«Αιδώς είναι η κατάσταση στον ΒΟΑΚ μετά από 50 χρόνια»

Ανακοίνωση του Υποψήφιου Περιφερειακού Συμβούλου Λασιθίου Μανόλη Αβραμάκη,  σχετικά με το άρθρο του κ. Μανόλη Μενεγάκη για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης:

Τόσα χρόνια και μετά από πολλά Ευρωπαϊκά Προγράμματα, ένα μικρό μόνο μέρος του ΒΟΑΚ έχει παραδοθεί.

Αυτή είναι η αιδώς κ. υποψήφιε Περιφερειακέ Σύμβουλε του νομού Λασιθίου με το ψηφοδέλτιο του κ. Μαρκογιαννακη και όχι η παράδοση της παράκαμψης Γουρνών- Χερσονήσου, όπως  αναφέρετε σε ανακοίνωση σας. Ακραία λογική και ξεπεσμός που δεν τιμά κανένα. Και μάλιστα για ένα τμήμα που διευκολύνει παρά πολύ την κίνηση προς το νομό μας. Ίσως βέβαια να προτιμάτε την κίνηση από τον παλιό δρόμο. Δικαίωμα  σας αφού αισθάνεστε την «Αιδώ».

Συμφωνούμε για την καθυστέρηση του ΒΟΑΚ, θεωρούμε όμως σημαντικές τις  κινήσεις για την κατασκευή σε μήκος 200 και πλέον χιλιομέτρων.

Κρίσιμο επίσης για το νομό, η προσθήκη των τμημάτων Χερσόνησος-Νεάπολη  και Νεάπολη – Αγίου Νικολάου. Θεωρούμε επίσης αναγκαίο η επέκταση του ΒΟΑΚ μέχρι την Παχειά Άμμο και φυσικά μέχρι τη Σητεία .

Επίσης θετικά βλέπουμε την παράδοση του τμήματος ΒΟΑΚ στη Σητεία μέχρι τον Αυχένα μετά την απίστευτη εξέλιξη με την μελέτη και τη γέφυρα. Όπως επίσης θετικά βλέπουμε  και όσα παραδίδονται στην κοινωνία μας.

   Οι προηγούμενες κυβερνήσεις, μετά από 50 χρόνια και πολλά «πακέτα και ΕΣΠΑ» παρέδωσαν 50 χλμ ΒΟΑΚ χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό και μελέτες, με έργα ημιτελή και κακοσχεδιασμένα. Η τωρινή κυβέρνηση, σε συνεργασία με την Περιφέρεια και διάλογο με την κοινωνία, ολοκλήρωσε αυτά που είχαν ξεκινήσει και καρκινοβατούσαν (Γέφυρα Χαμεζίου, Γούρνες – Χερσόνησος, δρόμος Μεσσαράς) και προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και ρεαλιστικό σχέδιο στην κατασκευή ενός Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης από Κίσσαμο μέχρι Σητεία χωρίς διόδια για τους μόνιμους κατοίκους.

ΑΒΡΑΜΑΚΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ

Αρχιτέκτων – Μηχανικός

Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό “Κρήτη, η Ζωή μας” του Σταύρου Αρναουτάκη

 

Προσθήκη σχολίου

Η διεύθυνση mail σας ΔΕ θα εμφανιστεί