Τί απαντά στο Candiadoc ο αντιδήμαρχος Ηρακλείου για το αεροδρόμιο και τί αποφεύγει για το “δήμο πλασιέ ιδιωτικών συμφερόντων”

Από τον αντιδήμαρχο Τεχνικών του δήμου Ηρακλείου, Γιάννη Αναστασάκη, πήραμε την επιστολή που δημοσιεύουμε στη συνέχεια, με αφορμή το σχόλιο με τον τίτλο Ο δήμος Ηρακλείου ως “πλασιέ” ιδιωτικών συμφερόντων και… “κατασκευαστής” του αεροδρομίου! 

Ο κ. Αναστασάκης απαντά μόνο στο δεύτερο μέρος του σχολίου, το οποίο αναφερόταν στην ανάρτησή του με την οποία περίπου εμφανιζόταν ο δήμος Ηρακλείου ως ο “κατασκευαστής” του έργου της ανακαίνισης και αναβάθμισης του αεροδρομίου “Καζαντζάκης”. Στο κείμενό του περιορίζει αυτό τον ρόλο στη διεκδίκηση του έργου, σημειώνοντας ότι ο δήμος δεν έχει αρμοδιότητα.

Δεν απαντά όμως στο πρώτο (και ουσιαστικό) μέρος του σχολίου, που αναφέρεται στις περίεργες δημοτικές πρωτοβουλίες υπέρ συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων. Και δεν απαντά, αν και η αναφορά είναι σε θέματα δικής του αρμοδιότητας…

Λίγο αργότερα μάς έστειλε και δεύτερη επιστολή για τα θέματα που παρέλειψε (δείτε εδώ)

Η επιστολή του αντιδημάρχου Ηρακλείου

“Αναφορικά με το άρθρο σας το οποίο εμφανίζεται στον σύνδεσμο Ο δήμος Ηρακλείου ως “πλασιέ” ιδιωτικών συμφερόντων και… “κατασκευαστής” του αεροδρομίου! θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:

Ο Δήμος Ηρακλείου από την πρώτη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε για τα ζητήματα του αεροδρομίου στο Υπουργείο Υποδομών το φθινόπωρο του 2014, αποφάσισε αν και δεν διαθέτει την αρμοδιότητα για τη λειτουργία του αερολιμένα, να υποστηρίξει εμπράκτως και με συνέπεια το αίτημα αναβάθμισης του υφιστάμενου αεροδρομίου “Νίκος Καζαντζάκης” σε τρεις άξονες: την κτιριακή επέκταση, την παραχώρηση τμήματος της πρώην 126ΣΜ για βοηθητικές χρήσεις του αεροδρομίου και την μετατόπιση τμήματος της Λ. Ικάρου στους χώρους της πρώην ΜΟΜΑ.

Έκτοτε, πραγματοποιήσαμε κυριολεκτικά δεκάδες συσκέψεις για να εξασφαλίσουμε την πρόοδο των επιμέρους ζητημάτων. Υπενθυμίζω τις συναντήσεις με τους αρμόδιους Υπουργούς Υποδομών (Χρυσοχοϊδη, Σταθάκη, Σπίρτζη), τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ, τον διοικητή της ΥΠΑ, τους επικεφαλής ταξιάρχους της ΣΕΑΠ (3 έως σήμερα), υψηλόβαθμα στελέχη του Υπουργείου και του Ταμείου Εθνικής Άμυνας, τον αρχιτέκτονα μελετητή της επέκτασης του αεροδρομίου και πολλούς άλλους.

Στο διάστημα αυτό είχαμε σταθερή συνεργασία με τον αρμόδιο επί του θέματος αερολιμενάρχη κ. Πλιάκα προκειμένου να βρούμε λύσεις στις πολυάριθμες πτυχές του ζητήματος. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ακούσαμε τον ίδιο τον Πρωθυπουργό να δεσμεύεται δημοσίως στη Λότζια για την υλοποίηση του έργου λειτουργικής αναβάθμισης του αεροδρομίου. Με την ολοκλήρωση της κτιριακής επέκτασης και την παραχώρηση των περίπου 26 στρεμμάτων της 126ΣΜ στην ΥΠΑ 2 από τους 3 στόχους που είχαμε θέσει ολοκληρώθηκαν και θα επιμείνουμε μέχρι να πετύχουμε και τον τρίτο.

Με την υπενθύμιση των παραπάνω, δεν έκανα τίποτα άλλο από το αυτονόητο, δηλαδή να αναδείξω τον σημαντικό ρόλο του Δήμου Ηρακλείου στο θέμα, ο οποίος θεώρησε καθήκον του να βοηθήσει για την επίτευξη ενός στόχου που αφορά στην τουριστική οικονομία της Κρήτης”.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί