Ο. Γεροβασίλη από το Ηράκλειο: Νέο παραγωγικό πρότυπο που θα αποκλείει την επιστροφή στο παρελθόν- Τα οφέλη στους πολίτες

Τη συνεργασία τους ανακοίνωσαν σήμερα η Google και η Περιφέρεια Κρήτης, με σκοπό την επέκταση της τουριστικής περιόδου στην Κρήτη μέσα από την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας των επιχειρήσεων του νησιού και της ψηφιακής ανάδειξης του πολιτισμού της Κρήτης.

Το πρόγραμμα, που αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google, τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης και εντάσσεται στις δράσεις της Εθνικής Συμμαχίας για την Ενίσχυση των Ψηφιακών Δεξιοτήτων και της Εργασίας στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα για την Κρήτη ανακοίνωσαν σήμερα, σε ειδική εκδήλωση, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης και η Διευθύντρια Marketing της Google στην Ελλάδα Μαρία Φουντά, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη.

Στην παρέμβαση της η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης έκανε λόγο για ένα νέο παραγωγικό πρότυπο, το οποίο, θα αποκλείει την επιστροφή στο παρελθόν, θα διανέμει τα οφέλη στην πλειοψηφία των πολιτών, αλλά πάνω από όλα θα βασίζεται με εξωστρέφεια στα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, είπε η υπουργός.

Απευθυνόμενη στους επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας, η κυρία Γεροβασίλη έκανε εκτενή αναφορά στο τουριστικό προϊόν της χώρας, που όπως είπε, καταλαμβάνει κεντρική θέση στη στρταηγική του υπουργείου, επισημαίνοντας ότι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Κρήτη αποτελεί σημαντικό στόχο.

Συμπράττοντας με την Περιφέρεια Κρήτης και την Google, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ψηφιακές Δεξιότητες για την Ανάπτυξη του Τουρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης», η κυρία Γεροβασίλη σημείωσε ότι η εξοικείωση με τις ψηφιακές δεξιότητες στοχεύει τελικά στη μείωση της ανεργίας, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και την τόνωση της οικονομίας μας.

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, ανάφερε η υπουργός, θα εκπαιδευτούν δωρεάν από την Google, ώστε οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται να ενισχύσουν την ψηφιακή τους παρουσία και, ταυτόχρονα, θα αξιοποιήσουν το διαδίκτυο, για να προσελκύσουν τουρίστες πέρα από τους καλοκαιρινούς μήνες.

“Με αυτό το δεδομένο, η περαιτέρω εξειδίκευσή τους με ψηφιακές δεξιότητες, αναβαθμίζει συνολικά το τουριστικό προϊόν του νησιού, αλλά και της χώρας. Κι αυτό συνιστά κεντρική μας επιλογή και διαρκή στόχευση”. ανάφερε η κα υπουργός.

Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σημείωσε ότι προτεραιότητα παραμένει η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου για το νησί και προς την κατεύθυνση αυτή οι δράσεις της Google, θα συνεισφέρουν τα μέγιστα στις τουριστικές επιχειρήσεις. Την ίδια στιγμή η περιφέρεια τρέχει για το 2018 δράσεις προώθησης και επικοινωνίας της Κρήτης στις αγορές του εξωτερικού με έμφαση στα εργαλεία του διαδικτύου με τον κ. Αρναουτάκη να προαναγγέλει περεταίρω ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας της Κρήτης.

Για τον σκοπό του προγράμματος, η Google, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, αναλαμβάνει τη δωρεάν εκπαίδευση των τοπικών επιχειρήσεων σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία για την ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Κρήτης για τη ψηφιοποίηση των θησαυρών του Μουσείου της αρχαίας Ελεύθερνας και της ανάδειξής τους στην πλατφόρμα πολιτισμού Google Arts & Culture, με σκοπό την ενίσχυση του θεματικού τουρισμού.

Δωρεάν εξατομικευμένα σεμινάρια σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Μια ομάδα 5 ειδικών συμβούλων (Online Advisors) του προγράμματος Grow Greek Tourism Online θα εγκατασταθούν στην Κρήτη προκειμένου να υποστηρίξουν τις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού. Θα προσφέρουν τόσο ομαδικά σεμινάρια όσο και κατ’ ιδίαν συναντήσεις όπου θα εκπαιδεύουν και θα βοηθούν τις επιχειρήσεις να καταχωρίσουν όλες τις σημαντικές πληροφορίες επικοινωνίας στους χάρτες και την αναζήτηση μέσω του Google My Business. Οι Online Advisors θα παρέχουν επιπρόσθετα στις επιχειρήσεις τη δωρεάν δημιουργία μίας εικονικής περιήγησης 360 μοιρών, η οποία θα φιλοξενείται στην πλατφόρμα Google Street View και θα επιτρέπει στους δυνητικούς επισκέπτες των επιχειρήσεων να περιηγηθούν στο εσωτερικό τους πριν ακόμα φτάσουν στο νησί.

Οι ειδικοί σύμβουλοι θα είναι διαθέσιμοι από αυτή την εβδομάδα, ξεκινώντας με τις τουριστικές επιχειρήσεις που παραμένουν ανοιχτές πέραν της καλοκαιρινής σεζόν. Οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες μπορούν να εγγραφούν μέσω τις σελίδας g.co/greektourism/crete, καθώς και να επικοινωνήσουν με το crete@ggto.gr για τυχόν επιπλέον πληροφορίες.

Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα της πρωτοβουλίας της Google που έχει εκπαιδεύσει πάνω από 86.000 Έλληνες μέχρι σήμερα σε όλη την χώρα. Σύμφωνα με έρευνα, το 67% των εκπαιδευμένων επιχειρηματιών επιβεβαίωσαν ότι είδαν συγκεκριμένα εμπορικά αποτελέσματα, ενώ το 81% του συνόλου των εκπαιδευμένων ανέφερε ότι άλλαξε τον τρόπο που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο μετά την εκπαίδευση που έλαβαν.

Η Κρήτη ζει και αναπνέει από τον τουρισμό, θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς εύστοχα. Προς την κατεύθυνση αυτή, ειδική μνεία θα πρέπει να γίνει στην πρόταση που θα καταθέσει προς το Υπουργείο Παιδείας το επόμενο διάστημα το Πανεπιστήμιο Κρήτης και θα αφορά τη δημιουργία τμήματος τουριστικής επιστήμης, που θα απαντάει στις σύγχρονες ανάγκες. Μέχρι σήμερα η Ελλάδα, όπως τονίστηκε στη σημερινή εκδήλωση, δεν έχει αντιμετωπίσει το πεδίο του τουρισμού ως επιστήμη και η συγκεκριμένη ολοκληρωμένη πρόταση του Πανεπιστημίου Κρήτης θα συνδυάσει, φιλοσοφία, οικονομία, πολιτισμό κλπ.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί