Πολίτες: Το «χαλασμένο τηλέφωνο» των παιδικών μας χρόνων, ή ένα μπάχαλο από τον ΟΤΕ

Το κείμενο μάς στέλνει πολίτης από την περιοχή των Βασιλειών, με «θαυμαστά» και άλλα της στάσης του ΟΤΕ:

Από το 2016 και στα πλαίσια της  υποτιθέμενης «αναβάθμισης της σταθερής τηλεφωνίας σε ευρυζωνική», ο ΟΤΕ (ή COSMOTE πλέον) προσπαθούσε φορτικά να αλλάξει (χωρίς να υπάρχει αίτημα!) την τηλεφωνική σύνδεση σε ζευγάρι ηλικιωμένων με προβλήματα υγείας στις Βασιλειές Ηρακλείου.

Τονίστηκε τότε ότι  η εν λόγω «αναβάθμιση» (η οποία εξαναγκάζει τη διασύνδεση της συσκευής τηλεφώνου αποκλειστικά και μόνο μέσω του παρεχόμενου router) καταργεί τη δυνατότητα κλήσεων σε περίπτωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος  (συχνό φαινόμενο στις Βασιλειές) και υποχρεώνει τη συγκέντρωση όλων των εξαρτώμενων από το router συσκευών σε ενιαίο χώρο, τη στιγμή που με την προηγούμενη συνδεσμολογία εξυπηρετούσε επαρκώς τις ανάγκες της οικογένειας που εκτείνονται σε αρκετά δωμάτια και σε διαφορετικούς ορόφους.

Μετά από ανταλλαγή αλλεπάλληλων ηλ. μηνυμάτων (με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ) και με καταληκτική φράση προς τον ΟΤΕ «Σας θέτω ενώπιον των ευθυνών σας αν προκύψει ανάγκη επικοινωνίας των ηλικιωμένων για πρόβλημα υγείας και λόγω διακοπής ρεύματος αυτή καταστεί αδύνατη», ο ΟΤΕ «ανέκρουσε πρύμναν».

Φέτος επανήλθε δριμύτερος. Αφού διαπίστωσε την άκαμπτη  άρνηση για αποδοχή  της υποτιθέμενης «αναβάθμισης», ενήργησε μονομερώς τη Δευτέρα 03/06/2019 καταργώντας πρακτικά τη δυνατότητα κλήσεων.

Την ίδια μέρα έφτασε στην οικογένεια επιστολή (με ημερομηνία 10/05/2019 και με απλό ταχυδρομείο – μην ξοδευτούμε κιόλας!) που διαβεβαίωνε ότι αυτή η μονομερής ενέργεια στην οποία είχε προχωρήσει θα ελάμβανε χώρα στις …18 Ιουνίου! Με άλλα λόγια ο ΟΤΕ (ψευδόμενος ασύστολα) προσπαθεί να μας πείσει ότι με την τριτοκοσμικού αποτελέσματος «αναβάθμιση» (την οποία δεν του ζήτησε κανένας) θα μας λύσει τα προβλήματα επικοινωνίας όταν ο ίδιος ο «Οργανισμός» δεν είναι σε θέση να λύσει τα προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ των δικών του τμημάτων! Η προσωποποίηση, δηλαδή, της έκφρασης «μη γνώτω η αριστερά σου τι ποιεί η δεξιά σου» και η αναβίωση του παιχνιδιού «χαλασμένο τηλέφωνο» των παιδικών μας χρόνων!

Ήγγικεν η ώρα λοιπόν να (ανα)κράξουμε (προς) τον ΟΤΕ: ουαί υμίν, γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί!

Ήρθε η ώρα λοιπόν όποιος υφίσταται τέτοιες αυταρχικές συμπεριφορές (να μην πω «αποικιοκρατικές» γιατί η σκέψη θα ανατρέξει στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του ΟΤΕ) να τον … «ταράξει στη νομιμότητα» (http://www.candiadoc.gr/2019/01/25/tha-sas-taraxoyme-sti-nomimotita η παραπομπή είναι του γράφοντος): Καταγγελίες στην ΕΕΤΤ [Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (Ανεξάρτητη Αρχή)], οχλήσεις (στη φόρμα επικοινωνίας, σε ηλ. διευθύνσεις & στο τηλεφωνικό κέντρο του) για κάθε θέμα στο οποίο διαφαίνεται κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης του καθώς και νομικές ενέργειες για τους πιο υπομονετικούς. Μην ξεχάσετε την απαίτηση για παροχή μονάδας αδιάλειπτης τροφοδοσίας (UPS) προκειμένου να υπάρχει δυνατότητα κλήσεων σε περίπτωση διακοπής ρεύματος (όπως έστρωσε, θα πρέπει να κοιμηθεί). Και, προπάντων, μην κάνετε το λάθος να αλλάξετε πάροχο. Αλλάξτε ΤΟΝ πάροχο (καταλάβατε!) μέχρι να καταλάβει και αυτός ότι το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» παρήλθε ανεπιστρεπτί…

Προσθήκη σχολίου

Η διεύθυνση mail σας ΔΕ θα εμφανιστεί