Από τη στήριξη στον Λαμπρινό στην καταγγελία της κυβερνητικής πολιτικής (ή πώς έμπλεξαν και η Λιάνα και ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ)

Πόσο να σιωπά κανείς; Η Λιάνα Σταρίδα, μετά από γνωστές διαδικασίες μέσω social media και τοπικών αντιπολιτευόμενων μέσων, ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφια δήμαρχος Ηρακλείου. Μάλιστα την υποψηφιότητά της παρουσίασε γνωστός δημοσιογράφος, εκδότης της εφημερίδας που ήταν το επίσημο όργανο της χούντας στο Ηράκλειο.

Όλο αυτό η πλειοψηφία της ΝΕ Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ το “διάβασε” ως “κοινωνία” και επέλεξε την Λιάνα ως επίσημη υποψήφια του κόμματος (για να αποφύγει και πάλι την υποψηφιότητα του Ηλία Λυγερού, που είναι μέσα στην κοινωνία, την πραγματική κοινωνία).

Δεν θα επαναλάβω τα περί ετσιθελισμού και εξωκοινωνικής στάσης της πλειοψηφίας της ΝΕ (εκλεγμένης από 400 όλα κι όλα μέλη και φίλους του ΣΥΡΙΖΑ). Θα πάω στην ίδια την υποψήφια, καθώς φίλη η Λιάνα, αλλά φίλτατη η αλήθεια, η πραγματικότητα, η ευκαιρία να αποκτήσει επιτέλους δήμαρχο από την Αριστερά η πόλη του Ηρακλείου για το δημόσιο συμφέρον.

Η Λιάνα Σταρίδα, λοιπόν, στην πρώτη κιόλας τοποθέτησή της, όταν ρωτήθηκε τί θα κάνει σε περίπτωση που δεν είναι στον δεύτερο γύρο των εκλογών για το δήμο Ηρακλείου, απάντησε: θα στηρίξω φυσικά Λαμπρινό! Προσέξτε, ούτε δε συζητάω να μην είμαι στον δεύτερο γύρο, ούτε θα δούμε και θα εξετάσουμε την κατάσταση. Πάω με Λαμπρινό αποφάσισε.

Μετά βέβαια από τις παρατηρήσεις της ΝΕ, η επόμενη απάντηση, σε ανάλογο ερώτημα ήταν “και θα είμαι υποψήφια και θα κερδίσω”!

Πάμε στις χθεσινές εξελίξεις. Η κ. Σταρίδα, άγνωστο γιατί, θεώρησε ότι έπρεπε να παρέμβει στο θέμα με το αεροδρόμιο Καστελίου. Πιθανώς επειδή συνεχίζει να θεωρεί εαυτήν “ανεξάρτητη υποψήφια” (όρος που ουδεμία σχέση έχει με τη λογική της αριστεράς και περισσότερο συνδέεται με αυτοδιοικητικές υποψηφιότητες από το χώρο της ΝΔ εδώ και δεκάδες χρόνια, καθώς όλοι οι υποψήφιοί της εμφανίζονταν ως “ανεξάρτητοι”).

Η κυβέρνηση της Αριστεράς θεωρεί – και έτσι είναι- ότι το συγκεκριμένο έργο είναι εμβληματικό, θα αλλάξει την εικόνα της Κρήτης και με σειρά άλλων θα φέρει το νησί στο κέντρο μιας σοβαρής αναπτυξιακής πορείας.

Δείτε:

Από τις εξαγγελίες… της χαράς των Βερελή- Στρατάκη και τη σπέκουλα των Αυγενάκηδων, στα αληθινά έργα…

Η κ. Σταρίδα, ανεξάρτητη… αλλά και επίσημη υποψήφια της πλειοψηφίας της ΝΕ Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, σπεύδει όχι απλά να διαφοροποιηθεί αλλά να καταγγείλει στην πραγματικότητα το έργο ότι θα προκαλέσει “διατάραξη της οικολογικής ισορροπίας σε μια μεγάλη εύφορη περιοχή του νομού”, ενώ θέτει και θέμα για την συνέχιση της λειτουργίας του αεροδρομίου στην Αλικαρνασσό, κάνοντας λόγο για “τεμαχισμό ενός κόμβου κυκλοφορίας που αποτελούν το λιμάνι και το αεροδρόμιο”.

Με ένα σμπάρο, δυο προβλήματα δηλαδή: από τη μια εμφανίζεται να διαχωρίζει τη θέση της από μια βασική πολιτική την οποία υποστηρίζει και υλοποιεί (σε αντίθεση με όλους τους προκατόχους που σχεδίαζαν επί χάρτου), και από την άλλη να προκαλεί εκλογικά τους πολίτες της Αλικαρνασσού, που περιμένουν πώς και πώς να απομακρυνθεί το αεροδρόμιο! Υπάρχει και μια τρίτη διάσταση, η οποία ασφαλώς θα πρέπει να επισημειωθεί: στην ουσία επαναφέρει το θέμα του λοξού διαδρόμου, που έχει εγκαταλειφθεί και για να επανέλθει θα πρέπει να εγκαταλειφθεί τώρα το αεροδρόμιο στο Καστέλι και όλες οι λοιπές υποδομές.

Για την ιστορία να υπενθυμίσουμε μόνο ότι ο σύζυγός της, Γιάννης Σταρίδας (κι εδώ θα σημειώσω ότι, φίλος ο Γιάννης, αλλά φίλτατη η αλήθεια, ειδικά αν πρόκειται για θέματα δημοσίου συμφέροντος) ήταν εκείνος που έδωσε στη δική του εποχή, ως γενικός διευθυντής του Οργανισμού Ανάπτυξης Ανατολικής Κρήτης -ΟΑΝΑΚ, τις μελετητικές μάχες για την κατασκευή του λοξού διαδρόμου. Προφανώς θέση που δεν άφησε ανεπηρέαστη τη σύζυγό του και υποψήφια σήμερα δήμαρχο.

Η ΝΕ του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε ότι “σέβεται απόλυτα την αυτονομία των αυτοδιοικητικών σχημάτων που στηρίζει και την διαφορετικότητα των απόψεων”, αλλά περισσότερο ως αμυντική θέση για τη δική της ευθύνη. Είναι δυνατό η υποψήφια που στηρίζεις να διαφωνεί στη βασική σου αναπτυξιακή πολιτική και να λες απλά “σέβομαι την άποψή της”;

Όλα αυτά ενώ είμαστε ακόμα στην αρχή της προεκλογικής περιόδου. ‘Η μάλλον, αυτή δεν έχει αρχίσει ακόμα.

Φοβάμαι πως και η Λιάνα και η πλειοψηφία του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ έμπλεξαν… Κι ακόμα δεν αρχίσαμε…

Candiot

ΥΓ: Μη πουν κάποιοι της ΝΕ ότι δεν είχαν εγκαίρως προειδοποιηθεί για όσα σήμερα συμβαίνουν…

 

Δείτε επίσης:

Η κυβέρνηση υλοποιεί το νέο αεροδρόμιο ως εμβληματικό αναπτυξιακό έργο, αλλά η υποψήφια δήμαρχος της ΝΕ Ηρακλείου, το καταγγέλλει! (έγγραφο)

Η άμεση απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ Ηρακλείου στις δηλώσεις της Λ. Σταρίδα για το αεροδρόμιο Καστελίου

Από τις εξαγγελίες… της χαράς των Βερελή- Στρατάκη και τη σπέκουλα των Αυγενάκηδων, στα αληθινά έργα…

Υπογράφηκε η σύμβαση για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι – Χρ. Σπίρτζης: Μια ιδιαίτερη ημέρα για το Ηράκλειο και την Κρήτη (Βίντεο & φωτο)

Από “φτωχός συγγενής”, ισχυρός αναπτυξιακός πυλώνας η Κρήτη- Έργα πάνω από 7 δισ. μέσα στα επόμενα χρόνια

1.500 θέσεις εργασίας με την έναρξη των έργων στο Καστέλλι- 7.500 θέσεις με τη λειτουργία του αεροδρομίου

Με ομολογιακό 120 εκατ.ευρώ χρηματοδοτείται η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ για το αεροδρόμιο Καστελίου

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί