Τι «έδειξαν» τα αποτελέσματα των ειδικών μαθημάτων για τις επιδόσεις των υποψηφίων

Ειδικότερα, τις καλύτερες επιδόσεις είχαν συνολικά οι μαθητές των ΓΕΛ που εξετάστηκαν στα Ισπανικά, με το 35,57% εξ αυτών να έχουν επίδοση μεταξύ 15 και 18 και το 28,35% να αγγίζουν το «’Αριστα» (βαθμολογία 18-20).

Στη συνέχεια, τους περισσότερους αριστούχους, με βαθμολογία από 18 έως και 20, είχαν τα μαθήματα του ελέγχου μουσικών ακουστικών ικανοτήτων (17,22%) και του γραμμικού σχεδίου (16,46%).

Στον αντίποδα, οι χειρότερες επιδόσεις σημειώθηκαν στο μάθημα της Αρμονίας, αφού συνολικά, το 33,46% πήρε βαθμό κάτω της βάσης (0-10). Ακολουθούν σε χαμηλές επιδόσεις το μάθημα των Αγγλικών (32,80% των βαθμολογιών κάτω της βάσης) και των Ιταλικών (25,77%).

Γενικά, πάντως, τη μεγαλύτερη συγκέντρωση βαθμολογιών από 15 έως 18 έχουν το γραμμικό σχέδιο (43,99% των υποψηφίων), τα Ισπανικά (35,57%), τα Ιταλικά (32,54%), τα Γερμανικά (26,89%) και ο έλεγχος μουσικών ακουστικών ικανοτήτων (26,03%).

Αντίστοιχα, τα μαθήματα στα οποία οι υποψήφιοι συγκέντρωσαν κατά κύριο λόγο από 12 έως 15, είναι το ελεύθερο σχέδιο (42 %), τα Γαλλικά (34,92%), τα Αγγλικά (27,79%) και η Αρμονία (23,49%).

Όσον αφορά στα ΕΠΑΛ, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η συντριπτική πλειονότητα των υποψηφίων (72,79%) έγραψε κάτω από 10.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί