Οι χρυσαυγίτες γιορτάζουν τα Χριστούγεννα ξαναβγάζοντας από τις κρυψώνες τα παλιά τους ναζιστικά συνθήματα

Τις μέρες αυτές πήραμε μικρή γεύση από το τι έχουν κατά νου ο Μιχαλολιάκος και οι στενοί συνεργάτες του στην περίπτωση που «δικαιωθούν», όπως λένε, από το δικαστήριο.

Ενώ μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου εμφανίστηκαν όλοι -και πρώτα από όλους ο ίδιος ο Αρχηγός- ως περίτρομοι και απολύτως νομοταγείς πολίτες, που τους πήραν στον λαιμό τους κάποιοι ακραίοι συναγωνιστές τους, και αρνήθηκαν κάθε σχέση με τον εθνικοσοσιαλισμό, τώρα ξαναβγάζουν από τις κρυψώνες τα παλιά τους ναζιστικά συνθήματα και προκαλούν ανοιχτά τη δημοκρατία.

Περιορίζομαι σε δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:

● Το «ημερολόγιο» που μόλις εκδόθηκε από τη Χρυσή Αυγή για το 2020 φέρει στο εξώφυλλό του μόνο ένα σύνθημα. Κι αυτό δεν είναι άλλο από την περιβόητη φράση που οι ίδιοι οι νεοναζί σε όλον τον κόσμο αποδίδουν στον Γκέμπελς: «Θα ξαναγυρίσουμε και θα τρέμει η γη». Υποτίθεται ότι αυτό το είπε ο Γκέμπελς πριν αυτοκτονήσει οικογενειακώς στο καταφύγιο του πολιορκημένου Βερολίνου το 1945.

Τι εννοούν

Προφανώς η φράση είναι εκ των υστέρων κατασκευασμένη, αλλά έχει ενταχθεί στη μυθολογία της σύγχρονης «σποράς των ηττημένων του 1945», όπως συνηθίζει να ονομάζει τους σημερινούς ναζί ο Μιχαλολιάκος. Αυτό που ενδιαφέρει εδώ είναι το γεγονός ότι αυτή ακριβώς τη φράση επιλέγει η δήθεν «ελληνική» Χρυσή Αυγή για να ξεσηκώσει τα μέλη της να δράσουν το 2020. Πρόκειται για μια ανατριχιαστική έκκληση στα Τάγματα Εφόδου. Ποιος δεν το καταλαβαίνει;

● Ο «θεωρητικός» του ναζισμού που έχει παραμείνει δίπλα στον Μιχαλολιάκο, ο Γιώργος Μάστορας (καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Γιώργου Μισιάκα), όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, έγραψε και φέτος έναν ύμνο στο Χειμερινό Ηλιοστάσιο (22.12.2019), κλείνοντας το μάτι σε αυτούς που θέλουν να γιορτάζουν τα Χριστούγεννα ως συνέχεια της αρχαίας παγανιστικής τελετής.

Το κείμενο κλείνει ως εξής: «Γιατί, όπως έλεγε και ένα σύνθημα μιας παλιότερης εποχής: “Με το Φως (στην καρδιά και το πνεύμα), ας διασχίσουμε τη νύχτα (της σκοτεινής εποχής μας)”». Ποιο είναι αυτό το «παλιό σύνθημα»;

Μας το αποκαλύπτει ο ίδιος ο Γ.Μ., σε παλιότερο κείμενό του, τότε που μιλούσε ανοιχτά για ναζισμό: «Ανάλογη με το νόημα της Αριας Θρησκευτικότητας είναι η σημασία του Εθνικοσοσιαλιστικού συνθήματος του Μεσοπολέμου “Durch Licht zur Nacht”, δηλαδή “Με το Φως (στην καρδιά και το πνεύμα) ας διασχίσουμε τη νύχτα (της σκοτεινής εποχής μας)”. Ζήτω η Νίκη» (εφ.«Χρυσή Αυγή», 22.12.2000).

Το φωτομοντάζ του Χάρτφιλντ για την καύση των βιβλίων από τον Γκέμπελς (10.5.1933)

Εδώ, βέβαια, ο καημένος ο ναζί τα έχει κάνει σαλάτα. Το μήνυμα «Durch Licht zur Nacht» δεν είναι ναζιστικό, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Πρόκειται για τον ειρωνικό τίτλο που έδωσε σε ένα από τα πιο γνωστά του φωτομοντάζ ο διάσημος αντιναζιστής καλλιτέχνης Τζον Xάρτφιλντ. Και βέβαια το γερμανικό κείμενο δεν αποδίδεται όπως νομίζει ο Γ.Μ. Σημαίνει «μέσω του φωτός στη νύχτα», ακριβώς το αντίθετο δηλαδή από αυτό που φαντάζεται η Χρυσή Αυγή.

Πώς μπερδεύτηκαν οι εγχώριοι ναζιστές; Είναι απλό. Το φωτομοντάζ του Χάρτφιλντ παριστούσε τον Γκέμπελς μπροστά στην πυρά με τα βιβλία που έκαψαν «συμβολικά» οι ναζί στις 10.5.1933.

Νόμιζαν, λοιπόν, οι αφελείς εγχώριοι οπαδοί του Χίτλερ ότι το αντιναζιστικό φωτομοντάζ ήταν προπαγανδιστική αφίσα του ναζιστικού κόμματος! Εδώ, πάντως, δεν μας ενδιαφέρει η ημιμάθεια των ναζιστών, αλλά το γεγονός ότι θεωρούν πως έχει ξανάρθει η στιγμή να υμνήσουν και πάλι τη δράση των ιδεολογικών τους προγόνων και μάλιστα σε μια από τις αθλιότερες δράσεις τους: την καύση βιβλίων.

Το κυριακάτικο άρθρο του Μισιάκα με τα «κρυφά» ναζιστικά μηνύματα

Δείγμα του πραγματικού χαρακτήρα της οργάνωσης είναι και η εμμονή της κάθε χρόνο τέτοια μέρα να προβάλλει το χειμερινό ηλιοστάσιο ως πραγματική γιορτή και μάλιστα σε αντίθεση με τα Χριστούγεννα. Τη νύχτα του χειμερινού ηλιοστασίου επέλεγε επί χρόνια η Χρυσή Αυγή προκειμένου να πραγματοποιήσει τις τελετές «μύησης» των νέων μελών στα Τάγματα Εφόδου.

Η αθλιότητα

Η «Εφ.Συν.» έχει αποκαλύψει στις 23.6.2014 φωτογραφικό ντοκουμέντο, στο οποίο έχει απαθανατιστεί η ομάδα των δόκιμων μελών, μαζί με τον εκπαιδευτή τους Κασιδιάρη, σε κάποιο ορεινό τοπίο να κρατούν το βράδυ του χειμερινού ηλιοστασίου του 2012 την πολεμική σημαία της Βέρμαχτ με τον αγκυλωτό σταυρό. Η «τελετή» αναφέρθηκε και στην εφημερίδα της οργάνωσης, χωρίς βέβαια τη φωτογραφία με τη σημαία των δυνάμεων κατοχής.

Μετά την αποκάλυψη της αθλιότητας, η Χρυσή Αυγή κατήγγειλε την εφημερίδα μας για φωτομοντάζ, ενώ ο Κασιδιάρης ισχυρίστηκε ότι η σημαία που κρατούσαν ήταν διαφορετική. Είχε τον κέλτικο και όχι τον αγκυλωτό σταυρό.

Μόνο που το ίδιο το δικαστήριο που δικάζει την εγκληματική οργάνωση διαπίστωσε ότι η φωτογραφία με τη σβάστικα ήταν γνήσια. Βρέθηκε μάλιστα στο κινητό τηλέφωνο του Κασιδιάρη και προβλήθηκε στη δικαστική αίθουσα στις 29.5.2018 μαζί με άλλα σχετικά ντοκουμέντα.

Το νέο Ημερολόγιο της Χρυσής Αυγής με το σύνθημα του Γκέμπελς

Για τη Χρυσή Αυγή τα Χριστούγεννα είναι ανεπιθύμητα ως «εβραϊκή» επιβίωση και συγγενική γιορτή με τη Χανουκά. Μάλιστα προτιμούσαν να γιορτάζουν τα «Ηλιούγεννα», ενώ έφτασαν κάποια στιγμή να γιορτάζουν τα… Χιτλερούγεννα. Το αποκαλύπτει ο συνιδρυτής της οργάνωσης, Ιωάννης Περδικάρης, ο οποίος ταυτίζει τη γέννηση του Χριστού με εκείνην του Αδόλφου Χίτλερ και εισηγείται νέο ημερολόγιο με έτος μηδέν τη γέννηση του ναζιστή ηγέτη:

