Πρόταση για δημιουργία Αντιδημαρχίας Εμπορίου, Ανάπτυξης & Διαχείρισης Κοινόχρηστων Χώρων, από την κ. Ευαγγελία Σχοιναράκη – Ηλιάκη

Η υποψήφια Δήμαρχος Ηρακλείου, κ. Ευαγγελία Σχοιναράκη – Ηλιάκη, συνοδευόμενη από υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού «ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ Αξίζει», συναντήθηκε με τον Σύνδεσμο Επαγγελματιών Επισιτισμού & Διασκέδασης του Ν. Ηρακλείου και συζήτησε τα θέματα που τους απασχολούν, σε σχέση με τις υπηρεσίες του Δήμου και την καθημερινότητά τους.

Κατά τη διάρκεια της ανοιχτής συζήτησης, η κ. Ευαγγελία Σχοιναράκη – Ηλιάκη δήλωσε ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες ανήκουν στις επαγγελματικές ομάδες που έχουν πληγεί ιδιαίτερα από την οικονομική κρίση και χρειάζονται στήριξη από τη νέα Δημοτική Αρχή. «Στηρίζοντας του ελεύθερους επαγγελματίες, στηρίζουμε την τοπική οικονομία» ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Ευαγγελία Σχοιναράκη – Ηλιάκη.

Η κ. Ευαγγελία Σχοιναράκη – Ηλιάκη δεσμεύτηκε για τη δημιουργία  Αντιδημαρχίας Εμπορίου, Ανάπτυξης & Διαχείρισης Κοινόχρηστων Χώρων, με βασικό αντικείμενο την ανάπτυξη δράσεων που θα συνδυαστούν με ολοκληρωμένες παρεμβάσεις για την αναβάθμιση της εικόνας και της λειτουργίας της πόλης. Οι παρεμβάσεις αυτές περιλαμβάνουν την περιπατητική διασύνδεση ιστορικών μνημείων, μουσείων και χώρων πολιτισμού, την ανάπλαση και αξιοποίηση εγκαταλελειμμένων κτιρίων, κ.ά.
Παράλληλα, χρειάζεται να ενισχυθούν οι πρωτοβουλίες με σκοπό την τόνωση της εμπορικής κίνησης, με συνεργασία τοπικής αυτοδιοίκησης, εμπορικών συλλόγων και φορέων, στα πρότυπα επιτυχημένων δράσεων που έχουν ήδη υλοποιηθεί.

Στη συνέχεια, η κ. Ευαγγελία Σχοιναράκη – Ηλιάκη παρουσίασε τις θέσεις του «ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ Αξίζει» που στοχεύουν στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και την έμπρακτη στήριξη του κλάδου.
Συγκεκριμένα, οι προτάσεις του «ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ Αξίζει» περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Ενθάρρυνση των επαγγελματιών για διασύνδεση με τους υπόλοιπους τομείς της τοπικής οικονομίας (τοπικά προϊόντα – μεταποίηση – τουρισμός).
  • Εισαγωγή και εφαρμογή ρυθμιστικών κανονισμών που θα εξασφαλίζουν ίση αντιμετώπιση όλων των επαγγελματιών στις σχέσεις τους με τον Δήμο.
  • Βελτίωση της λειτουργίας των εμπορικών σημείων της πόλης με κατάλληλες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις και με αναβάθμιση του κοινοχρήστου χώρου ώστε αυτός να είναι πιο θελκτικός για τον πολίτη (επισκέπτη, καταναλωτή κ.λπ.).
  • Προστασία της αισθητικής φυσιογνωμίας της πόλης.
  • Λειτουργία νέας ψηφιακής εφαρμογής, που θα απευθύνεται σε εμπόρους, καταναλωτές και τουρίστες, για να τονώσει την τοπική αγορά με παροχή χρήσιμων πληροφοριών για τιμές, επιχειρήσεις και προσφορές, μέσω κινητού ή tablet, για το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων, τα δρομολόγια των λεωφορείων και τους διαθέσιμους χώρους πάρκινγκ.
  • Αναβάθμιση του δημόσιου χώρου (αναβάθμιση/κατασκευή πεζοδρόμων, υπαίθριων πολιτιστικών και αθλητικών εγκαταστάσεων, παιδικών χαρών, πάρκων, ανάπλαση πλατειών/περιβάλλοντος χώρου μνημείων κ.λπ.).
  • Εγκατάσταση συστημάτων έξυπνης πόλης (συστήματα εφαρμογών μέσω ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο με free wifi για τους επισκέπτες, συστήματα έξυπνου οδοφωτισμού, συστήματα τηλεχειρισμού δημόσιων υποδομών και δικτύων της περιοχής αστικής παρέμβασης κ.λπ.).
  • Ανάδειξη της ταυτότητας της εμπορικής περιοχής.
  • Εγκατάσταση διαφώτιστων στεγάστρων.
  • Ανάδειξη και επενδύσεις με ομοιόμορφα υλικά των (π.χ. πέτρα, μάρμαρο) εξωτερικών όψεων.
  • Εγκατάσταση ομοιόμορφων στεγάστρων, τεντών.
  • Εγκατάσταση ομοιόμορφων (π.χ. μεταλλικές, ξύλινες, ομοιόμορφη γραφή) επιγραφών.
  • Εγκατάσταση κάθετων κήπων – ανθοστηλών και σύνδεση με σύστημα άρδευσης.
  • Εγκατάσταση ειδικού φωτισμού εξωτερικών όψεων.
  • Εγκατάσταση κατακόρυφων διαχωριστικών, σκιάστρων, ομπρελών, τεντών, σε δημοτικό κοινόχρηστο χώρο που έχουν μισθώσει οι επιχειρήσεις.
  • Χρήση συστημάτων/πλατφορμών ενίσχυσης τοπικής επιχειρηματικότητας, μέσω υπηρεσιών αλληλεπίδρασης, ενίσχυσης πιστότητας και επιβράβευσης επισκεπτών.
  • Διοργάνωση εκδηλώσεων για την προβολή της εμπορικής περιοχής (με έμφαση σε δράσεις πολιτισμού, μουσικής, παραστάσεων, εκθέσεων, προβολών, ομιλιών).
  • Εφαρμογή ομοιόμορφου εξοπλισμού διακόσμησης εξωτερικού χώρου (εορταστικός εξοπλισμός, προωθητικές ενέργειες) μεταξύ του κλάδου και του Δήμου.
  • Δημιουργία ψηφιακού λογοτύπου και καναλιών, για την προβολή της εμπορικής κοινότητας σε ψηφιακά μέσα.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί