύτελης και το πολυπληθές επικοινωνιακό του επιτελείο, όμως, καλούνται να σταματήσουν να παίζουν με τη φωτιά, ασχολούμενοι με θέματα που αγνοούν και τα οποία μπορούν να έχουν απίστευτα αρνητικές επιπτώσεις στα εθνικά θέματα, σε μια κρίσιμη στιγμή για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις.

Με το έγγραφο σε επίσημο έντυπο του Δήμου Μυτιλήνης, με την υπογραφή του και τη σφραγίδα του Δήμου, ο Δήμαρχος αναγνωρίζει σαφώς και άμεσα την ύπαρξη επίσημης μουσουλμανικής μειονότητας στο νησί, η οποία διαθέτει ιμάμη, δηλαδή θρησκευτικό ηγέτη, αλλά και κοινοτικό μουσουλμανικό νεκροταφείο!

Προσπαθεί να τα μαζέψει 

Οι αναταράξεις που προφανώς προκάλεσε αυτό το έγγραφο εντός της ΝΔ και ενδεχομένως και στο υπουργείο Εξωτερικών, υποχρέωσε το Δήμαρχο και το Δήμο να εκδώσει νέα ανακοίνωση προσπαθώντας να πείσει πως… ουδέποτε υπήρξε γιατί δεν πρωτοκολλήθηκε! Προσπαθεί μάλιστα αυτή τη φορά να ρίξει την ευθύνη στους υπαλλήλους και στους… δημοσιογράφους! 

Μάλιστα, η σελίδα του Δήμου Μυτιλήνης «κατέβασε» την χτεσινή ανάρτηση- απάντηση με την οποία αναφερόταν σε άρθρο της Καθημερινής του 2016 σε μια προσπάθεια να επιρρίψει ευθύνες στην προηγούμενη δημοτική διοίκηση.

Σημειώνεται ωστόσο πως η προηγούμενη δημοτική διοίκηση ουδέποτε είχε αναγνωρίσει εγγράφως οποιαδήποτε μειονότητα, νεκροταφείο ή ιμάμη. Δεν θα μπορούσε εξάλλου γιατί δεν υφίστανται. 

Αναφέρει λοιπόν σε νέα ανακοίνωσή του ο Δήμος Μυτιλήνης:

«Σχετικά με το θέμα που ανέκυψε αναφορικά με την ταφή των μουσουλμάνων προσφύγων και μεταναστών, διευκρινίζουμε τα κάτωθι:

Το έγγραφο που φέρει την υπογραφή του Δημάρχου συντάχθηκε εκ παραδρομής και για το λόγο αυτόν δεν έλαβε ποτέ αριθμό πρωτοκόλλου ούτε και πίνακα αποδεκτών, στοιχεία απαραίτητα για οποιοδήποτε έγγραφο Δημόσιας Υπηρεσίας και ως εκ τούτου και του Δήμου Μυτιλήνης.

Είναι απορίας άξιον πώς ένα ανύπαρκτο στην ουσία έγγραφο βρέθηκε να δημοσιεύεται σε συγκεκριμένο δημοσιογραφικό ιστότοπο, Κυριακή βράδυ.

Εξαιτίας της σοβαρότητας του περιεχομένου του εγγράφου, ο Δήμαρχος Μυτιλήνης διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για την αναζήτηση της αλήθειας και την απόδοση τυχόν ευθυνών.»

Δυστυχώς η πλήρης άγνοια των εθνικών θεμάτων και η ελαφρότητα οδηγεί σε απίστευτα λάθη.

Υπενθυμίζεται πως το αρχικό έγγραφο που είχε διαρρεύσει έφερε και υπογραφή και σφραγίδα και σημείωνε τα εξής: 

«Με το παρόν ενημερώνουμε ότι παραχωρούμε άδεια στον Ιμάμη του νησιού της Λέσβου κ. Μουσταφά Νταόυι να αναλαμβάνει τις κηδείες και την ταφή μεταναστών και προσφύγων στο μουσουλμανικό νεκροταφείο του Κάτω Τρίτους».

Δυστυχώς για τη νεοδημοκρατική διοίκηση του Δήμου και το έγγραφο υπάρχει, και οι υπογραφές υπάρχουν και άργησαν να καταλάβουν το τεράστιο λάθος τους. 

Προσπαθούν μάλιστα να επιρρίψουν ευθύνες σε εκείνους που το έμαθαν, που το γνωστοποίησαν και που ενημέρωσαν…

Ούτε η πρώτη φορά ούτε η τελευταία που φταίει η δημοσιογραφία και οι δημοσιογράφοι που αποκαλύπτουν τα τραγικά λάθη τους:

Σημειώναμε μάλιστα αναφερόμενοι στο αρχικό έγγραφο: 

Με το έγγραφο αυτό ο κ. Κύτελης ο οποίος εκλέχθηκε πριν λίγους μήνες με «υπερπατριωτικές κορώνες», επικαλούμενος εθνικούς κινδύνους και κατηγορώντας μαζί με πολλά στελέχη του ψηφοδελτίου του ως μειοδότες και θιασώτες της «ισλαμοποίησης» του νησιού όσους είχαν διαφορετική από εκείνον άποψη στα θέματα της διαχείρισης του προσφυγικού και μεταναστευτικού ρεύματος, προβαίνει σε σειρά ατοπημάτων:

1. Αποδεχόμενος εγγράφως την ύπαρξη ιμάμη και μάλιστα όλου του νησιού αποδέχεται την ύπαρξη θρησκευτικής μειονότητας στο νησί. Για την ιστορία και μόνο και σύμφωνα με το νόμο τον οποίον ο κ. Κύτελης σαφώς παραβαίνει, επί θρησκευτικών ζητημάτων όπως το δικαίωμα ταφής ή η κηδεία, σύμφωνα επαναλαμβάνουμε με τους νόμους του Ελληνικού κράτους μόνο η αρμόδια Μουφτεία (θρησκευτική μουσουλμανική αρχή) της θρησκευτικής μειονότητας της Θράκης έχει άποψη αυτή δε και εκδίδει τη σχετική «ρήτρα». Πέραν αυτής ουδείς άλλος και προπάντων ο Δήμαρχος μιας πόλης άλλου μάλιστα θρησκεύματος στην οποία δεν υπάρχει αναγνωρισμένη μουσουλμανική μειονότητα, δικαιούται να δίνει και μάλιστα με έγγραφο της Ελληνικής Δημοκρατίας θρησκευτικά δικαιώματα.

2. Αποδεχόμενος την ύπαρξη μουσουλμανικής μειονότητας με τοπικό θρησκευτικό ηγέτη ο κ. Κύτελης αναγνωρίζει και το δικαίωμα αυτής της μειονότητας να πραγματοποιεί θρησκευτικές τελετές και να διεκδικεί χώρο θρησκευτικής λατρείας δηλαδή τη λειτουργία τζαμιού για τις πέντε φορές τη μέρα προσευχές.

3. Η αναφορά σε «μουσουλμανικό νεκροταφείο» σημαίνει την ύπαρξη οργανωμένης θρησκευτικής κοινότητας μουσουλμάνων στη Λέσβο οι οποίοι έχουν πετύχει τη δημιουργία δικού τους νεκροταφείου δίνει το δικαίωμα στο μέλλον και άλλων δομών.

Σημειώσεις:

Ο «ιμάμης» τον οποίον ο κ. Κύτελης αναγνωρίζει ως τέτοιον είναι ένας θρησκευόμενος νέος Αιγυπτιακής καταγωγής που σπούδασε στην Κομοτηνή στα πλαίσια Ελληνοαιγυπτιακής συμφωνίας. Και ο οποίος εργάζεται στη Λέσβο περιστασιακά, ως μεταφραστής.

Ως μουσουλμανικό νεκροταφείο Κάτω Τρίτους δε ο κ. Κύτελης ονομάζει και χαρακτηρίζει χωρίς προφανώς να το έχει επισκεφθεί καν ένα ελαιόκτημα ιδιοκτησίας του Δήμου Μυτιλήνης στα Πηγαδάκια το οποίο και χρησιμοποιήθηκε ως λύση ανάγκης αλλά ταυτόχρονα και παράτυπα ως νεκροταφείο, τις μέρες της κορύφωσης της προσφυγικής – μεταναστευτικής κρίσης. Προκειμένου να θάβονται θύματα ναυαγίων μουσουλμάνοι πρόσφυγες και μετανάστες οι οποίοι δεν μπορούσαν πλέον να θάβονται στην άκρη του νεκροταφείου του Αγίου Παντελεήμονα της Μυτιλήνης το οποίο και είχε γεμίσει.

 stonisi.gr

Προσθήκη σχολίου

Η διεύθυνση mail σας ΔΕ θα εμφανιστεί