«Ο Αριος πολιτισμός είναι αυθεντικός πρωτίστως διότι αντικαθιστά το Χριστιανικό με το Αριο Ημερολόγιο. Ποιο είναι ωστόσο το κοσμικό γεγονός που χαρακτηρίζει τη γένεση του Αρίου πολιτισμού και συνακόλουθα ορίζει το σημείο εκκίνησης του Αρίου ημερολογίου; Το γεγονός αυτό δεν είναι άλλο από την γήινη ενσάρκωση του Αδόλφου Χίτλερ. Η γέννηση του τελευταίου Αρίου Μυσταγωγού συνιστά κοσμικό γεγονός, διότι συντελείται κάτω από μια τέλεια συγκυρία των άστρων και της παγκόσμιας βούλησης» (Ιων Φιλίππου, «Αριος Πολιτισμός», Νέα Σπάρτη, Αθήνα 2008, σ. 33).

Αυτά έλεγε επί χρόνια η οργάνωση (βλ. σχετ. και το δημοσίευμα της «Εφ.Συν.» πριν από έναν χρόνο, «Ελλάς Ελλήνων Παγανιστών», 24.12.2018). Αλλά για ποιον λόγο επανέρχεται τόσο κυνικά στις παγανιστικές και φιλοχιτλερικές της δοξασίες;

Πώς εξηγείται αυτή η ανοιχτή πρόκληση από τη Χρυσή Αυγή, την ώρα που τα στελέχη της προσπαθούν να αποσείσουν τις βαριές κατηγορίες που τους έχουν απαγγελθεί; Το φαινόμενο σχετίζεται βέβαια με το γεγονός ότι αναθάρρησαν με την εισαγγελική πρόταση, ενώ έσπευσαν και να γραπωθούν από την απόφανση της εισαγγελέως ότι «η ιδεολογική τοποθέτηση καθενός είναι ποινικά αδιάφορη».

Ασφαλώς στο ελληνικό ποινικό δίκαιο δεν υπάρχει -και καλώς δεν υπάρχει- έλεγχος φρονημάτων, ακόμα και των πιο ακραίων. Ομως στην προκειμένη περίπτωση, τα ναζιστικά πιστεύω της οργάνωσης αποτελούν το κίνητρο της εγκληματικής της δράσης και εξηγούν το πώς επιλέγει τους στόχους της.

Ούτε η ζήλια ή η φιλοχρηματία ή το μίσος είναι αισθήματα ποινικά κολάσιμα αυτοτελώς, αλλά αποκτούν ποινικό ενδιαφέρον αν πρόκειται για κίνητρο εγκληματικών πράξεων. Αυτός είναι ο λόγος που, όσο κι αν δεν το κατάλαβε η εισαγγελέας, απασχόλησε τόσο πολύ το δικαστήριο η ναζιστική συγκρότηση της Χρυσής Αυγής. Και βέβαια ο πρώτος που το γνωρίζει αυτό είναι η ίδια η ηγεσία της οργάνωσης που επιδίωξε –χωρίς επιτυχία– να θολώσει τη ναζιστική της εικόνα.

Αμετανόητοι

Αυτό που προκύπτει από τα πρόσφατα αυτά δείγματα είναι ότι, όπως έχει εξηγήσει κατ’ επανάληψη η «Εφ.Συν.», η Χρυσή Αυγή δεν είναι δυνατόν να μεταλλαχτεί σε ένα «καθωσπρέπει» ακροδεξιό ευρωπαϊκό κόμμα, όσο κι αν το επιχειρεί ο Κασιδιάρης με τη σβάστικα στο μπράτσο.

Οχι μόνο επειδή είναι τόσο φανατικοί ναζιστές ο Μιχαλολιάκος, η Ζαρούλια, ο Μισιάκας, ο Κασιδιάρης και όσοι έχουν απομείνει στο «μπούνκερ» της οδού Δηλιγιάννη, αλλά επειδή αυτός είναι ο τρόπος δράσης που τους έφερε κάποια στιγμή στη Βουλή και τώρα θεωρούν ότι «ξανάρχονται και τρέμει η γη». Απάντηση σε όλα αυτά θα δώσει το δικαστήριο με την απόφασή του, που αναμένεται την άνοιξη.

Του Δημήτρη Ψαρρά, Εφημερίδα των Συντακτών


Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί